Diskuze o skútrech většího objemu.
27 kvě 2014, 16:51
Traktorista: prosím ta napis ako stará je ta baterka a ci si počas jej celej životnosti používal aj štart/stop
27 kvě 2014, 19:30
no prva baterka bola od leta 2012, v marci 2014 som ju vymenil za novu. start-stop nevyuzivam
Ale zacinam mat dojem ze som to podcenil a mozno ani nebola zla... uvidime ako sa to bude spravat po odpojeni, ale zas 30mA kludovy odber a aby som po 24h nenastartoval
27 kvě 2014, 19:44
traktorista píše, že "tak som kupil novu bateriu (100€)".
To chování na to nevypadá. Že se po několika minutách tváří jako nabitá a neudrží 24 hodin, to dělá asi spíš baterka totálně na odpis.
Já nejsem žádný expert, ale nemůže být ještě špatná (nedobíjet) ta nabíječka z Lidlu? Nebo nemohl jsi novou baterku už oddělat (naopak přebíjením) ve skútru?
27 kvě 2014, 20:24
ono medzicasom som zistil, ze ta nabijacka z lidlu ukonci nabijanie ked napatie dosiahne tusim 12,5V a neda sa nastavit aby pokracovala v dobijani (tu by sa mi hodila manualna nabijacka kde by som obmedzil nabijaci prud na 0,6A a napatie na 15V).
Cize baterka pri dobijani rychlo dosiahne 12,5V a nabijacka to vyhodnoti ze je dobita (pricom nie je a po takomto rychlom nabijani ani vzdy nenaskoci motor).
Co sa tyka prebijania, tak som nameral pri nastartovanom motore napatie 14,5V, aj som skusal vytocit motor ale napatie nevzrastalo, a v servisnom manuali sa pise ze pokial je to do 15,5V tak je to v poriadku. Cize som vyhodnotil alternator ako v poriadku.
A posledny poznatok, docital som sa ze v autach je kludovy odber cca tych 30mA normalny stav, lenze auta maju niekolko nasobne vacsie kapacity baterii, takze som tie "spotrebice" odpojil a skusim zajtra opat nahodit bateriu co sa bude diat. Skusal som ju doma nabijat ale strasne kratko to trva, nabijacka furt skonci cyklus ze je plna... Napatie na baterke je teraz 12,6V co by malo fakt znacit plnu baterku, tak uvidim zajtra
27 kvě 2014, 20:29
Nebo může být ta baterie špatná už po zakoupení.Výrobní vada nebo něco jiného.
27 kvě 2014, 20:33
Dobrý den, mám první problém s PCX. Po STUDENÉM startu, pokaždé když nový den vyjíždím, tak mě při rozjezdu dost cuká variátor / spojka ? Když je pak skůtr zahřátý, další starty toho dne jsou pohodě. A příští den opět první rozjetí je cukavé. Nevíte prosím, v čem může být problém ? Skůtr je 1 rok starý, 2400 km. Začalo to tak ve 2000 km. Díky.
27 kvě 2014, 20:46
V prvom rade by som natankoval iný benzín,lebo tento jednoválec je na kvalitu dosť citlivý.Mne sa to stalo na Lukoil.
27 kvě 2014, 20:55
traktorista: "baterka pri dobijani rychlo dosiahne 12,5V a nabijacka to vyhodnoti ze je dobita"Tak to je ono
Normální slušná nabíječka nabíjí konstantním proudem do ~14,4 a ne 12,5V
(a pak tímhle konstantním napětím s klesajícím proudem).
Lídlovku reklamuj, se skútrem zkus ujet ne 20, ale 200 km - ať se dobije - a
potom po těch 24 hodinách nastartovat. Snad to bude spíš než ta výrobní vada...
27 kvě 2014, 21:29
Ano, teraz som meral vybratu bateriu a napatie si drzi celkom dobre, takze ak zajtra naskoci tak to bude treba poriadnou jazdou dobit a len sledovat.
Len keby som vo stvrtok nemal statnice
2Yenda66: je to normalne, mne to robilo taktiez a samo to zmizlo, teda robilo to len pri prudsom rozjazde, ked som sa pomaly rozbiehal tak to bolo celkom ok
27 kvě 2014, 21:54
Dík za reakce. Ale benzínem to asi nebude. Beru prakticky pokaždé jinde. A taky se nerozjíždím nijak rychle. To jsem taky testoval. Při pomalejším rozjezdu je to trochu lepší, ale stále je to dost nepříjemné. Budu s tím muset stejně do servisu. Je to v záruce.
27 kvě 2014, 22:02
Neviem ako to vibruje ale ako píše traktorista tak určité chvenie budeš cítiť vždy a bude o to silnejšie o čo to nenecháš dlhšie zohriať.Odhadom 30-40 sek je asi minimálne.
29 kvě 2014, 12:07
Včera jsem to opět testoval. Vibruje to opravdu hodně. Roztřepe se celý skůtr, plexi chytne rezonanci... Před výjezdem jsem to nechal tak minutu na volnoběh a opatrně se rozjížděl. Vibrace byly i tak značné. Vidím to na servis
29 kvě 2014, 12:23
Můžeš mít třeba špatné obložení spojky, ale když to dělá jen za studena, napadá mě, že můžeš mít rozhozené ventily. Ale to by byl 1.případ o kterým bych slyšel. Zkus to natočit a dát odkaz, třeba se ti to vážně zdá.
Nemá někdo přesné označení ložiska zadního kola, příp. rozměry ? Po dlouhé době jsem to kontroloval a trošku hučí, tak bych ho radši preventivně vyměnil.
29 kvě 2014, 22:41
Pic. Měl jsem nehodičku a vypadá to na hnutý držák motoru, tak jsem hledal a našel tohle
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 03961.html ale když se podívám na to co tam je a na to jak vypadá to co tam mám, tak tohle přece neni držák na pcx. Co myslíte?
30 kvě 2014, 07:38
sedli píše:Můžeš mít třeba špatné obložení spojky, ale když to dělá jen za studena, napadá mě, že můžeš mít rozhozené ventily. Ale to by byl 1.případ o kterým bych slyšel. Zkus to natočit a dát odkaz, třeba se ti to vážně zdá.
Nemá někdo přesné označení ložiska zadního kola, příp. rozměry ? Po dlouhé době jsem to kontroloval a trošku hučí, tak bych ho radši preventivně vyměnil.
sedli ahoj,zadné ložisko mi menili v garancii a sám to určite nespravíš resp.potrebuješ na to špecialny sťahovák ktorý ma Honda a potom sa vymieňajú obydve ložiská jedno ihličkové(hlavné)ktoré mi hučalo a druhé guličkové.
yenda66: daj video to vela napovie ale ako píše sedli bude to na servis ako to opisuješ tak to nebude len chybyčka krásy alebo tvoja neskúsenosť.
Naposledy upravil
forester dne 30 kvě 2014, 07:44, celkově upraveno 2