Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 08:12

ke spotrebe:
No, ja tak 70-80km/h jezdim maximalne a vicemene hlavne ve meste, takze spis tu 60ku, ale to uz nejak nesetrim na rozjezdech a pri razeni. Proste tim plynem trochu otocim:) setrim spis na dojezdech, abych nemusel moc brzdit, ale to asi z duvodu pohodli prijde mi, ze kdyz na wavu poradne zahamuju, tak se dostava do jakyhosi nekontrolovatelnyho stavu, aniz by sla kola do smyku :)

k tem olejum... kazdopadne po zkusenosti s TDM a klouzanim spojky co jsem psal vyse, bych do toho olej z auta nedal ikdyby to bylo tisickrat stejne!

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 08:13

oleje probírejte zde:
viewforum.php?f=62

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 08:45

Tome, tezko probirat oleje na obecnem foru, kdyz hledam konkretni olej a chci sebrat zkusenosti od lidi s innovami a s wavem. Ale chapu, jak to myslis. nicmene se stevem jsme se do toho nejak zamotali, ale asi je to snad uz rozmotany:)

Vyber + hodnoceni oleju pro Pokroky a Vlny :shock:
Motul 5100 Ester 10W40 (1 litr) nespokojenost 2 uzivatele vcetne me - hlucnejsi chod motoru a tvrdsi razeni

panolin 10w40 syntetishe jaso ma - velka spokojenost 1 uzivatel

Castrol Power1 Racing 10W50 - 1 uzivatel, zda se ok, ale nema srovnani

Neznamy automobilovy olej - 1 uzivatel, motorka funguje

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 12:25

Prémiová paliva jsem zkoušel. Většinou mi přišlo, že je to s nimi lepší ani ne tak výkon jako spíš chod motoru, méně (žádné) sazí ve výfuku, spotřeba těžko říct bude nižší tak o 0,05-0,1l/100km.
Nejlépe mi to jezdí na prémiová 95oktanová, zkoušel jsem i 100oktanová a několikrát mi přišlo, že to bylo horší.
Může to být, ale jen můj subjektivní dojem.

Když jsme u toho co mi na Innově konstrukčně vadí, tak je to jediná věc a to je sedlo, ať na nej sednu jak sednu vždy popojedu kousek dopředu a kalhoty se mi trochu zaříznou do koulí. Pravda znám skůtry kde je to mnohem mnohem horší, ale i tak bych tohle chtěl vyřešit. Možná by pomohlo udělat nové čalounění na sedlo nebo ho ve předu zdvihnout aby mělo mírný sklon dozadu nebo bylo v rovině.
Naposledy upravil Bilok dne 02 srp 2013, 17:18, celkově upraveno 1

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 13:53

Jo tak s tim sedlem je to presne, asi ze me bude za chvili kastrat, ale naucil jsem se sedet na bobku uplne v predu. Lip se mi radi a ridi, jen ten kadak mam pak jakejsi zavlcenej :)
V JV asii jsem jezdil i na ruznych kopiich a to bys teprve citil co je to tlak na vejce! wave a innova je jeste pohoda:)

Ted jsem dal normalni benzin, tak uvidim. Clovece a jestli jsem daval nejaky vice oktanovy nebo jen premiovy 95 tak to si fakt nepamatuju, proste jsem tam lupl neco "lepciho"

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 17:22

Asi nejjednodušší bude sedlo vepředu na pantu trochu zvednout, sice vznikne malá mezera mezi sedlem, ale ta by snad šla něčím inteligentním dotěsnit.

Re: Honda ANF125i Innova

03 srp 2013, 22:19

Čus chlopi,
Já dávám olej od Hondy Repsol 10W40 a jiný zkoušet nebudu, spokojenost.
Pneu jsem vždy dofukoval tak co dva měsíce, ale letos drží od zimy stále stejný tlak, asi si sedly ventilky :mrgreen: .
Taky potvrzuji sedlo na hovno, tvrdé a řiť se tlačí do předu. V moto gatích to ještě jde, ale v džínách musím koule usadit do správné polohy, aby šlo vůbec jet :?

Re: Honda ANF125i Innova

10 srp 2013, 10:35

Tak jsem zvedl vepředu na pantech sedlo o cca 5mm, dal jsem mezi pant a sedlo 5mm gumu, šrouby ze sedla jsou akorát o těch 5mm delší, tak to šlo bez problémů. Vše vypadá zatím dobře, teď budu ještě testovat posez, na první dojem je to trochu jiné, ale nemůžu takhle bez delší zkušenosti říct zda je to lepší. Asi musí každý vyzkoušet sám.

Taky jsem zkusil Led žárovky a jak je má innova napájené rovnou z alternátoru, tak poblikvávaly i ve vyšších otáčkách a pak jedna odešla.
Ještě to nevzdávám a do budoucna až budu mít náladu, tak zkusím polaborovat s průběhem napětí a kondenzátorem.

Re: Honda ANF125i Innova

11 srp 2013, 19:11

:) ja sem včil objednal žarovky 45/40w a je to lepši
po odpoledni už aji vydim kaj jedu
enom mam ztrach at neroztopim parabolu hycuje jak svina
halogenku sem si tež kupil ale zatim nemam odvahy ju tam dat
a nebo jake žarovky tam davate vy

Re: Honda ANF125i Innova

15 srp 2013, 09:52

Bilok: Tak jak to vypada se sedlem? jak se jezdi, jak se sedi?:)
Ty ledky jsou podle me blbost, musel bys to nejak usmernit jinak to bude blbnout porad.

drumbas: dival jsem se na zarovku ve Wejvu a je tam taky 35W, a sviti to v noci celkem obstojne, tak to bude asi zrcadlem, optikou... mate tam cirou optiku? Myslim, ze ti ta parabola vydrzi... cpal jsem misto 55w do tdm 70w/100w a zvladla to, bez ujmy a naznaku poskozeni, nevim teda jak ridici jedouci doprotismeru, ale mel jsem to trochu sklopene niz, nez to ma byt, tak jim to asi nevadilo, kazdopadne jsem videl kanaly:)

Mám otázku... minuly rok na podzim jsme se nedokopal k objednavce stredoveho nosice a tak bych to chtel ted rozlousknout konecne, mate nekdo o neco zajem, ze bych to objednal dohromady? mrknete sem:

Innova: http://osc.faddybike-deutschland.de/index.php?cPath=90
Zajemci:
Vali - stredovy nosic

Wave: http://osc.faddybike-deutschland.de/index.php?cPath=127
Zajemci: chipNF - stredovy nosic

Re: Honda ANF125i Innova

16 srp 2013, 06:44

tak žarovku sem zkusil a je to poznat sviti cca o10-20procent lepe
halogenka ta je mazec je to jak skoroxenon ale asy tu žarovku křivě naletovaly svitil mě nakřivo 45/40bohatě stači
ted se mě stalo to že sem při cestě z prace nenastartoval
nakopavačka to jistila
doma sem proměřil baterku aukazovala 12,4v takže dobra
jen při startovani mi jen praskalo v tom relatku od starteru co je nad baterkou no usoudil sem že bude to rele v dupje ale pak sem dal jinou baterii a ono to startovalo jako nic
podotykam že sem měřil napěti a bylo ok
nicmeně v zatěži je nulovy
baterka je origo 2006 takže vydržela dlouho
ted shanim novou ale je to sila ty ceny
ceny od 400kč za klasickou s elektrolitem až po2000za bezudržbovou nějakou lepši než je gelovka
tak nevim

Re: Honda ANF125i Innova

16 srp 2013, 11:56

ChipNF: Sedadlo zatím testuji, problém popojíždění se úplně nevyřešil, ale zdá se to být lepší. Chci ještě chvíli jezdit takhle a pak to sundat a vyzkoušet jezdit bez zvednutí. Tím se nejvíc pozná co je lepší.
Asi bude nejlepší, když si to každý vyzkouší sám, je to práce na 10min pokud tam dáš jen podložky, já to udělal z tvrdý gumy, aby fungovala jako silenblok, ale asi to není ani třeba.

Vadný akumulátor jsem řešil po zimě:
Původní akumulátor byl Yuasa YTZ6S 5Ah. Jako nový akumulátor jsem nakonec vybral Motobatt MBTZ7S 6,5Ah je to ekvivalent YTZ7S a je o milimetr vyšší, bylo potřeba upravit držák akumulátoru (odříznout cca 2mm plastu). Stál mě na výstavě něco pod 1000kč.

Jo a přední žárovku tam mám už od výroby halogenovou HS1 35/35W

Re: Honda ANF125i Innova

16 srp 2013, 17:14

tak sem koupil tu samou baterii typek chtěl 1100ale pokecaly sme tak mi pak kilečko vratil
pozornost podniku
jinač mě tam vlezla uplně normalně jen sem musel vyndat tu gumovou podložku
každopadně je už namontovana a mam klid sedlo mě vyhovuje ani tak nesjiždim
nevim nic nepozoruji

Re: Honda ANF125i Innova

23 srp 2013, 23:19

Zdravím pánové,

se zájmem jsem přečetl některé příspěvky.
Pokud mohu přispět troškou do mlýna:

Oleje - když splňuje specifikaci tak jakýkoliv, třeba tento http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=32 za stovku litr vyhoví dostatečně. Značky jsou jen marketingový tah, stejně se to kolikrát dělá vše v jedné rafinérce.
Oleje automobilové použít lze, ale může dojít ke klouzání spojky, pokud má někdo vyzkoušený a neklouže, tak proč ne.

Dále mne zaujal příspěvek od ChipNF že podfouknutím pneu eliminuje její malou styčnou plochu... :D
To je samozřejmě nesmysl. Foukat tak jak je doporučeno, přefukování nebo podfukování přináší negativní efekty. S doporučeným tlakem klopím na stupačku a malá styčná plocha mi nikterak nevadí.

Teď jsem píchnul zadní Mitas M-06, podržte se - trnem z kytky, ani ne moc velkym. Tuhle gumu fakt nedoporučuju, teď když jsem ji detailně zkoumal, tak síla stěny je minimální. Skoro jak u cyklopneu. Takže když Mitas, tak H-12.

Re: Honda ANF125i Innova

10 zář 2013, 08:13

Chcete ještě někdo ten středový nosič na Innovu?

Humusus: Na Jawach 639 davala do predniho kola mene vzduchu vetsina lidi co znam, protoze jim to lip brzdilo...
Takze nemusis podobone jako steve napsat kategoricky, ze je to SAMOZREJME NESMYSL... ja to zatim nezkousel... ale myslim si, ze kdyz se nahusti o 0,5 atm mene, tak to nicemu neublizi, pneu se nevyzuje, neznici kord. Na kostkach to bude urcite pohodlnejsi, a brzdit... to se musi vyzkouset... vubec to nemusi byt tak jako u jawek. Kdo by najel na obrubnik, jak s normalne nahustenou nebo podhustenou pneu jako na horskym kole je magor... :)

Husteni pneumatik predepsane vyrobcem vozidla je natolik svazane s jinymi kriterii, přes spotřebu, emise, opotrebenim pneu a kdo vi co vsechno, ze takova hodnota pro uzivatele a pro urady na papirech musi byt, ale neni natolik striktni, abys s tou hodnotou nemohl s rozumem pracovat. Nekdy se stava, ze pneu vubec neni schopna splnit tlaky, ktere jsou predepsane vyrobcem vozidla, lisi se treba o 0,7 desetiny v hornich hodnotach, ale rozmery a hmotnostni i rychlostni indexy splnuje. Do takove penu bys mel dat tlak, tak abys pneu neprehustil. Neni to problem jenom u nasich pneu. To jsou slova cloveka, ktery pracuje na smesich pro mitas :)
Odeslat odpověď