satanachist píše:Přesně tak. Proto bych vůbec neřešil Vmax. Vždyť každý ví, že si kupuje 125ccm a nemůže čekat raketu. Na okreskách stejně nejedeš víc jak 90 km/h.
Znám Tvoje názory a respektuji je, ale doplním k tomu dvě poznámky:
1. sám ze zdejších dotazů a příspěvků (zejména nováčků) snad často vidíš, že vůbec neberou 125ccm jako nějakou výrazně "limitovanou" mašinu a jejich očekávání z hlediska max. rychlosti jsou daleko za realitou. Čekají, že ve srovnání s 50ccm pod sebe dostanou letadlo, ovšem to je pravdou jen omezeně.
2. možná skutečně jezdíš na okreskách 90 km/h (tacho), ale v tom případě se za Tebou (přinejmenším ve většině krajů naší republiky) buď vytvářejí kolony nervózních řidičů nebo v horším případě se Tě snaží při první možné příležitosti předjet a pak už je jen krůček k tomu, aby se lekli provozu v protisměru a vytlačili Tě ze silnice. Takže jízda jednotlivce na okresce rychlostí 90 km/h vůbec není bez rizika.
Realita je ale bohužel taková, že i když pojedu na stejné okresce 100 km/h, tak se za mnou co chvíli objeví nějaký ten závodník v "koncernu", MB nebo BMW s neodolatelnou potřebou předjet ten obtížný hmyz na dvou kolech
Abych ale dál neodbočoval od tématu, maximální rychlost Forzy 125 by měla být pro provoz na okreskách dostatečná, jde jen o to, v jaké rychlosti se na tomto stroji bude ještě jezdec cítit pohodově a bezpečně a současně bude možné tuto rychlost dlouhodoběji udržovat, protože drtit jakýkoliv skútr v max. otáčkách asi není ideální (jasně, Honda to samozřejmě zvládne)
A díky Rudovi za pěkné fotky a aktuální info