Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod Goldenik » 03 čer 2015, 19:09

Tak ahojte. Dnes som bol na prvej prehliadke v BA konkretne OMNIA motors. Prosim pekne cena prace 85€/h. Vraj kontrola ventilov, vymena oleja, nastavenie brzd a dofukanie kolies. Celkova cena 116,09€ Skuter spinavsi ako ked som ho tam prinieslol a mam pocit ze ani kapotaz nedavali dole. Kamos rovnaky skuter tak isto po 1000Km na zlatych pieskoch BA a cena 55€
Uživatelský avatar
Goldenik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 03 čer 2015, 19:05
Skútr / moto: PCX 125
Tuning / úpravy: ne

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod Soviet » 04 čer 2015, 00:33

Ja som v Omnii kupoval skuter, ale pri tych ich cenach sa vzdy oplati ist servisovat mimo BA, pripadne mimo SVK do servisu :) V tomto je omnia dost zle. Neodporucam. Sam vidis to predrazenie.
Honda PCX 150
Obrázek
Uživatelský avatar
Soviet

50+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 69
Registrován: 19 led 2015, 15:51
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda PCX 150

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod BrAtKo » 04 čer 2015, 09:31

Ja mam skusenost opacnu, Omnia je lacnejsia ako Zlate piesky. Tak ci onak, od zajtra po cely vikend je DEN MOTORKAROV na Piestanskom letisku :) Testovat mozete az 60 motoriek.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Xdeuce v 04 čer 2015, 14:00.
Důvod: odpověd už sem našel

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod Nielm » 09 čer 2015, 20:32

Měl bych na Vás dotaz. Nevíte někdo jaký je rozdíl (pokud nějaký) mezi montážní sadou GIVI E231 a SR 1136? Vidím tam rozdíl akorát v ceně, ale nejsem si jistý, zda tam neudělali ještě nějakou jinou úpravu.
Potřebuji namontovat kufr Kappa a doporučili mi právě tu SR1136, kterou nemají zrovna dostupnou.
Myslím sí, že pro mou verzi skutru by měla být kompatibilní i ta předchozí verze montážní sady E231.
Honda PCX 125 2015 (hnědá perleť)
Babetta 210, ročník 1984, 16tis km
Uživatelský avatar
Nielm

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 184
Registrován: 20 kvě 2015, 11:32
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Skútr / moto: Honda PCX 125ccm (2015)
Tuning / úpravy: Topcase Kappa K37N s opěrkou; Tucano Urbano Termoscud

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod michal77 » 09 čer 2015, 21:33

Nielm:co vím tak rozdíl tam není žádný taky jsem tam montoval E231a pasuje přesně...je to jen jinak značené.
Honda Forza 125 ABS 2017 - modro bílá
Honda pcx 125 V3 2014 červená - 4000 km - prodáno
Honda pcx 125 2013 červená - 1300 km - prodáno
michal77

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 68
Registrován: 02 bře 2014, 18:45
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS 2017
Tuning / úpravy: originál kufr honda

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod dcx » 10 čer 2015, 22:45

To se proti autu tak dobre voskuje:-)Trocha carnaubskyho neuskodi ;-)
Edit:Jsem to v patek pujcil tatovi do prace a hned mi zmastil spotrebu:-)94km a prijel s timhle.Musim to vratit na svych dlouhodobych 2.3 ;-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
dcx

100+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 166
Registrován: 15 dub 2015, 20:46
Skútr / moto: Honda PCX 2015

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod Nielm » 16 čer 2015, 18:34

Tak jsem dneska absolvoval první servisní prohlídku po 1,000km. Výměna oleje, doplnění decky chladící kapaliny, zdokumentování prolínání oleje ze zadní skříně převodu (zatím neřešeno,mám dále jezdit), kontrola funkčnosti jednotlivých systémů (troubíme, svítíme, blikáme :P ) a nakonec umytí.
Stálo mně to 717Kč ve FOMI F-M (podrobný výpis činnosti a materiálu na faktuře). Mohl jsem být přítomen na dílně a diskutovat s mechanikem. Jednání vstřícné a určitě doporučuji.
Ptal jsem se i na ten cvrlikavý zvuk, co se mi line zezadu (někde z variátoru), tak tam mechanik něco slyšel (byl se projet), ale zatím to není nic zvláštního. Prý to jsou válečky variátoru, které chrastí :roll: Už jsem to trošku popisoval v jiném vlákně na foru. Budu jezdit a uvidíme co se z toho vyvine...ale třeba to je normální, nedokážu posoudit. Na jiném PCX jsem zatím nejel.
Honda PCX 125 2015 (hnědá perleť)
Babetta 210, ročník 1984, 16tis km
Uživatelský avatar
Nielm

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 184
Registrován: 20 kvě 2015, 11:32
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Skútr / moto: Honda PCX 125ccm (2015)
Tuning / úpravy: Topcase Kappa K37N s opěrkou; Tucano Urbano Termoscud

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod ringo » 17 čer 2015, 12:43

To jsi z levného kraje.Já v Plzní platil 1600,prý dělali ventily a mají se dělat pokaždé mi tvrdí.
ringo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 09 dub 2015, 19:28
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod BrAtKo » 17 čer 2015, 12:49

Preto z BA chodime do FoMi FM :)
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod Nielm » 19 čer 2015, 20:24

To Ringo: Tak vidíš to, mně zase tvrdili, že mají zkušenost dělat ventily až ve 12tis km, že to není potřeba dělat dříve. Nevím, nedokážu posoudit.

Jinak jsem si nainstaloval kufr...Kappa K37N vč. opěrky. Získal jsem pochvalu od přítelkyně, která si ten "luxus" nemůže vynachválit :D
Já jsem taky spokojen. Jsem schopen tam dát obě Jet přilby, takže již nebudeme muset jednu tahat sebou 8)

Taky jsem zkoušel plexi od Kappy K-D1136ST, které jsem však vrátil. Ten aerodynamický hluk v přilbě byl nesnesitelný a navíc začal vrzat. Všiml jsem si, že ty neorigo plexi nemají konstruované takové kapsy, kde se zacvakne ten plastový klip z krytu (tvar podkovy). Tudíž ten přední kryt není dostatečně fixován a umožňuje pohyb, což způsobuje povrzávání plastů. Musel bych si tedy zřejmě koupit to vyšší plexi, abych jej měl v oblasti brady (dle zkušenosti zdejších uživatelů). Zvážím, zda to má smysl. V dešti zřejmě moc jezdit nebudu...ale třeba se to změní časem :)
Honda PCX 125 2015 (hnědá perleť)
Babetta 210, ročník 1984, 16tis km
Uživatelský avatar
Nielm

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 184
Registrován: 20 kvě 2015, 11:32
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Skútr / moto: Honda PCX 125ccm (2015)
Tuning / úpravy: Topcase Kappa K37N s opěrkou; Tucano Urbano Termoscud

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod ringo » 20 čer 2015, 15:40

No,z toho plyne, jako by autoryzozované servisy neměly dány servisní pravidla, jako to platí u automobilů a dělají si co chtí.Mám najeto asi 3600km a až se objedná, tak řeknu, že ventily dělat nechci a je to zbytečný jede to jako z praku.
ringo

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 09 dub 2015, 19:28
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod illegal » 21 čer 2015, 14:39

Kontrola ventilov po 4000 km je predpisana vyrobcom. Ak to servisy nerobia, tak je to len ich dobra vola, pretoze sa tym usetri viac ako hodina prace, ktoru musi platit zakaznik. Ja som bol teraz na prehliadke po 8000 km (so starsim modelom) a uz som nedaval kontrolovat ventily. Servis robili v K-Moto Kosice, ale bolo to s dodatkom, ze ak sa kontrola ventilov vynecha, tak pridem o zaruku. S tym som suhlasil, pretoze 2 roky uplynu o 3 tyzdne.
Samozrjme ta kontrola je nezmysel, na zahranicnych forach sa da najst info o tom, ze ventily su v pohode aj po 20 000 km bez nastavovania. Ja ich asi necham kontrolovat kazdych 8-12 tisic km za predpokladu, ze si skuter tak dlho necham.
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 15:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod BrAtKo » 21 čer 2015, 15:01

Určite záruka nepadá ak dostávaš autorizovanu pečiatku. Nikdy mi ventily nepozreli na oboch skútroch a nikdy nepadla zmienka o zrušení záruky.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda PCX 2014 (nova verze v3)

Příspěvekod Xdeuce » 21 čer 2015, 18:57

Naposledy upravil Xdeuce dne 06 črc 2015, 12:30, celkově upraveno 1
Xdeuce

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 19 kvě 2015, 21:09
Bydliště: Kousek od Tišnova
Skútr / moto: Honda PCX 125 (2015) černá

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků