Cyklocomputer namontovaný, čas asi hodinka, půl času pochopení a luštění návodu na nastavení

Káblík šel protáhnout kolem vidlice, jen to chtělo zespodu dlouhým drátem s očkem chytit a stáhnout dolů, uchycení bez problému viz foto, z magnetu jsem odstranil šroubek (nemusí se řezat, stačí oddělat packy, vytáhnout magnet a šroubek pod ním vyhodit, pak zase složit. Magnet přichycen oboustrannou lepící páskou a ještě kolem lepidlem.
Tacho funguje, jen ta max. rychlost 99.9 Km asi bude vadit, jinak za ty prachy, dobrej kauf.
A měli jen červené tacho, bral bych černé, takže pokud by někdo z Brna měnil, není problém

tachometr (2).jpg
tachometr (4).jpg
tachometr (6).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125