Asi tak, Forza má zásuvku 12V/1A, to je možný výkon 12W (12x1). Ta nabíječka má 5V/2A, tedy 10W. Dráty ve Forze by to měly přenést [WHITE SMILING FACE]
Ahoj, myslíte, že by v budoucnu (čistě až se motor vylágruje a opotřebuje) šla Forza překitovat na nějaký větší objem tak, aby papíry byly stále 125, ale motor skrytě třeba 175 ?
No, to by mě moc zajímalo, zdali na tom vydržíš najezdit víc jak 150Tkm. Jestliže už nyní přemýšlíš nad zvýšeným výkonem, není jednodušší navštívit autoškolu?
Jan Douda: Kolik sis myslel, ze motor vydrzi do GO 15, 20, 30 t km?
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Nevím kolik ten motor obvykle vydrží a jaké jsou relace u těchto malých objemů. Doufal jsem, vzhledem k nemalé ceně motorky, že těch 100 tisíc by měla. Na druhou stranu je to maličký jednoválec, ze kterého jde dlouhodobě dost vysoký výkon. Když to převedu do světa aut, tam jsou objemy desetinásobné, výkon a otáčky v poměru k hmotnosti nižší a přesto nájezdy docela malé (benzíny). Mám kamaráda, co měl nějaké slabší enduro od Hondy a imrvére se to sralo a pořád dělal výbrusy a nikasil. A jezdil s tím jen po poli - najel za sezónu +/- nula nula prd, ale bylo to už bůhví jak staré.
davesport: asi by mě trefilo . . . nasranej sám na sebe. . . . snad to zvládla . . . co škody-je to nový skútr,tak každý škrábanec něco stojí zrovna v sobotu v noci jsem měl stažené půlky zda ten garáž vydrží ten nápor větru (byla ohromná bouřka-garáž jsem sledoval z okna) ale asi zbytečně plaším. . . . pokud to ustály motorky pod plachtou(i když nevím zda byli na parkovišti když byla bouřka-viděl jsem je tam až v neděli dopoledne),tak Forza pod garáží která má celkem cca 300kg to musela zvládnout hravě
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km