Kde to dělali?Roonin píše:Měl bych dvě otázky - 1. v autorizáku servis po 12 000 km mě přišel na sedm a půl tisíc - nový řemen, nový válečky, brzdový destičky a nějaký drobnosti - je to běžný, že tolik platíte, jak skútr najede 12 000? První dva servisy byly jen tak do tří tisíc. A druhá otázka, nějak v servise zapomněli vylejt ten sajrajt z těch zásobníků za variátorem. Z manuálu jsem nepochopil, jak to dostat ven, nic z toho neteče, i když to mačkám. Je to už uplně plný, z toho nemám dobrej pocit. Díky za konkrétní a jasný návod na vypuštění hnědý břečky.
Roonin píše:
Co se týká servisu, tak to mě teda naštvali, když se normálně řemen mění až po 20 000.
Mě by stačilo, kdyby mi někdo řekl, že čas od času se najde pcx, který potřebuje novej řemen už ve 12000. A ne že jsem první případ na světě.JardaB píše:Předmět: HONDA PCX 125Roonin píše:
Co se týká servisu, tak to mě teda naštvali, když se normálně řemen mění až po 20 000.
===
Zase se tolik nenasírej, je to lepší než po cestě řešit prasklý řemen nehledě k možným vniklým škodám. Kdyby to bylo obráceně a bez výměny ti řemen další rok zjara ti prdnul ... byl by si zase na servis nasraný. Jistě, že by bylo od servisu taktičtější v průběhu opravy s tebou předem odsouhlasit co chtějí dělat a proč a cenu opravy nebo při předání stroje řemen ukázat a vysvětlit jejich názor. Krom toho, když už stroj mají v ruce a rozebráno, tak je výměna řemen nasnadě - lepší než čekat, kdy se to posere.
NEBO - udělej si sám a vynadej si taky sám !! Výměna řemene není takový problém, rázový utahovák pořídíš v LIdlu za tisícku, oleje zvládneš, svíčku a filtry, válečky a vodítka taky.
===
Mně servis mi raději vyměnil řemen (Kymco DT350) po 9 tisících, protože na něm byly zevnitř malé prasklinky - hloubka do 0,5 mm. Taky jsem se trochu divil. Postupovali striktně podle doporučení výrobce Ale řemen jsem dostal do ruky. Krom toho ... řemen mně stojí 2.700,- tak se z toho neposeru, protože nepotřebuji problémy po cestě - a pokud máš velký nájezd, tím spíše.
====
Svíce se má měnit co 5 tisíc .... a taky je to zbytečné ... a stojí 200,- a za pět let by jsi ušetřil 800,- to na tom budeš šetřit ?
Je to na leasing, v záruce, myslím, že zatím autorizák je nutnost. Myslíte, že s tou předčasnou výměnou řemene to ten servis má jakou svou tradici a vnutí to každýmu, nebo si tipli, že si to nechám líbit? Zatím nevím o nikom, kdo by u pcx měnil řemen v půlce běžný životnosti.adacarp píše:Nepotřebuje a ani válečky.Věř tomu že v pohodě z rezervou vydrží těch 24tis.Honda má tyto věci hodně odloné,a pokud si to budeš někdy servisovat doma sám,tak se vyser na rázový utahovák a kup si momentový klíč,hodí se ti aj na jiné věci než jen variátor.Dělej to jak se má a né prasárny,potom to po lidech co nemají cit nejde povolovat,utrhané šrouby a jen samé problémy.
Citelis píše:Gumy záleží ... zimní Heidenau K66 M+S ... jsem odrovnal za 2 zimy a 6 000km, takže nový gumy po 12000km i pochopím, ale jezdím jen Praha - brzda/plyn
To najezdíš 12k na jeden olej? Ten by se měl měnit max po 6 000km ... já ho pro jistotu měním na jaře a na podzim po cca 3k - 4k km (za rok dám nějakých 7k km)... to je taky důvod proč si to dělám sám
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků