Tak jsem dneska absolvoval první servisní prohlídku po 1,000km. Výměna oleje, doplnění decky chladící kapaliny, zdokumentování prolínání oleje ze zadní skříně převodu (zatím neřešeno,mám dále jezdit), kontrola funkčnosti jednotlivých systémů (troubíme, svítíme, blikáme
) a nakonec umytí.
Stálo mně to 717Kč ve FOMI F-M (podrobný výpis činnosti a materiálu na faktuře). Mohl jsem být přítomen na dílně a diskutovat s mechanikem. Jednání vstřícné a určitě doporučuji.
Ptal jsem se i na ten cvrlikavý zvuk, co se mi line zezadu (někde z variátoru), tak tam mechanik něco slyšel (byl se projet), ale zatím to není nic zvláštního. Prý to jsou válečky variátoru, které chrastí
Už jsem to trošku popisoval v jiném vlákně na
foru. Budu jezdit a uvidíme co se z toho vyvine...ale třeba to je normální, nedokážu posoudit. Na jiném PCX jsem zatím nejel.