Diskuze o skútrech většího objemu.
24 úno 2017, 09:13
Jestli chceš čekat na modelový rok 2018, tak se připrav na to, že ti uteče skoro celá letošní motorkářská sezóna. Změny ti teď určitě nikdo neřekne. Ve dvou bych na skútru jezdil až po zajetí a myslím si, že zajíždět se bude Forza obdobně jako PCX.
24 úno 2017, 09:44
osobně si nemyslím, že bude nějaký rozdíl mezi 2017 / 2018. Vše zásadní se odehrálo mezi 2016/2017. PCX taky nevylepšovali každý rok, a model 2014 byl až do 2017 stejný.
Takhle bys mohl čekat donekonečna.
24 úno 2017, 11:23
Forza má otáčkoměr nebo se pletu? Takže tam je to úplně paráda...
V manuálu bude návod. Vyplatí se začít podle něj a postupně pomalu přidávat.
Znalci tvrdí že dobře zajety motor a mizerně zajety je velký rozdíl, a to nejen v následné životnosti. U poměrně točivého jednovalce tuplem.
Proto bych třeba já nikdy nekoupil předváděcí stroj, který nebyl řádně zajizden (vyjimkam jako např. A-spirit budiž cest)...To jsem se ale rozkecal
24 úno 2017, 11:34
ano je tam otáčkoměr, ale je jen na okrasu... jako stejně otáčky víceméně neovlivníš... Můžeš eliminovat honění studeného motoru, že tomu nebudeš tolik nakládat, prvních třeba 500km jezdit jen napůl plynu, ale to je tak vše co s tím uděláš... Forza se rozjíždí na 5-6tis ot... když jedeš 80, tak to má asi 7500 a v 100kmh je to 8500ot...
24 úno 2017, 13:46
Myslel jsem to tak že kontrolujes kolik asi můžeš dát plynu abys nepřehánějte otáčky... Jasný že s variatorem to není kontrolovatelne tolik jako na motorce.
24 úno 2017, 13:54
jasný... každopádně mohu potvrdit, že rozdíl v dynamice u nového stroje s 10km a stroje s 2tis po zajetí je značný...
24 úno 2017, 18:49
Ahojte chalani,
tak sa pridávam k Vám Forzákom. Tento týždeň som sa rozhodol vymeniť PCX 125 2015 za Forzu 125 2017. Rozdiel v komforte je obrovský, výkon zatiaľ neviem posúdiť kedže som v zábehu.
Rozmýšlam nad ladeným výfukom. Na PCX som mal Leovince, iba kvôli zvuku, žiadny výkonnostný rozdiel som necitil.
Na Forzu som pozeral a zvažujem nad Leovince ONE EVO, ktorý sa da kúpiť od 400,-eur, alebo Akrapovič a ten sa dá kupiť od 500,-eur.
Poznáte ich? oplatí sa priplatiť za Akrapovič, alebo nič nepokazím ani tým Leovince?
Všade uvádzajúcu, že sú na forzu 2015-2016, predpokladám ale že budu pasovať aj na 2017, či?
Ďakujem za každé info
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 úno 2017, 19:21
Takhle vedle sebe to je sakra rozdíl ve velikosti.
24 úno 2017, 19:43
Pokud to máš pouze kvůli zvuku,tak víš jak LeoVince zní a když se ti ten zvuk a design líbí, tak ho kup. Pak není co řešit.
24 úno 2017, 21:34
Jen nechapu proc jsou ty ladaky na Forzu oproti pcx tak drahe...
27 úno 2017, 10:04
Mám objednaný AKRAPOVIC a prebádal som naozaj veľa forumov - naozaj to na výkon nie je také výrazné ale na druhej strane opticky sa mi už stary výfuk nepáči - ladák je lahší a dnes som objednal O2 Controller čím by som mal ísť s výkonom spolu s ladákom o 0,5 -0,8 kw hore. Je to originál od MALOSSI - posielajú to len do Rakúska tak si idem pre to! Táto kombinácia sa ukazuje ako najlacnejší tunning do viac by som nešiel - nemá to naozaj veľký význam. Určite dám recenziu keď to nahodím - ten to víken bude 18 oC takže ja sezónu začínam prave tento týždeň!!!
27 úno 2017, 18:31
Akrapovic je krásný a kvalitní, blahopřeji ke koupi určitě budeš spokojený. Ale? Opravdu zapomeň, že by nový výfuk měl větší vliv na výkon než +0,1-0,2 kW, pokud to vezmeš na brzdu, tak zjistíš že mám pravdu je nemožné zvýšit výkon u 125ccm o Tebou udáváných 0,5-0,8 kW a to včetně jiné palivové mapy atd, to by musel být turbo motor.
27 úno 2017, 18:33
Tento příspěvek již byl smazán
kým
VlČek v 27 úno 2017, 18:35.
27 úno 2017, 21:32
Jak vám vyhovuje výška sedla u Forzy vzhledem k vaší výšce postavy? Nebude moje výška jen 178 cm už trochu problematická?
27 úno 2017, 21:59
mám 195/110kg . . . jak problematická? jezdil jsem i na Yamaze Neos 50 2T a taky jsem se naskládal - neříkej,že ti je Forza malá
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.