P7300003.JPG
Prave ze nic najit nemuzu. Jedine co tam je tak je od Dunlopu a tu uz tam mam origo jak byla koupena a tu nechci je hrozne hladka a na mokre trave je jak na lede. Pak tam je neco od Mitosu, ale ta se uz nevyrabi a nikde jsem ji nenasel skladem. Zbyva si jedine neco objednat z Asie, tam jich maj na vyber mraky, ale mam z toho trosku obavu, radci bych objednal neco z Recka, ale neumim Recky, tak taky problem. Potrebuji neco s hrubsim vzorkem.
Vyfuk necham zatim origo. Mam objednane o 1zub mensi kolecko na retazek na vystup s prevodovky tak uvidim co to udela. Potrebuji zdvihnout silu a rychlost rozjezdu o max. mi nejde, ale i tak si myslim ze bude jezdit trochu rychleji i v maximalce, protoze stim stitem a kufrem proti vetru ma takovy odpor ze se s pomalejsim prevodem rozjede urcite snaze a rychleji.
Jo a co ta stejna velikost plaste zadni=predni mate nekdo zkusenosti?
-- 29 črc 2014, 17:07 --
Neska jsem vymenil primarni 14 zube kolecko za 13, vysledek: zivjesi rozjezdy a rychlejsi vytoceni motoru. Po rovince mi to jelo tachometrovych 120! (realne asi neco malo pres 100). To jsem predtim nedokazal ani s mirneho kopce kde jsem mel max 115. Takze vrele doporucuji, hlavne pro ty kteri maji stit, kufr a jsou vetsi a tezsi postavy, nebo jezdi ve 2.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.