Dovolím si zde jen tak pro zajímavost zkopírovat zkušenosti uživatele Janmar z motorkářů, cituji:
Taky mám Forzu 125 rok a zatím najeto 5500 km. Jsem asi cvok, ale už jsme s ní jel i na chalupu 160 km. Trvá to déle, ale mě to baví. Ostatně, je to stroj, který mě donutil začít si dělat papíry na Áčko a rozhodně mi zkušenost z tohoto stroje pomohla třeba teď při nácviku nových zkoušek se slalomem atd. Nedám na Forzu dopustit, ale mám pár zásadních problémů, se kterými se potýkám každodenně. Shrnul bych je asi takto:
-Na proplétání se městem je už docela velká. Zpětná zrcátka jsou často ve výšce zpětných zrcátek aut, takže když stojí dvě akorát vedle sebe, tak neprojedete. Naštěstí je lze sklopit, což občas dělám.
- Rozjezdy od semaforů opravdu nejsou nejrychlejší. Je to těžký skútr a když chce někdo závodit, tak mě dá. Zejména auta s automatem a drtivá většina jiných skútristů.
- To nastavovací čelní sklo je vlastně k ničemu. Stejně ho chci v nejvyšší poloze (protože jsem vysoký) a snižuju ho jen když ho schovám pod plachtu. Ale to je moje zacházení samozřejmě.
- No a pak tím, že je plexi nastavitelné, tak moc pevně nedrží. Pevně ukotvené je jen zespodu, na vrchu přídě jsou pak jen jakési přilepené molitanové podložky. Jedna mi dokonce vypadla, naštěstí jsem ji našel. Ale když jedete po dlažebních kostkách, tak plexi vibruje a dělá pazvuky, což není příjemné.
- Start stop je dobrý, jezdím za málo. Opravdu 2,5-3 litry. Podle toho, jak moc agresivně. Ale prostě je tam logicky mezera, když přidáte plyn, musí se motor nejdřív nastartovat. Trvá to ani ne sekundu, ale je to tam...
- Dynamika ve vyšších rychlostech je samozřejmě ubohá. Když dojedu nějakého dědka, co se courá 80 na okresce, tak když nemám dost dlouhou rovinku, tak raději zastavím a nechám ho odjet.
Takže se už těším na Ačko a trochu víc kilowattů.
Více na:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... ?diskuze=1Copyright © Motorkari.cz