mě se dváca Forza na obrázku líbí moc...ale po 3hodinový návštěvě Vrbovky + Jarova můžu zodpovědně okomentovat:
zbořil sem svého Downtowna a jelikož výměna oplastování není nic levného, bral jsem to jako možnost pořídít něco silnějšího...proto ta visita na Vrbovce a Jarově ...
Yamaha dělá vzhledově nádherné motorky (MR2014) .. nicméně po srovnání s Kymcem je její zpracovnání, plasty na palubce... o 2 levely jinde (i u TOP TMaxu). Piaggia jsou většinou retro motorky, a moderni X10 je zas cenově mimo rozpočet běžného pracujícího
)
Sůza a jeji Burgoš 125 je vzhledová hrůza, provedení a cena ok..nicméně mnou zvažovaný B400 je už lod kterou nepotřebuji...o B650 se netřeba zminovat, veliké luxusní, kvalita super...
Jediné co zaujalo byla Forza 300 ... jak zpracováním, tak výškou sedla (pro mě jediné přijatelné, ale přehrávám si v hlavě vzhledem k tematu i ostatni stroje, ne každej je skřítek jako já
) .
Po zralém zvážení situace: Forza jede 140 , muj Down 120 , to pro mě byl jediny duvod změny.. jelikož dle autorizáku je Down nepoškozený, jen ty plasty, tak jde na výměnu oplastování, a prdím to...na Down nelze říct křivého slova a ABS ve základuu je veliký nadstandard.
Jsme zpět u Kymca , kvalita zpracovnání na 1* , když jsem shlédl a osahal konkurenci tak musím ocenit "číňana" ... At se to někomu líbí nebo ne, fakt jsem CHTĚL vyměnit nicméně žádný stroj nepřekonal Kymco... Pochopitelně silnější motory maji, než moje 125, o to nic.
Tímto chci ocenit a poděkovat za péči o moje nervy i stroj do
http://www.kymco-praha.cz , našemu kolegovi double-j ....
Kubo děkuju.Děkuji všem kdo to dočetli až sem. Lukáš