04 bře 2019, 00:39
04 bře 2019, 07:00
04 bře 2019, 08:24
04 bře 2019, 11:21
04 bře 2019, 13:39
forester píše:Nenechaj sa znervózniť greenmann a všetky tie negatívne názory že na skútru 125 sa nedá cestovať ďalej, vyvraciam napr. týmto krátkym videom z prvej moto dovolenky v Chorvátsku. A odvtedy ich už bolo tuším šest a s PCX dve. Všetky sa dajú dohladať tu na SF.
https://youtu.be/laMCFsTvzV8
04 bře 2019, 14:17
04 bře 2019, 14:44
04 bře 2019, 14:49
04 bře 2019, 15:31
gandalf píše:Na druhou stranu neznám nikoho, kdo by přešel byť jen na 250-300 nebo lépe na 400 (X-Max, Xciting S, Maxsym, Burgman, SW apod.) a zpětně by litoval nebo v tom viděl chybný krok,či špatnou investici.
04 bře 2019, 15:48
Gandalf píše: Na druhou stranu neznám nikoho, kdo by přešel byť jen na 250-300 nebo lépe na 400 (X-Max, Xciting S, Maxsym, Burgman, SW apod.) a zpětně by litoval nebo v tom viděl chybný krok,či špatnou investici.
05 bře 2019, 08:54
05 bře 2019, 17:00
06 bře 2019, 09:49
Gandalf píše:Jedna osobní zkušenost: Z podpisu vidíš, že Forzu 125 mám a k ní moto. Vloni v listopadu byl krásný slunečný víkend, moto bylo odstavené, ale řekli jsme si, že výlet do Jeseníků by ještě stál za to. Vyrazili jsme na Forze 125 z Brna - já cca 85 kg, baťůžek o dost méně. Jen kousek po dálnici směr Olomouc a zbytek dne po okreskách. Vyjeli jsme si i nahoru na Ovčárnu, pěšky na Praděd, výtahem až nahoru a pak přes Červenohorské sedlo, Velké Losiny, Mohelnici a Letovice zase domů (velmi hrubým odhadem 300 km). Skútr to zvládl, i když do motoru nebo variátoru holt nevidím
A teď můj osobní dojem - komfort jízdy ve dvou překvapivě slušný, prostor pod sedlem a topcase dostatečný... jsou tu ovšem 2 velká ALE:
1. skútr dostává zabrat při vyšší rychlosti i na rovině nebo v mírném stoupání, o šplhání do větších kopců nemluvě. Sice drží rychlost statečně, ale pokud aspoň trochu cítíš s motorem, skútrem a technikou obecně, tak je to nejpozději po nějaké chvíli utrpení.
2. na okresce jedeš 90-100 (tacho) a stejně se Tě většina aut snaží předjíždět, kde to jde a bohužel i tam kde to nejde. O nějaké výkonové rezervě se v takové chvíli nedá hovořit vůbec. Takže z hlediska elementárního pocitu bezpečí nebo nějaké jistoty nic moc. Ale na to se dá zvyknout... přinejmenším do okamžiku, kdy Tě nějaký řidič nesejme Sám beru Forzu jako neocenitelného pomocníka po městě a okolí a nouzové svezení pro dva, když je to skutečně třeba.
Takže technicky to možné jistě je, otázkou je životnost, resp. výdrž některých dílů při častějších podobných výletech a zejména pocit z jízdy, která nenabízí nic moc mezi jízdou na plný plyn a zastavením. Rozhodnutý už jsi, tak je mé psaní zřejmě zbytečné. Znám lidi z okolí i tady z fóra, kteří z přechodem na vyšší kubaturu laborovali i několik let a měli přesně stejné argumenty jako Ty (já mezi ně taky první rok patřil) Na druhou stranu neznám nikoho, kdo by přešel byť jen na 250-300 nebo lépe na 400 (X-Max, Xciting S, Maxsym, Burgman, SW apod.) a zpětně by litoval nebo v tom viděl chybný krok,či špatnou investici. O dvouválcových letadlech nebo parnících teď nemluvím, to už je zase někde jinde. Tak držím palce, ať nejsi mírně zklamaný a po roce nestojíš před stejným rozhodováním
06 bře 2019, 11:38
11 bře 2019, 20:14