Diskuze o skútrech většího objemu.
14 bře 2011, 20:13
Ahoj,
mám problém s přední kotoučovou brzdou na svém Dylanu 125. Jedná se o sériový kotouč i destičky. Problém je v tom, že je kotouč od desek opálený, vůbec se o sebe při brzdění netřou,ale jen po sobě kloužou. Kotouč jsem zkoušel přebousit, odmastit, stejně tak destičky. Nepomohlo to. Měl by někdo řešení? Chce to destičky s měkčí směsí?
14 bře 2011, 20:56
Do teď to s těma destičkama brzdilo normálně? Je možný, že jsou destičky zapečený, ale tomu by přebroušení mělo pomoct...
14 bře 2011, 21:47
Ono to právě bylo takové připečené, tak jsem obojí přebrousil a během 50km je to zpět. Nevím co to dělá, ale i když tu brzdu zmáčknu silou jako blázen, tak spíš zpomaluje, to na kole mám ostřejší.
14 bře 2011, 22:39
To budou moc tvrde desky, dal bych mekci
Me to tez brzdilo naprd, jeste sem mel vyje_any kotouc
tedka uz to snad bude ok
15 bře 2011, 08:01
Jestli ti to po přebroušení brzdí chvíli normálně a postupně se to zase zhoršuje tipoval bych, že se ti nevrací destičky. Zkus se projet bez brždění přední brzdou jestli se ti nehřeje kotouč ...
15 bře 2011, 08:39
Brzda ti po brzdeni neodbrzdi a tak se desky behem jizdy stale trou o kotouc a zahrivaji se vcetne kotouce. Proto ho mas zabarveny a brzdny ucinek u prehrateho oblozeni je temer nulovy.
15 bře 2011, 08:40
Také bych to viděl na ten brzdič
, tchán měl stejný problém na stejném skútru po zabrzdění se brzdič neroztáhl, tak jak měl a tak docházelo k nepatrnému brzdění, které ale stačilo po pár kilometrech zapéct destičky, stačilo vyčistit a rozhýbat brzdič a vše bylo ok
15 bře 2011, 12:09
Ok, zkusím to rozhodit, znovu přebrousit a rozhýbat pístek. Pro jistotu vyměním i brzdovku. Díky, napíšu jak to dopadlo
15 bře 2011, 13:55
Krok jedna:vyndat destičky a očistit na čistý nespečený povrch
krok dva: zkontrolovat jestli jsou destičky ve třmenu volné
krok tři: vyzkoušet opatrně jestli pístky vylejzaj rovnoměrně v třmenu.pokud ne tak vyndat a očistit a bacha při zpětný montáži ať nedokurvíš gumičky
krok čtyři:zkontrolovat množství kapaliny v nádobce.Někdy se stává že bejvá tak plná ,že nedovolí pístkum zpátky se vrátit po zabrždění..to se stává hlavně když někdo doleje kapalinu chvíli předtim než mění destičky za nový.
krok pět: vyměnit kapalinu protože bude na 100% vyvařená po tom co píšeš ,že se nevracej destičky a pohlídat si hladinu před zavřenim nádobky.to že tam neni psaná maximální hladina neznamená ,že musí bejt plná až po okraj.
co tam máš dál???
15 bře 2011, 14:34
Je blbost vzít injekční stříkačku s jehlou a napíchnout pod tu prachovku trošku brzdovky? Pístek bych raději nevyndával, sice už jsem na autě dělal repasi, ale když je na skútru dobrý, tak bych se do toho moc nepouštěl.
15 bře 2011, 15:08
No ja bych radeji doporucil ty prachovky sundat, jedine tak uvidis v jakem stavu mas pistky. Uvedom si, ze brzdy je to nejdulezitejsi co na skutru mas.
15 bře 2011, 16:33
tady musim souhlasit s Radym..ač občas taky něco obchčiju tak brzdy nikdy,ale než začneš řešit vyndání pístků tak zkus to ostatní...a nebo to vem z gruntu rovnou a máš klid.
P.S. navíc střiknutim brzdovky pod prachovku nic nevyřešíš..to by jsi musel mít starou červenou která byl dobrá jako odrezovač,ale už se nevyrábí
15 bře 2011, 17:27
Tak to já sem na tom ještě líp, brzda se mi vrací, je odmaštěná a stejně brzdí pod psa, možná na hlíně by šla do smiku, nebo na mokré trávě, ale na asfaltu bída a utrpení, jediné co mě tedy napadá jsou ty deb..... destičky, že jsou moc tvrdé nebo už nevím, ale co už aspoň, že ta zadní pěkně brzdí, ale věřím tomu, že až se zase někdy budu plácat po Olomouci od semaforu k semaforu s přítelkyní za sebou, že něco nedobrzdím
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2013, 18:51, celkově upraveno 1
15 bře 2011, 17:46
Take tam muzes mit vzduch a pak se muzes umackat.
18 bře 2011, 11:14
Tak jsem se vrhnul na výměnu brzdových destiček a co jsem nezjistil.. jeden ze šroubů, který drží destičky, aby nevypadly má totálně sešlehanou hlavu.. nevíte někdo kde se dá takovýhle šroub sehnat? díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.