Honda Pantheon 2T FES 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod Kuboo » 06 říj 2013, 17:57

to by bol už luxus vypustna šruba viem ktora by mala byť ale skadiaľ ho napustim to som sa nedopracoval ktomu ;)

7.10. edit:
chlapy počul som takuto vec že cez tu vupuštaciu šrubu sa ma aj nalievať olej napriklad striekačkou dnu čo je natom pravdy ? (inak nenalieva sa olej tou hadičkou ktora vedie do airboxu ?)
Naposledy upravil KYBLOS dne 15 říj 2013, 15:47, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Kuboo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 srp 2013, 09:18
Skútr / moto: Honda Pantheon 125

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod vikous » 15 říj 2013, 14:56

Ty šrouby tam jsou dva. Jedním se vypouští a druhý slouží k naplnění a kontrole hladiny. Přesně ti nepovím kde jsou, olej jsem v Pantheonu měnil už před více než rokem. Když jsem je našel já, tak je najdeš taky, šrouby jsou na převodech a nic nedrží, jsou to IMHO M6 šrouby. Pokud nebudeš vědět tak o vyfoť a zkusíme ty šrouby identifikovat na fotce.

Plnit to jde stříkačkou, nebo se prodává převodový olej do skůtrů v takové tubě kterou se to dá naplnit přímo.
Piaggio X9 500 Evo 2003
ObrázekObrázek
vikous

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 17 dub 2010, 23:24
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003

Re: Honda Pantheon 2T FES 125 rv98

Příspěvekod DJcz » 20 říj 2013, 16:36

ZDAREC Mam tu nový problem.. Vyjel jsem po ohřátí motoru na obchvat a po cca 4km plné palby mi motor přestal tahnout a zdechl.. Doplachtil jsem a na potřetí nastartoval motor zněl normálně tak jsem zabral za plyn skůtr popojel 1,5m a zdechl na podruhé jsem ho natočil a další cca3km jel naprosto normálně i při plném zátahu jel 100km/h pak pri klidné jízdě městem cca 2km skůtr stratil tah a nereagoval na plyn jel ale nezrychloval nasledně po cca 15sec zdechl znova na brknutí jsem jej natočil a ty zbývající 2km dojel bez dalších potíží.. Po dojetí jsem jej doma znova nastartoval a se sundanou helmou bylo slyšet na volnoběh mírné klepání či podobný zvuk.. Víte někdo co by to mohlo být?
Díky DJcz
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod Hasmann » 20 říj 2013, 17:26

Podivej se jak ti dobre drzi svicka. Mi to udelalo nekolikrat a potom diky chude smesi mi svicka vystrelila i se zavitem ven...proste se vypalila. PS: kdysi na Aprilce 2T.
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod DJcz » 20 říj 2013, 18:03

Jako že by svíčka při ohřátí podfukovala 3x po sobě náhodně? No jednou sde mi to už stalo že mi vyletěl střed svíčky z válce ale že by to dělalo opakovaně? No půjdu to prohlédnout..
Díky za tip.
DJcz
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod Hasmann » 20 říj 2013, 18:09

Rozhodne pokud ti vytavilo svicku uz jednou, predpokladam, ze jsi nechal postelovat karbec, protoze jestli jsi jen vymenil svicku ale neserizoval karbec, pak je dost pruser. Jednou to totiz odnese svicka, priste ventil nebo rovnou pist...
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod DJcz » 20 říj 2013, 21:01

Tak aby bylo jasno svíčku která tam byla vytavená NEBYLA ORIGOŠ a byla delší o 3mm a byla dvouhrotová a navíc byl použit 100 oktanový benzín po té co se dala origo svíčka bylo najeto 1700km bez jakýchkoliv potíží..
PS: DVOUTAKT NEMÁ VENTILY :-)
Naposledy upravil DJcz dne 20 říj 2013, 21:07, celkově upraveno 1
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod Hasmann » 20 říj 2013, 21:03

V kazdem pripade je nekde chyba a nechal bych ten karbec vycistit...Taky muze byt problem s dodavkou paliva, vzduchac pricpany, elektrika muze nekde mit studenak...Prez zimu bude spousty casu na hrani..;-)
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod DJcz » 20 říj 2013, 21:16

Vzhledem k tomu že se z toho linou zvuky které se z toho předtím nelinuli tak i ja jako laik bych řekl že by to mohlo bejt buď prasklé těsnění nebo v čoudu ložiska na klice.. ale čekal jsem že s tím dojde někdo fundovanější než ja co jsem poprve seděl na motorce (své motorce) až letos.. Jo a našel jsem ještě jednu zajímavost jak je z hlavy vedle svíčky ta tlusta vodní hadice tak na konci u hlavy je nafouklá cca o 3mm..
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod vikous » 21 říj 2013, 11:11

A prozradíš nám, jak vypadala ta svíčka? Jakou měla/má barvu (myslím jiskřiště)?
Zvuky se linuly i když motor vychladl? Nepřehřálo se to? Co ukazoval teploměr?

Jsou to jen takový nápady a tak měj prosím trochu shovívavosti s námi, ostatními, amatéry. Na dálku se těžko radí, tím spíš, že ti fichtl dělá podivnosti jen někdy.
Piaggio X9 500 Evo 2003
ObrázekObrázek
vikous

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 17 dub 2010, 23:24
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod DJcz » 23 říj 2013, 11:05

Svíčka vypadala černo-cihlově tak vyjadřil bych to v procentech 80% černá/ 20% cihlová ne mastná.. Bohužel jsem tehdy neměl k dispozici tuto tabulku a z hlavy je to těžko tak aspoň pro ostatní tabulka.. Nepřehřálo se to a sem tam to klepká..
DJcz
2mqrbf8.jpg

24.10. edit:
Update: nyní už skůtr nejde nastartovat až po připojení autobaterie to startér přetáhl a na druhé cvaknutí se motor roztočil a nastartoval.. Poslechem je slyšet zdatné klepání.. Kolega si myslí že je přidřený píst tím jak to vystřelilo svíčku a ten hrot ze svíčky tam někde zůsta i když to pak najelo ještě 1500km podle něj je to přidřené tím a podle mne klika je tím že jsem to točil na doraz.. Teď je otázkou co je lepší sehnat 150ku 2T motor a nechat to vyměnit nebo udělat GO s předěláním na 150ccm??
DJcz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 říj 2013, 15:25, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod TUNER » 24 říj 2013, 15:17

Určitě bude lepší varianta sehnat jen válec v dobrém stavu a udělat GO zbytku motoru. Nový ložiska na kliku,případně ojnici a celou kliku nechat vycentrovat. Případně rovnou trochu upravit ten 150 ccm válec ať to jede ;-) ))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod DJcz » 24 říj 2013, 22:10

Na kolik myslíš že taková sranda výjde?
DJcz
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod TUNER » 25 říj 2013, 08:38

To záleží jestli si to budeš dělat sám,nebo servis a za kolik si seženeš třeba 150kovej válec. Přece jen půlení motoru bude v servisu nějakej ten peníz stát.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda Pantheon 2T FES 125

Příspěvekod DJcz » 25 říj 2013, 09:19

No zajímalo by mě kolik by si řekl nějaký normální servis?.. Půlení motoru.. Viděl jsem video na You tube jak borec stavěl nový motor 250ku Hondu 4T a myslím si že za výměnu válce a to půlení motoru ve kterém je v podstatě prd a pár ložisek si říct za práci 5tisíc (jako si řekl jeden nejmenovaný nejznámější servis tu pod Brnem) je nehoráznost!!! Ja mam 105kč na hodinu a i kdyby měl servisák 300kč na hodinu tak by mi to podle mne určitě netrvalo 10hodin což by bylo 3tisíce!!!
A tak se ptám kdo už tuto operaci u dvoutaktu dělal KOLIK HODIN TATO OPRAVA ZABERE???

PS:oprava převodovky u mého Opel Vectra 2L 16v CDX což je auto prošpikované elektronikou a klimou a jinými blbostmi kde se musí všechno odpojit a vytáhnout celý motor rozpůlit převodovka mě stálo 4800kč!!!! včetně materiálu..
Naposledy upravil DJcz dne 25 říj 2013, 17:28, celkově upraveno 2
DJcz
Uživatelský avatar
DJcz

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2013, 23:20
Bydliště: UH.Hradiště-Štěpnice
Skútr / moto: Kymco Downtown 125
Tuning / úpravy: Variátor multivar,válečky,otevřený výfuk,kryty rukou,větší zrcátka,přídavné brzdové světlo,přídavný voltmetr/teploměr,topcase 64L,držáky navigace a kamery+USB zasuvky4x.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků