HONDA PCX 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Macoun » 04 říj 2013, 14:45

Možná je to blbá odpověď, ale mě přejde jak je chladnější vzduch a má větší hustotu tak tělu klade větší odpor. Možná je to jen můj pocit, ale cítím to tak. Pokud by to tak bylo mohlo by to i za tu maximálku.
Uživatelský avatar
Macoun

25+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 38
Registrován: 02 úno 2013, 23:23
Bydliště: Brno
Skútr / moto: PCX 125

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Kill Frenzy » 04 říj 2013, 15:07

V chladnejsom pocasi motor dlhsie berie zmes bohatsiu na benzin, ale rozdiel 0.3 l to asi nespravi, mozno s tym suvisi viac veci ako pokles tlaku v pneu a pod.

Pokles maximalky je normalny v suvislosti s opotrebenim remena, kedze mas 12k km, nemoze byt ako novy...
Uživatelský avatar
Kill Frenzy

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 01 čer 2012, 12:47
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 300

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod epicus » 04 říj 2013, 16:00

Ahoj, k té spotřebě a maximálce v tomto chladném počasí: tak v mém případě zatím bez zásadnějších změn. Před pár dny jsem zrovna zkusil maximálku a jako v létě to mazalo dle tacho 115 a dle gps 106. je to už ale na omrzliny :D
Uživatelský avatar
epicus

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 30 dub 2013, 16:58
Bydliště: Červený Kostelec
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Ermax, hodiny T&T, kufr Givi

Příspěvekod B-eckham » 04 říj 2013, 20:05

Tak dle tacho mi to dalo max tech 109 a uz to brzdil omezovac... Vic to proste neslo i kdyz to chtelo... Spis me zarazil ten nahly vzestup spotreby... Normalne prvni ctverecek mizel kolem 75 a vic... Ted ani ne 60...
Uživatelský avatar
B-eckham

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 193
Registrován: 10 srp 2007, 23:16
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Honda PCX

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Mican » 04 říj 2013, 20:36

To bude větším odporem vzduchu, protože máš na sobě tlustou péřovku nebo vaťák.
Mican

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 11 kvě 2013, 21:06
Skútr / moto: PCX150
Tuning / úpravy: Bezbobkové sedlo z Thajska

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod sedli » 05 říj 2013, 13:13

Beckham : U auta máš v zimě taky větší potřebu i bez topení...mě šla lehce taky, tak jsem páskou 4 cm vysokou přejel jeden pásek na nasávání vzduchu u chladiče a je to zahřáté za stejně dlouhou dobu jako v létě a spotřeba stejná.Do odporu vzduchu se fušovat nebudu, ale po 12.000 km musí být řemen jako nový. Mě začala klesat maximálka po 20.000 km, teď mi to jede na maximálku 97 km/h tacho a je tam omezovač, je to řemenem. Ale v těch km co píšeš ty to lítalo jako nový.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Ekim » 05 říj 2013, 21:22

...tak chlapy remen jsem vymenil po 24tis. Mel presne 21mm z 22mm.
Ale tet jsem menil chladici kapalinu, po dvou letech, a na benzince jsem se zasekl, jako coze to tam patri. Vytocil jsem svetle zelenou, takze podle barvy nesedela zadna. A ta nej tam byla ruzova s prodlouzenou vymenou za 5let. Coz mi prijde zbytecny diz ji stejne vymenim po dvou letech. Tak beru ethilglikol s vymenou 2-3roky tmave zelena. Tedy ,,Fridex, G48, typu C,G,11,, co myslite mam to tam nechat? Popripade co to muze byt za typ ta svetle zelena? Ja jsem s toho jelen...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Winterwolf » 08 říj 2013, 16:11

Tak jsem o víkendu namontoval vyhřívané hefty :twisted:

Zapojoval jsem je na spínané + abych měl jistotu že když přijedu domů tak se vypnou.

Pokud by to někdo chtěl zopakovat tak zde je návod :

1, Sundat sedlo - 2 * šroub 10 vepředu u sedla a pak odpojit 2 drátky od čidla ( zelený vpravo modrý vlevo)

2, Otevřít víčko nádrže a vyndat 2 černé křížové šrouby v plastu pod víčkem a pak 1 stříbrný zeshora plastu, plast opatrně vypáčit a sundat

3, Povolit 2 černé kžížové šrouby pod plexi a odpáčit "lištu" pod plexi

4, Sundat plexi 4x šroub 10

5, Vypáčit černý plast co je pod plexi

6, Povolit levé závaží a pomocí WD40 sundat grip z řidítek

7, Povolit pravý držák brzdové páčky , 2* imbus 5 ( nejsem si jistý) a posunout blíže ke středu skůtra, povolit pravé závaží (1* černý křížový šroub), povolit sdružené spínače na pravé straně ( 2* černý křížový šroub - zezadu) , odpojit plynovou rukojeť a sundat z ní grip

8, Plynovou rukojeť je potřeba upravit aby si vyhřívaný grip sedl odřezáním plastových zarážek

9, Při nasazování gripu je potřeba dát pozor na to aby ho člověk nedorazil až do konce jinak mu nepůjde sesadit z5

10, Nasadit a smontovat pravou část řidítek viz bod 7 obráceně

11, Nasadit levý vyhřívaný grip a zajistit lepidlem ( je dodáváno v sadě)

12, Přichytit ovladač na řidítka ( využil jsem místo vedle sdruženého levého ovladače aby byl hned po ruce

13, Kabely od rukojetí protáhnout kolem řidítek směrem pod budíky

14, Rozpojit konektor u předního světla a vzít si spínané + pro vyhřívání ( 5 drátů je ve formaci 2 nahoře a 3 dole. Spínané + je dole uprostřed)

15, Protáhnout - kabel skrz kapotáž k baterii a připojit - na - pól baterie

16, Otestovat funkčnost otočením klíčku ( musí probliknout kontrolka vyhřívání

17, Zapojit z5 konektor světel, pospojovat konektory vyhřívání a zbylé kabely s pojistkou připevnit montpáskami na rám

18, Provést opětovnou montáž plastů a plexi

Jelikož jsem hledal kde a jak se co rozpojuje tak mi montáž zabrala cca 2,5 hodiny 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

HONDA PCX 125

Příspěvekod BrAtKo » 08 říj 2013, 22:33

Gratulujem k montáži, ešte som zvedavý akú účinnosť budú mat v praxi že či bude teplucko aj v ľahších rukaviciach. Tak nech ti to hreje :)
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Winterwolf » 09 říj 2013, 07:32

Jezdím stále jen v kožených s protektory a hřejí statečně. Když vyjíždím tak to zapínám na 3 a po 2-3 minutách to dávám na 1 a úplně to stačí 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod hanysoft » 10 říj 2013, 07:51

A jaké jsi koupil?
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Winterwolf » 10 říj 2013, 09:43

Kupoval jsem je od člena fora ,ale jsou to tyto
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod hanysoft » 10 říj 2013, 10:27

Já jedny našel tady a koukám, že je to asi totéž.http://obchod.bikerscrown.cz/koso-am10700e-vyhrivany-grip-na-rukojet-8999900030785
Honda NC750D Integra -> Obrázek
Honda NSS Forza 300 (prodáno) -> najeto 10.660 km ->Obrázek
Honda PCX 150 (prodáno) -> najeto 6.700 km ->Obrázek
JMStar Eagle 50 (prodáno) -> najeto 2.500 km
Uživatelský avatar
hanysoft

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 79
Registrován: 15 črc 2010, 14:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda NC750D Integra
Tuning / úpravy: štít, kufr a boční brašny

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod Winterwolf » 10 říj 2013, 10:46

Tipl bych si ,že ano, je to vše jen čínský výrobek se spoustou značek :roll:

Musím ,ale dodat ,že na SHčku je mám víc jak 2 roky a krom vyšisovaného tlačítka jsou naprosto v pohodě 8) Co jsme četl o Oxfordech tak se dost loupou a pak lepí ,ale to už jsme OFF TOPIC :oops:

17:33 edit:
Pánové řešil jste někdo omezovač na PCXku :?:

Zkoušel jste někdo kolik to točí při maximálce :?:

Kolem 105 km/h dle tacho skůtřík žačne poškubávat jako když ho zastavuje omezovač.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 říj 2013, 18:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod 1Jiricek1 » 10 říj 2013, 18:26

Vymena jednotky, ale na ESp jeste neni. Ale letet s tim 120Km/h ( :idea: zatim tacho ,variator Takegawa 14,5g) je uz fakt o hubu. Kotouc a buben je sakra malo! :!:
Uživatelský avatar
1Jiricek1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 30 čer 2013, 17:03
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: LeoVince Cobra racing, Sedlo, Vyhrivane gripy, vario Daytona 12,5gr / 10,5gr Takegawa ,Brisk - AR12ZS, +76,2mm delka

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron