Přesně tak jak píšeš, tohle bude fakt trhák i kdyby se dalo v reálu najet jen kolem 450km, tak kolik 125-tek dokáže najet na nádrž tolik km? Asi jich mnoho nebude. Tento skútr bude jak stvořený i na delší výlety Už aby byl na trhu a dal se vyzkoušet
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.
Lubik píše:Tak asi předpokládají, že nějaký Frantík v Paříži "nalítá" i třeba 30Km za den . Forza je krásná stroj, ale ta cena bude jistě také krásná.
Tak ono celkově jsou ty ceny u strojů této kategorie více než "krásné". Ale vemte si kolik stojí nový X-Max a jak se prodává, no a pokud Honda nasadí i něco nižší cenu, tak si myslím, že půjde pěkně na odbyt . Jen aby tam nebyla cenovka na úrovni X10, to by byla katastrofa...
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.
Jn X10 je kapánek předražená, ale myslím, že u Hondy to nehrozí, protože např. Forza 300 stojí 130tkč... takže cena Forzy 125 bude určo nižší, uvidíme o kolik
S tou spotrebou je to super. Za predpokladu, ze 99% dovezenych bazarovych 125 z ITA, ma udajne najeto za +-8 let prumerne 15 000 km, coz znamena prumerny rocni najezd 1900 km. Tak dany ital pojede k pumpe asi jen na Vanoce na Velikonoce a pak na podzim. Trochu se bojim, aby ten benzin v nadrzi nezacal vodnatet.
Naposledy upravil janon dne 25 říj 2014, 10:48, celkově upraveno 1
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000) bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000) bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000) nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Co se cen týče, tak 125ccm těží především z faktu, že jej může řídit člověk i se skupinou B, kdyby tomu tak nebylo, cena by šla dolů i celkový zájem o tyto stroje
A co se Forzy 125 týče je to opravdu velmi povedený kus a zajisté si najde mnoho majitelů
Presne ako pise Slayrix, 125ccm je kategoria ktora tazi z legislativy a tomu su prisposobene (t.j. nadhodnotene) ceny. Ja som napr. kupil novu 300ccm lacnejsie ako je cennikova cena toho isteho skutra vo verzii 125ccm. A co sa tyka dojazdu, aj 300ccm moze mat dojazd +-500 km na nadrz, napr. moja
To isté platí alebo už platilo v Yamahe X-Max..Po zmene legislatívy bola cena 250ky rovnaká ako 125ky.Zohralo to velkú rolu a výrobcovia ako aj inportéri si mydlia ruky.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Ja robim skoro 100km denne (do prace a naspat), z toho tretina po dialnici, tretina po dialnicnom obchvate v BA. Tento rok som kupil PCX 2014 a je to super, ale zacina mi chybat vykon, ktory je v meste sice dostatocny, ale mimo mesta, dialnica, obchvat - chcelo by to cosi viac. Forza 125 vyzera ze bude ta prava volba, uvidime aku cenu nastavia. Hned by som strelil PCX a siel do toho. Jedna vec je premna podstatna, ako bude mat Forza nastaveny obmedzovac. Podla clankov by mala byt rychlost dostatocna aj na dialnice, som zvedavy...
Ist z PCX 125 na dalsiu 125 za viac penazi...ja by som si to na tvojom mieste poriadne premyslel...
Mam to podobne ako ty, 60 km denne, mesto, obchvat, dialnica...tato Forza proste nemoze mat dostatocnu vykonovu rezervu na dialnicu, napriek lubivym marketingovym slubom Hondy...
Ak rozpocet dovoli, ja idem buduci rok na vyssiu kubaturu
Stale mam ale B vodicak a tak riesim maximum co z toho mozem vytlct. Samozrejme nie za kazdu cenu... to sa uvidi buduci rok, ked nastavia ceny a pozriem nejake recenzie...
Nemyslím si, že by zrovna Honda měla potřebu oklamávat nepravdivými marketingovými informacemi, to by se jim mohlo šeredně vymstít. Je jasné, že Forza 125 nebude určena pro závodění na dálnicích nebo i mimo ně, kdo bude mít takové ambice, tak by měl raději rovnou přesedlat do kategorie superbike . Kvalitní 125-ka v pohodě postačuje na pohodlnou jízdu a podle prvotních údajů Forza 125 toho bude mít určitě co nabídnout. Nicméně budeme si muset počkat na nějaké solidní recenze, zatím je to vše je polemika.
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.