Diskuze o skútrech většího objemu.
15 lis 2021, 18:12
Dano dle mě budou válečky v pohodě a aj kdyby měli plošky tak budou tak minimální že to poznat při rozjezdu nebude, dle mě tam je prach ze řemenu plus to vlhko a chová se to jak chová.johny_r,tam není co blbě složit, pokud nejsi úplný antitalent, ale je k tomu potřeba určité nářadí, minimálně blokovací klíč,dobrý je momenťák, lepidlo na závity, velký ořech na rozdělání spojky taky není k zahození.
16 lis 2021, 11:30
Díky za odpověď. Tak to bych asi zvládl, ale blokovací klíč nemám a momenťák mám jen s nízkými momenty na kolo, tak to asi nechám být. Stejně půjde za pár dnů na servis.
Díky
25 lis 2021, 12:53
první výměna oleje proběhla po 3 týdnech od přihlášení, bez mála 1100km a stála 1444,- u Klokočky v Praze. Nevím jestli je to běžná cena, mně to přijde asi ok. Jediný co jsem od nich chtěl, ať prověří přední uložení vidlice, vyvážení kol nebo tlumiče, že se mi rozkmitají řídítka když je pustím a podle mého to i drncá, ale pneu se zdá dobře obuté. Bohužel nic nenašli, což mě moc neuspokojuje. Máte zkušenosti s K2 moto? Zkusil bych jim to dát tam, ať se na to mrknou. Přeci není normální, že se to rozkmitá ne? V různých vláknech píšou, že to skútry dělají kua co to je? Proč by to mělo dělat? Osobně se na to čím dál víc soustředím a jízdu si moc neužívám.
Naposledy upravil
midelos dne 25 lis 2021, 14:14, celkově upraveno 1
25 lis 2021, 14:11
Vůbec bych neváhal jel bych znovu do servisu pokud je to v záruce. Nebo bych kolo vyndal a někde jinde zkontroloval.
25 lis 2021, 14:16
Říkám si, že chci třeba něco co je u Forzy nebo jinych skútrů běžné... nevím potřeboval bych se svést na nějaké jiné Forze asi
25 lis 2021, 16:47
kmitanie nie je normálne,na mojej F 125 kludne pustím riaditká pri 100 km/h a nič sa nedeje,takže trvaj na tom,aby to dali do normálneho stavu kým to máš v záruke-je tam buď zle vyvážená alebo krivá predná pneumatika
25 lis 2021, 16:51
Jj už si to psal, právě na tebe pořád myslím když jedu a drncám... čekám že se přidá ještě někdo jiný
Jen dotaz, máš kufr? Ptám se, protože jsem se dočetl, že kmitání řidítek jim dělá zadní kufr, jak ho sundají, je po kmitání
25 lis 2021, 17:14
kufor mám,nekmitá ani keď ho mám nasadený,ani bez neho-aj pri maximálke 120 km/h žiadne kmitanie ani vybrácie
29 lis 2021, 14:05
Čerstvé poznatky ze servisu po 6000.
Hnutá řídítka (řídítka míří jinam než kolo) - může se stát v nějaké větší díře apod. Šroub v hlavě vede oválnou dírou, takže je tam nějaká vůle, kam se může hnout. Většinou stačí za to vzít silou a cuknou to zpátky (což jsem ostatně udělal i já). Neznamená to, že to je povolené a není to nebezpečné.
Teploměr okolní teploty ukazuje blbosti (cca. o 4 °C víc a pomalu reaguje) - víme o tom, neumíme s tí nic udělat. Africa Twin ukazuje ještě větší blbosti (aby to nám s fichtlem nebylo líto).
Vibrace a propad výkonu kolem 6000 rpm (což se samozřejmě pár dnů před návštěvou servisu přestalo téměř projevovat) - těžko říct, ale technik vyčistil a zalakoval spojku (v čem to spočívá, nevím) a Forza jede jak po másle. Jestli při tom vyčistil i vario a čím to vlastně bylo, nevím, ale rozdíl je dramatický.
Zvyšující se spotřeba (na začátku za 2,4, teď za 2,7). Těžko říct, možná jezdím ostřeji, uvidím, co to udělá teď.
Ukazatel spotřeby ukazuje blbosti (cca. o 0,5 l/100 míň). - Víme, ptali jsme se výrobce, jestli s tím jde něco dělat, všichni krčím rameny. Se stim smiř.
Servis v Letech stál cca. 3300, přičemž absolutně nejvyšší částka (2,5k) je seřízení ventilů a s tím související odkapotování všeho a čas na tom strávený. Dá se tomu nějak vyhnout? V záruce asi ne, co?
Díky
29 lis 2021, 15:22
Ta spotřeba - na Visionu mi to udělalo taky z 2,4 nejdřív 2,7 a pak i 2,9. Byla to nakonec jen nedohuštěná kola, je to hodně znát. Po delší jízdě bez brždění si sáhni na kotouče, jestli nejsou teplé. Kdyby tam nějaké malé tření bylo, snad by se to dalo poznat. To by tu spotřebu taky posunulo nahoru.
29 lis 2021, 16:22
hm,to je divné,že takéto špeciálne problémy F 125 model 2018 nemá
"kde udelali soudruzi chybu" ? ja by som čakal,že úspešný a bezproblémový model bude čím novší tým lepší,ale asi nie ...
k tej spotrebe-je normálne,že v zime stúpa-vzduch je hustejší,pri jazde kladie vyšší odpor,valivé odpory ložísk sa zvyšujú atď,po našatrtovaní pracuje dlhšie v režime bohatšej zmesi atď...
29 lis 2021, 16:24
Jasně, třeba je to v normě. Taky mám metrák, což nelze zanedbat. Uvidím, jestli servisní zásah bude mít nějaký vliv a co to udělá na jaře, až se teplota zase zvedne.
29 lis 2021, 18:01
Dano píše:hm,to je divné,že takéto špeciálne problémy F 125 model 2018 nemá
"kde udelali soudruzi chybu" ? ja by som čakal,že úspešný a bezproblémový model bude čím novší tým lepší,ale asi nie ...
k tej spotrebe-je normálne,že v zime stúpa-vzduch je hustejší,pri jazde kladie vyšší odpor,valivé odpory ložísk sa zvyšujú atď,po našatrtovaní pracuje dlhšie v režime bohatšej zmesi atď...
S tím novější=lepší opatrně, poslední dobou se čím dál častěji děje pravý opak, když jde model na trh jako nový, tak se výrobce snaží, aby si získal dobré jméno a pak se snaží u dalších ročníků o úspory ve výrobě, které jsou běžnému uživateli skryté, přihodí nějakou elektronickou vymoženost, ale jinde hledá úsporu, také se může stát, že subdodavatel dodá vadnou sérii nějakých dílů atp. taky je tu dnes zelený tlak a pokuty za emise a tak jde mnohdy do výroby úprava, která ještě není pořádně otestovaná, u aut těch případů byla celá řada, důvodu proč může být novější horší je spousta, na druhou stranu výrobce postupně odstraňuje co se nepovadlo, takže dnes je nákup takovou malou loterií
.
02 pro 2021, 21:01
Nezná někdo ventilové vůle na forzu???
-- 02 pro 2021, 20:08 --
tak jsem našel
sání-0,08-0,12 MM
výfuk-0,22-0,26 MM
09 úno 2022, 17:15
Tento příspěvek již byl smazán
kým
1971 v 09 úno 2022, 17:16.
Důvod: Omyl