Diskuze o skútrech většího objemu.
22 dub 2022, 10:50
No, jestli tam ta baterka vydrží dva roky, jak píše forester, tak kolikrát budeš po dobu životnosti motorky ten klíč otevírat? Děleno dvěma, pokud budeš klíče střídat.
23 kvě 2022, 23:13
Čau,
jak řešíte držák na telefon? Na Forzu mi příjde dobrý tento
https://www.rockway.cz/cellularline-interphone-smssc-univerzalni-popruh-pro-sm-pouzdra-na-riditka-nekruhoveho-prurezu/, který obepne i ty její tlusté řídítka. Ale mám docela problém k tomu sehnat protikus, resp. pouzdro na mobil, co bude pasovat do toho držáku. Nemáte nějaký tip?
Díky
23 kvě 2022, 23:25
Sú to púzdra od Interphone ktoré tam pasujú podla popisku. Podla toho aký máš telefoón tak si kúp od nich púzdro? Mám také nevyužité púzdra dve a to na iPhone 5 a iPhone 6.
24 kvě 2022, 07:28
freddy55 píše:Čau,
jak řešíte držák na telefon?
Dlouho jsem řešil výběr držáku, až jsem zjistil, že ho vůbec nepotřebuju. Jestli na skůtru začínáš (jako já začínal před rokem) a nemáš konkrétní důvod, proč mít telefon na řídítkách (jezdíš jako kurýr apod.), tak bych nejdřív začal jezdit a uvidíš. Telefon na řídítkách rozptyluje pozornost mnohem víc než v autě (musíš otočit pohled úplně mimo silnici). Taky jsem zjistil, že navigace mi stačí zvuková (povely do helmy přes intercom a u toho zhasnutý telefon v kapse), respektive vlastně jí prakticky nepoužívám, protože nemusím moc řešit, jestli je někde zácpa nebo ne. Když jedu někam, kde to neznám, což není moc často, tak se podívám do mapy předem a trénuju orientaci
. Takže než vymýšlet různé krkolomné držáky a tahání nějakých nabíjecích kabelů kdo ví odkud, jezdím s telefonem v kapse a jsem spokojen.
24 kvě 2022, 07:43
Čau, no to je mi jasné, že musím najít pouzdro CellularLine Interphone SMSSC, jak je napsáno u držáku, ale ty pouzdra mají na konci "díru" na kulový kloub. Kdežto ten držák tam má taky jen díru na kulový kloub.
Nebo jsou ty fotky zavádějící a držák má skutečně na konci i ten kulový kloub?
-- 24 kvě 2022, 07:46 --
johny_r píše:freddy55 píše:Čau,
jak řešíte držák na telefon?
Dlouho jsem řešil výběr držáku, až jsem zjistil, že ho vůbec nepotřebuju. Jestli na skůtru začínáš (jako já začínal před rokem) a nemáš konkrétní důvod, proč mít telefon na řídítkách (jezdíš jako kurýr apod.), tak bych nejdřív začal jezdit a uvidíš. Telefon na řídítkách rozptyluje pozornost mnohem víc než v autě (musíš otočit pohled úplně mimo silnici). Taky jsem zjistil, že navigace mi stačí zvuková (povely do helmy přes intercom a u toho zhasnutý telefon v kapse), respektive vlastně jí prakticky nepoužívám, protože nemusím moc řešit, jestli je někde zácpa nebo ne. Když jedu někam, kde to neznám, což není moc často, tak se podívám do mapy předem a trénuju orientaci
. Takže než vymýšlet různé krkolomné držáky a tahání nějakých nabíjecích kabelů kdo ví odkud, jezdím s telefonem v kapse a jsem spokojen.
Hm, to možná taky není úplně špatný nápad. Do práce to nepotřebuji a hlasová navigace by stačila na zbytek cest. Jen bych teda musel koupit nějaký ten Bluetooth set, což je zase výrazně dražší, než držák. Ale asi bezpečnější...
24 kvě 2022, 10:44
freddy55 Ja to už mám na skútri poriešené tak že mám motonavigáciu TomTom ktorá má už v sete všetko potrebné na uchyt na riadidlá a ten držiak nepoužívam. Mal som to na čopry kde boli riadidlá klasické trubkové a tam bol úchyt na guličku. Najlepšie si to je pozrieť na živo v predajni kde Iterphone tieto držiaky predáva.
24 kvě 2022, 11:38
BT set se dá koupit i dost levně. Záleží na tom, co po tom chceš. Když chceš lepší zvuk, bude to stát víc. Na navigaci stačí jedno ucho za pár korun. Já si teda každodenní dojíždění bez BT setu neumím moc představit. Muzika, podcasty, audioknihy, rádio, umí hodinu denně dost zpříjemnit, nemluvě o tom, že tam mám nastavený číslo GSM brány garáže, takže když se blížím domů, tak si otevřu hlasovým povelem. V krajním případě se dá i telefonovat, což ale moc nedoporučuju, protože to fakt odvádí pozornost. Nějakej hovor zvednu zcela ojediněle. Ale ta možnost se může hodit.
24 kvě 2022, 16:25
Mám bluetooth head set z alli asi za 500kč a za tu cenu super, hlavně musí mít helma přípravu na sluchátka. Navigaci jsem ještě nezkoušel, ale hudba je slyšet dobře a hovor jako nouzovka taky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 kvě 2022, 06:37
Syn má Forzu 125 a včera mi hovoril že mu stále svieti brzdové svetlo. Ešte on ani ja som sa nemal možnosť na to pozrieť ale zatial sa chcem poradiť kde začať hladať príčinu. Brzdový spínač je myslím na páčke zadnej brzdy a asi tam začnem a keď nie tak na čo ešte pozrieť?
Naposledy upravil
forester dne 28 kvě 2022, 10:03, celkově upraveno 1
28 kvě 2022, 07:29
Hádám , že u toho spínače zadku
nebo předku co začneš taky i skončíš , bude jednim z nich
aby to svítilo nepropojený by bylo
KOUZLO
28 kvě 2022, 08:23
Ano, spínač je na obou pákách. Na zadní je navíc ještě spínač pro startér, který zabere při silnějším stisku.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
02 čer 2022, 00:19
Dostaneš.
Moje slečna má 165 a dosáhne na zem.
07 čer 2022, 07:39
Ahoj, chci se zeptat na vibrace řídítek, když je úplně pustím. Když to udělám někde kolem 60-80 km/h, tak řídítka chytnou nějakou rezonanci a rozklepou se. Nemyslím nějaké vibrování, ale pohyb s amplitudou 5-10 cm na konci řídítka. Kdybych je znovu nechytl, tak mě to asi shodí. Když je držím, tak žádné klepání do rukou necítím a Forza jede krásně hladce. Při vyšších rychlostech (třeba kolem 100 km/h) se to neklepe, až když to zpomalí k 80, tak to začne.
Takže se chci zeptat, jestli je to normální nebo jestli je to něco k řešení (třeba nevyvážené kolo nebo tak něco.
Díky
07 čer 2022, 14:58
Zeptal jses - odpověď zní nepouštěj řidítka.
Odpověď 1 - měl jsis projít fórum.
Odpověď 2 - Kus od kusu se to vyskytuje v u mnoha typů skútrů, přičina není zcela jasná, někdo říká kufr, jiný nějaké vůle, odvislost od pneu a kdoví čeho ještě ... diagnostika a odstranění je vis maior (vyšší moc a na tobě)
07 čer 2022, 15:31
Díky. Máš pravdu, že jsem to tu asi kdysi četl, ale nikdy mě nenapadlo to vyzkoušet. Normálně bez držení nejezdím. Je zajímavé, že u skútrů je to, jak říkáš, časté, protože když jsem k tomu něco hledal na zahr. motorkářských fórech, tak celkem jednoznačná odpověď byla, že to není normální a je třeba to řešit. Nejčastěji se mluví o podhuštěných gumách (to můj případ asi nebude, kontroluju pravidelně), nepravidelně sjetá guma (zkontroluju důkladněji, ale mám najeto 10kkm, vzorku pořád spoustu a guma vypadá dobře), vůle v hlavovém složení nebo v ložisku kola (na celkem novém skútru mi to nepřijde pravděpodobné), rozhozená geometrie vidlice - alignment (což nevím, jestli se týká skútrové vidle), nicméně pár děr jsem už projel, vč. jedné, která mi rozhodila přímý směr řídítek, takže bych si to uměl představit.
S tím kufrem se mi to moc nezdá, přece jenom vibruje předek, ale aerodynamika je mrcha, sundat kufr a třeba hýbat plexi zkusím. Brzo mě čeká garančka, tak se poptám.
Díky za tipy.