VlČek píše:Akrapovic je krásný a kvalitní, blahopřeji ke koupi určitě budeš spokojený. Ale? Opravdu zapomeň, že by nový výfuk měl větší vliv na výkon než +0,1-0,2 kW, pokud to vezmeš na brzdu, tak zjistíš že mám pravdu je nemožné zvýšit výkon u 125ccm o Tebou udáváných 0,5-0,8 kW a to včetně jiné palivové mapy atd, to by musel být turbo motor.
AKRAPOVIČ dá naozaj 0,2 kW, a to hlavne bez katalyzátoru a DB killer-u. Našiel som však O2 Controller od MALOSSI práve porovnanie na YouTube - síce nie na Forze ale na Vespe. Robilo to iba O2 controllerom + 5 - 8 km/hod na maximálnej rýchlosti a samozrejme lepší priebeh výkonu. Neviem, či som to správne pochopil, ale O2 Controller eliminuje zníženie redukcie paliva zapríčinenej z Lambda sondy kvoli emisiám. Takže vlastne nelimituje Motor vo výkone. (tak trochu VW Software) Palivová mapa mení pomer vzduch benzín, ale neeliminuje emisné normy (aspoň si to myslím) Ono to spolu s výfukom musí dať viac ako 0,2 kW i keď uznám že možno nie viac ako 0,5 kW. Určite to dám na brzdu, kamarád to bude montovať a má špeciálnu dieľnu na motocykle - viem že je to zbyzočné u Forzy baviť sa s týmto - ale mňa to baví vŕtať sa v tom
Videl som aj na YouTube Forzu z Franzúzka čo to má!
https://www.youtube.com/watch?v=__qIvVl ... 83.9447094