Diskuze o skútrech většího objemu.
07 říj 2018, 20:03
Ano, potvrzuji, vyzvedával jsem si teď koncem září novou verzi PCX a již je to dělané jako typ 2019 - tento typ je již v "Mass production" pro všechny budoucí kusy a logicky to budou ty samé pro rok 2019...
09 říj 2018, 19:23
Může někdo říci jak si stojí inovovaná verze PCX ve výkonu proti N-Maxu, pokud někdo oba stroje osedlal a projel. Předchozí PCX N-Max vklidu porazil po výkonové stránce , rychlostí či tahem. Pro mě je ten výkon na prvním místě ( k mé váze 107kg) a na druhém je prostor pro řidiče (k mé výšce 194cm).
09 říj 2018, 19:32
N-max má proměnlivé časovaní sacích ventilů, (Blue core,VVM) se koukni na internetu co to je. Má o chlup větší spotřebu než PCX.
Pokud ale opravdu hledáš "výkon" tak ten u 125cmm prostě je v rámci toho objemu, a tím, že skútr nemá řazení tak je dost degradovaný.
Pokud to opravdu myslíš vážně tak uvažuj o větším obsahu/výkonu. Opravdu to stojí za to.
09 říj 2018, 19:45
Nmax i PCX jedou prostě stejně. Měl jsem oba,rozhodně nepoznáš rozdíl.
A k tvé výšce a váze,pokud chceš jen 125ccm , uvažuj o Forze nebo Xmaxovi. Ty jedou opravdu o mnoho procent lépe.
Každopádně u 125ccm mluvit o tahu motoru a rychlosti je usměvné.
09 říj 2018, 20:04
Nechci zozdmýchavat emoce. Vím, že N-Max má časování ventilů atd. Jde jen o to jak je to s tím výkonem u té nové verze. Na netu jsou videa, ale tam všude PCX dostává na zadek. Takže to asi bude starší verze.
Naposledy upravil
stm01 dne 09 říj 2018, 20:43, celkově upraveno 1
09 říj 2018, 20:39
Asi takhle, oba tyto stroje mají zrychlení z 0 na 100 asi za půl hodiny (jako každá 125ccm) Stačí ?
Moje Forza dostane na prdel při rozjezdu od PCX i od NMaxe , vůbec mě to netrápí. Jenže já předjedu auto co jede 90km/h a ještě mám velkou rezervu , PCX a NMax jsou na konci svých možností.
Naposledy upravil
Bostav dne 09 říj 2018, 20:41, celkově upraveno 1
09 říj 2018, 20:41
stml: a ty máš vodičák B ?
09 říj 2018, 20:52
Jo jo, mám jen B. Nechci zahlcovat diskusi u PCX jinejma věcma. Koupit raději to nebo tamto atd. Mám ty své priority a další věci napsané v jiné diskusi, jen mě zajímá jak je to s výkonem těchto dvou mých favoritů. On je tedy N-max favorit, ale rád bych slyšel skutečný stav věcí. Nová PCX vs N-Max. PCX nová verze vylepšila dost věcí co mi na ní vadily jako výkon, kola atd a manželce se líbí více
Čekám s čím přijde Yamaha v listopadu u N-maxe a za kolik ,no a v zimě jen vybrat a koupit.
09 říj 2018, 22:22
Bostav: To je pravda ze PCX dochazi dech ve vyssi rychlosti ale zas takovej rozdil tam neni, mel jsem PCX 2016 a ted mam Forzu 2017 a forza jede asi jen o 10km/h vice dle gps a stoji skoro jednou tolik a to nemluvim o havarijku, ktere stoji taky jednou tolik.
09 říj 2018, 23:27
stm01: ja si myslím, že PCX ti bude malá.Som tvojej velkosti,tak viem o čom to je.Na tvojom mieste by som začal tým,na ktorý sa lepšie naskladáš.
09 říj 2018, 23:31
Lépe se vejdu na N-Max. To bez diskuse.
15 říj 2018, 23:13
Tak na nove PCX aktualne existuje pouze original plexi Honda, ktere stoji 4990, nikdo jiny ho zatim nevyrabi ... a stare nepasuji - vyzkouseno
17 říj 2018, 05:48
stm01 píše:Lépe se vejdu na N-Max. To bez diskuse.
Ahoj, pokud se lépe vlezeš na Nmax, tak ho kup. Lépe se Ti bude sedět na "maxi" 125ccm typu Forza / Xmax, ale výkon tam nehledej. Kalkulačka Ti ukáže podobné poměry kW a kg, 125-130kg/8.6-9kW vs. 150-160kg/11kW , tzn že je 1kW se vleče s +/- 14kg. Maxík 125 je o lepší výbavě, komfortu, stabilitě... pocitu bezpečnosti při určité rychlosti. Staré PCX 80-85, Nmax 85, nové PCX 85-90, Forza 95-100 km/h. Nepíšu maximální rychlosti, ale rychlost, kterou pojedeš "rychle" a stále ještě na pohodu.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
17 říj 2018, 06:51
Po 21tis km v sedle forzy 125 bych rekl ze maximalni pohodovka je 100 az 110...
18 říj 2018, 11:53
Tak mám v plánu jezdit v co největší míře mimo hlavní tahy, okresky atd. Neříkám, že nevjedu na hlavní tah, občas i s kolem tam vyjedu když není zbytí, ale bude to jen občas pár kilometrů když někde budu přejíždět, takže ta rychlost N-maxu (PCX) 80+90 km/h bude úplně v pohodě, protože tolik na těch okreskách bude až až. Holt místo trasy Most - Louny - Panenský Týnec (38km) pojedu Most- Postoloprty - Jimlín - Citoliby - Smolnice - Hříškov - Panenský Týnec (41 km) atd. Jak jsem už psal, chci to na kochačky, vklidu vyrazit se project bez zpěchu a nervů. Občas i do práce (7km) když budu líný vytáhnout kolo.
Na to PCX se vejdu, ale je pravda, že jen jsem na tom seděl a neřídil to, ale i na tom bych mohl jezdit. Psal jsem do Hondy jak je to s posunutím řídítek a jde to asi o 2-3 cm. Potom už se chytá o plexi při plném rejdu, ale ty 3 cm by byly dobré.