Aneb Trail Cub nebo Hunter Cub. Konecne moderni verze C110 aneb Postie bike z Australie.
https://www.honda.co.jp/CT125/Od jara v Japonsku. Honda to urychlila a ted od Cervna uz je v Malajsii a pro Evropu a USA uz si pozadali o patenty. Dealeri zatim nic nevi, ale jsem pomerne rozhodnuty do toho jit.
Videa zatim vicemene jen v malajstine, tak to clovek jen tak kouka. Obecne ale:
- dratene vyplety
- sani vyvedene nahoru pod zadni nosic
- vyfuk nahoru (oboje pro brodivost)
- vetsi zdvihy pochopitelne oproti SuperCub
- klasicka spinaci skrinka a ne ta prekombinovana "bezkontaktni" ptakovina ze SuperCub
- vzduchovy filtr snadno pristupny z boku
- zvetsena nadrz oproti SuperCub, takze dojez ma byt cca 350km
- centralni stojan
- bocni stojan
- NAKOPAVACKA !!!!!!!
- komplet LED osvetleni
- super zadni nosic
- oproti SuperCub zadni stupacky a homologace pro dva. Na tom nosici nebude asi moc pohodlne pojezdeni, ale urcite bude prislusenstvi sedacka na nejake prevazeni po meste
- padaci ram v cene, ale je pomerne blizko tela motorky. V Malajsii a Japonsku uz je jako prislusenstvi tzv. daytona padak
- kryt motoru v cene
- oproti puvodnimu C110 tady bohuzel neni redukcni prevodovka, ale pry je to vyreseno pomoci pochopitelne vetsiho vykonu oproti puvodni C110, taky vetsi kroutak, jinak udelane prevody (do sily a maximalka ma byt o neco nizsi oproti SuperCub), vetsi kourtak nez SuperCub, ale mensi vykon a reseni se sanim je pry ta hlavni cast kde ziskavali vetsi kroutak
- oproti SuperCub ma kotoucovou brzdu i vzadu
- jina palubka, subjektivne mi prijde lepsi nez ta na SuperCub, vypada podobne jako ta na Honda Monkey
-- 23 čer 2020, 19:13 --
A zatim ve dvou barvach, klasicka Honda cervena a matna fresco hneda.
-- 23 čer 2020, 19:24 --
Enduro pneumatiky vypadaji jako Dunlop D604, ale ty uz se snad nedelaji, tak mozna cinske kopie nejake. Zarazi mne ale v popisu jedna vec....
Reduction ratio (1st/2nd)
3.350/2.785
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.