Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Honda ANF125i Innova

12 čer 2013, 16:41

Pneu na pokutu znamena aj hazard s tvojim zivotom...a za to to urcite nestoji...tak velke bacha...

Re: Honda ANF125i Innova

18 čer 2013, 09:02

renos: a ja si myslel, ze ta pneumatika se zacne sjizdet teprve az steri a zacne se drolit a podle tebe to dokonce jde sjet, tak to ziram:)

8steve: prodej to:-) budouci majitel nebude mit zadny defekt, a bude jezdit za litr a pul... ja myslim, ze si proste nejste souzeni:)

Mimochodem, co jsi steve nazul za jinou gumu nez dunlop? kolik asi stoji?

díky

Re: Honda ANF125i Innova

14 črc 2013, 11:56

Zdravím pánové,
jelikož již dva roky jezdím na Innově tak s dovolením přispěju do tohoto vlákna.

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=77673

Vlastním ročník 2006 (tedy karburátor), najeto 22tis. km, z toho mnou asi 6 tis. Jinak mám ještě i jiné stroje ale Innovu jsem si koupil hlavně na dojíždění do práce, popojížďky atd.

Po předchozím náctiletém majiteli má pár šrámů na plastech (kdyby jste věděli kde sehnat za rozumné peníze přední masku tak dejte prosím vědět - napr. nejaky asijský e-shop, mám slepované úchyty, ale je jiná než na stříkačce).

Po koupi jsem měnil olej, destičky, vzducháč, řetězovku, svíčku, obě pneu. Ještě by potřebovala baterku, zatím to řeším nakopávačkou, ani mi to nevadí.
Pastorek jsem zkoušel o zub větší, ale vrátil jsem se k originálu protože rozjezdy byly trochu vlažnější.
Zadní tlumiče dost "houpou" asi budou KO, letos to ještě dojezdím, ale v zimě budu muset dát nové.

Přední pneu 70/100-17 jsem dal origo Dunlop TT900 (moc na výběr v tomto rozměru není, pokud vím tak ještě Heidenau, ta je překvapivě dražší). Na zadku mám rozměr 80/90-17 (na rozdíl od novějších stříkaček, které mají stejný rozměr jako vepředu), zde mám výrazně větší výběr, napoprvé jsem dal Mitas M-06.

Spotřeba mne nejprve mile překvapila, 1,6 - 2L / 100km ale to jsem jezdil pouze po Praze. Teď jezdím z Mnichovic do práce asi 27 km z větší části okresky a spotřeba se nyní drží na nějakých 2,2 L / 100km. Zajímavé tedy je, že městká jízda stylem brzda-plyn se na spotřebě projevuje lépe než plynulá rychlejší jízda. Přesto jsem i s touto hodnotou relativně spokojen, když ale koukám na hodnoty stříkaček, tak berou min. o půl litru méně, takže tiše závidím :x
Na druhou stranu karburátor je jednodužší řešení a tudíž míň možností že se něco vysere.

Takže celkově vzato jsem se stroječkem spokojenej. Ještě škoda že boční plasty nejsou trochu šiřší aby tak netáhlo na kolena. Taky na palubce by mohly být hodiny a denní trip. Howgh.

Re: Honda ANF125i Innova

14 črc 2013, 13:22

- máš pravdu, tak nevim kde jsem četl že má stříkačka vzadu 70/100-17, ale to je jedno

- s tou spotřebou jsi mě teda potěšil, už nemusim závidět :D

- s těmi tlumiči přesto něco budu muset udělat, pokud by to někoho zajímalo tak tady http://www.zbrojovkabreznice.cz/shop/ je český výrobce a ceny více než příznivé. Rozměrově (zdvih) by tam měly pasovat Simson, jestli se vejde šířkou pod plastíky ještě musím změřit.

Jinak jestli jste si všimli na e-bay je k mání válec a píst na 150ccm, zajímavá alternativa na dobu budoucí až bude potřeba výbrus....

Re: Honda ANF125i Innova

14 črc 2013, 17:31

Dobře pak napíšu jak to dopadlo, přes zimu to vyřešim, teď potřebuju jezdit.
Ale tlumiče neměním kvůli "plavání" v zatáčkách, to vypadá asi skutečně na to uložení kyvky. Měním je protože to po přejetí nerovnosti houpe jako kdyby to netlumilo, možná jsou jen slabé od výroby a jsem na ně moc těžkej (90kg), takže tak jako tak půjdou ven.

Re: Honda ANF125i Innova

30 črc 2013, 09:35

Dívám se že forum bylo v minulosti vyzivne.

Povíte mi jakej dáváte olej? Nalil jsem tam motul a nic moc, řazení je nějaké tvrdší a motor je taky hlučnější.
Na Wave jsou taky dva rozměry pneumatik.
Jak vám drží tlak v pneu?
Co se týká pružin a tlumičů, jsem zvědavý na každý příspěvek a zkušenost. Myslím si taky, že jsou fakt slabé a to houpaní znám taky i na nových a taky chodí na doraz. zdvih je malý, váha evropana, proti asiatum nebo jihoamerickým indianum vetsi, tak to proste nechodí tak jak má. Simson tlumič vypadá zajímavě navíc je nastavitelné přepětí pružiny! Vidím to taky na zimu, díky za odkaz.
Stevovi to plave v zatáčkách a mě to houpe v zatáčkách jen na nerovnosti, pokud je zatáčka rovná, tak je to naprosto v pohodě. Myslím, že tam budeš mít něco špatně. Třeba se nám to vychodí taky a budeme vlát v zatáčkách:)

150ccm bych asi neresil, protoze je to hromada prace, nevis z jakeho to bude materialu a pokud to bude fungovat, tak budes mit vetsi zatizeni ojnice a kliky = >> zivotnost motoru se asi o neco snizi...

Re: Honda ANF125i Innova

31 črc 2013, 08:24

Jaj... sem zase narazil:)
Ja tvrdost pruzin a tlumice resim a vim o nich uz od zacatku, resenim je zpomalit.
Pokud jdou tlumice a pruziny nadoraz, stava se z toho zebrinak a je jasny, ze je to neriditelny v opacnym smeru to houpe a je to hodne neprijemny pocit, zvlast v zatacce... z toho ja mam pocit "plavani", ale rozhodne ne takovej, ze by se mi to kroutilo pod zadkem, je to mozna tak, protoze clovek jede v naklonu, spis to houpe nebo to proste jde nadoraz. Proto rikam, ze kyvka asi bude v nasem pripade dobra a ve tvojem asi zla.nebo mas moc citlivej zadek.

Jinak na Wave ve Vietnamu se mi nezdal problem ani s kyvkou ani s tlumici...a mel 80 000. Mozna poctivejsi vyrobek a pruziny a tlumice nesly nikdy nadoraz a to jsme jezdili nalozeni ve dvou. Kdo vi, jak nas tady v Evrope zase voprcili.

A to me teda jeste napis o tom automobilovym oleji.... automobilove oleje, zanechavaji ruzne filmy maji v sobe aditiva pro dlouhou trvanlivost, ktere nejsou kamaradi se spojkou v motorkach... do innovy se leje olej z auta, ktery ma vydrzet 15 tis km?

Spis jsem chtel znat konkretni olej... Kdyz je Motul nic moc

Re: Honda ANF125i Innova

31 črc 2013, 18:59

Zdarec hošani, koukám, co mi vše uteklo. Aspoň se nemusím ptát- ano souhlasím, i v mírné zatáčce mi to jakoby ujíždí pod zadkem ( jakoby zadní kolo)- je to plaváček. A zkoušeli jste na rovný silnici rychleji zakmitat řídítkama ? ( vlevo + vpravo ?) to je síla nebyl jsem si úplně jistý jestli mi kolo neupadne jak se to rozklepe. Jinak s řazením problémy nemám olej , který tam dal servis vypadá dobře a rychlosti tam padají bez problémů. Huštění pneu - co to mám od března ( cca 2200 km zatím) jsem dufukoval cca 3-4 x)

Re: Honda ANF125i Innova

31 črc 2013, 23:35

Foukám jak Steve cca jednou za 14dní, uteče tak 0,3 atm ze zadního a 0,15 z předního kola. Možná by ty duše šly utěsnit nalitím nějaké samoopravné tekutiny. Určitě to vyzkouším, tohle mě na Innově zatím nejvíc vadí to časté dofukování.

Tlak v pneu mam zvýšený na cca 2,3-2,5 vpředu a 2,7-3 vzadu, přijde mi, že to pak líp sedí v zatáčkách a tolik to neplave.

Olej používám Castrol Power1 Racing 10W50 a měním po cca 2tis km, řazení i chod motoru se mi zdá ok, ale nemám srovnání, jiný olej jsem nezkoušel.

Re: Honda ANF125i Innova

01 srp 2013, 07:42

rozhodně bych tam nelil automobilovy olej
innova ma mokrou spojku a ta ma bit v oleji pro motocykly nehledě na to že innova nema filtr a všechen ten maras se tim vyplavuje
mam znameho co děla už cca 20let jen hondy a ma stimhle zkušenosti
pro mě za mě at si tam lije kdo chce co chce ale za mě doporučuji jen olej co tam patři
a ptat se jestly lze použit i na mokrou spojku
ja tam liju panolin 10w40 syntetishe jaso ma
kvalty jdou krasně
a co se tyka pneu
mam necelich 6500 a jen tlak kontroluju
zasadně bych nedoporučoval přefoukavat
trpi tim nejen plašt ale pak cele moto skače a mnohym se muže zdat že maji tlumiče v prd...nebo kyvka je zrala na generalku atpod

Re: Honda ANF125i Innova

01 srp 2013, 16:19

steve:
olejari a pneumatikari :)

s temi oleji.... do motorek, ktery ty patrne myslis, se daval prevodovy olej, ktery neobsahoval zadna aditiva. Motorove automobilove oleje jsou delany tak, aby ulpivaly na valcich a pistech a vytvarely ruzne filmy pripadne zacelovaly nejakym molybdenem mikroskopiscke skrabance a toto v soucasne dobe vetsina oleju dela... filmy, konzervace a kdo vi co vsechno, nebo nam proste lzou...
pokud neco takoveho bude ulpivat na mokre spojce, bude zbytecne prokluzovat, ty budes zbytecne tocit, zbytecne ji palit a taky ti to treba bude vic zrat! Mam zkusenost z yamahy TDM 850... musel jsem dolit na cestach asi 1,2l to co bylo na benzince a spojka zacala klouzat... no nasledovala vymena.

Panolin, pokud splnuje jaso a jina kriteria asi vyzkousim:) ja si vzdycky rikal, ze je jedno jakej olej, aby tam nejakej byl.. a mel stejna kriteria a vidim, ze je to fakt jinak... a to mam zkusenosti i u motorek

Co se tyka longlife oleju, tak takove existuji a verim tomu, ze asi budou mit vice sracek v sobe proti oxidaci atd.. videl jsi nekdy zlukly orech, sadlo nebo zkazene maslo, i olej ve fritaku se casem prepali a neni to ono... proto se obohacuji klasicke automobilove o aditiva vsech moznych vlastnosti, ktere mokra spojka nedava....

Co se tyka prefoukavani, tak bych rekl, ze predepsany nebo o par desetin nizsi, je lepsi nez vyssi... ta pneumatika je uz tak uzka a vyssim tlakem se snizuje jeji stycna plocha a adheze. Nemluve o brzdeni treba prednim kolem..

A zase si ctu o tom plavani... no... a nevim co vas napadlo kmitat riditkama a delat podobne veci:) nebo asi neumim jezdit na motorce... zatim jsem si vzdycky myslel a byl sjem o tom presvedcen, ze pri normalni jizde se zataci naklonem, tlaceni riditka od sebe na stranu kam se nataci a pristoupavani stupacky na stranu kam se zataci jsem pouzival na okruhu nebo kdyz jsem jel na nejake silnicni testovaci motorce a asi to bylo uz skoro na drift a ten na prednim kole na innove ani na wavu nikomu nepreji :-D :-D

Re: Honda ANF125i Innova

01 srp 2013, 17:09

8steve:
spis mam pocit, ze od socialniho stroje na popojizdeni od obchudku k obchudku a prevazeni slepic na trh ocekavas, ze bude mit asi vlasnosti RRka, KTM adventure, goldwinga...
mne to proste neplave, nemam duvod kmitat riditky (zkus to na kole v 60 - to ma skoro stejne siroky pneu jako vlna) a tyhle klicky a mysky ve vyssich rychlostech nemam duvod delat a jezdim tak, abych je delat nemusel, cili ne nadoraz a nalepenej nekomu na kufr nebo zadni kolo, tak abych nevidel co se deje pred nim, nebo nemel prehled o kanalech a dirach atd... pri nizsich rychlostech je to jedno, tam si muze clovek tocit riditky jak chce.
Pro me je zadni kyvka v pohode pro tebe ne a neberu ti to. bud je to stylem jizdy nebo opotrebenim nebo opotrebenim stylem jizdy. Koneckoncu i to jsou dily, ktery se repasuji a opravuji, protoze maji pohyblivy ulozeni.

oleje... jsme u toho, napsal jsi puvodne neco jako normalni olej do auta, coz v manalu psano neni... a najednou je tu API specifikace... :) mozna stacilo nepsat pravě pohadky a neodpovidat nebo napsat davam ten a ten konkretni olej ;)
prevodovej samozrejme do dvoutaktu nejaky pp 80 nebo 90.... a kolik v dobe kdy nebyly motorkovy oleje u nas jezdilo 4taktu? a vsechny ty valecny uraly, dnepry a BMW mely suchou spojku, takze se tam samo daval olej do auta

pro vsechny:
zkouseli jste premiova paliva? zere to o 2-3 decky min a lip se to studene rozjizdi nebo se mi to zda? na motorkarich mi nekdo psal, ze se mu zda, ze je innova citliva na kvalitu benzinu... a me se wave zda byt taky... premiovy sracky jsem myslel, ze jsou vice mene jen marketing, kazdopadne v autech jsem nic nepoznal a na motorkach jsem lepsi a klidnejsi chod motoru povazoval za subjektivni a psychologickou zalezitost, ze jsem natankoval draz a tak to musi jet lip...:)

Re: Honda ANF125i Innova

01 srp 2013, 17:26

Premiová paliva jsem nezkoušel, ale vyzkouším
Chlape já nekmitám řídítkama z blbosti- ale přišel jsem na to náhodou- nevěříš- li opět přijeď a vezmu tě tady na "tankodrom", vyhýbal jsem se díře uprostřed silnice a hned jsem se musel vrátit do svého směru abych nepřejel do jiného pruhu, kde by mě asi smetli. No a přitom rychlém pohybu řídítek ( vlevo - vrpavo) jsem to náhodou zjistitl- jak se nádherně přední kolo klepe. Pak jsem to vyzkoušel jen tam abych si to ověřil a bác- měl ho tam--- opravdu se klepe jak ratlík. Já teda u nás nebo kde to už vůbec neznám předem moc nevidím- kór jede li přede mnou auto- tak i do díry kolikrát vlítnu nebo jedu- li domů později veřer- nemáš šanci ( nemáš- li rentgenové oči) díru předem vůbec vidět. Nevíš, co to je za flek na tý silnici. Možná kecám... ale já to prostě nevidím.

Re: Honda ANF125i Innova

01 srp 2013, 18:37

steve: kdyz uz jsi byl v te osobni rovine... mam pocit, ze jsi brouk pytlik vsechno vis a vsechno znas, a kdyz neco rekne nekdo jinak nebo se treba jen zeptas, musis z nej udelat nejdriv blbce a pak teprve mozna za par reakci odpovis...hlavne neexistuje "asi", "nebo"nebo "mozna"
Chtel bych vedet jestli mas deti, ty musi doma stat asi v pozoru a vsechno vedi vsechno znaji... ale me nevytocis:) takovych je na forech treba na idnes tolik, ze fora radeji ani nectu...jeste ze se aspon nekdy doberes ke konrketni veci...nebo chytracky a shazujici prispevky preskakuji. Vsiml jsem si ze jsi na forech po sobe nechal hromady pomlcek... a vymazal reakce, co se asi stalo?:)

Milan: ted jsem zkousel cestou z prace delat psi kusy... a kdyz otocim riditkama, tak je to hruza...kdyz delam to stejny a zaroven tam naklonim sebe, tak je to v pohode...nebo si nadsedni a delej to jen na stupackach, pohoda zadne plavani a rozkyvani, ale to je uplne normalni u jakekoli motorky pokud nema prihradovej nebo nejakej slitinovej ram, protoze ty posles motorku nekam a sam pokud se tam neposles ty , tak se zacne cela kroutit a v podstate nevim jak to napsat "vytvaris dve teziste" neco jakokdyz ti spolujezdec vyrovnava v zatacce :-)) jo v tom mate pravdu... jeste jsem sledoval zadek a predek a predek je na tom v podstate stejne jako zadek... uzky gumy, tlumice.... perovani... a kyvka, ta podle me az nakonec (to je muj vysledek, ale samozrejme chci, aby steve co nejdrive zesedivel:) a co se tyka nocni jizdy pokud sviti auta na trosku poskrabany nebo zapraseny plexi, nedejboze kdyz prsi je tmaa a v kapkach se vsechno lame, nebo taky mlha.. tak je to hotovo a jsem slepej taky, reseni... nedojizdet za tmy:)))) nebo jet fakt krokem a ani to nezarucuje, ze do rygola clovek nevleti :) na ty vecerni nocni situace je asi nejlepsi kamion, aby ti SUV auta a v nich nanynky nepraly do xichtu a do zrcatek :)vecer v noci clovek zkratka jede jak vozralej a nemusi nic pit:)

abych nezapomnel jeste pro steva a obecne... jasne ze v premiovych a normalnich palivech nemze byt rozdil, vzdyt kdyz topis uhlim, bukem nebo smrkem, tak to taky hreje stejne a hlavne na tech pumpach to maji vlastne dany z jedne nadrze... :-D :-D proste ne neni to mozny, aby to bylo lepsi nebo jiny, naprosto souhlasim :)

Re: Honda ANF125i Innova

02 srp 2013, 07:57

zkoušel sem pustit řiditka cca v 60-70 a jede mi to rovně bez jakehokoliv kmitani
to na dněpru již při rozjižděni pokud neutahnu krk se mi to rozkmita a nejde udržet
jinač švagr ma jet force a pustil řiditka a malem to vipadalo že už je nechytne
k těm olejum
proto se vyrabi automobilove motorove oleje pro automobily
a take se vyrabi motocyklove oleje pro motocykly
takže nevidim duvod proč to zkoušet naopak
a k te spotřebě
mam jen karburator ale nejmeně mi to vzalo 1,7/100km ale jel sem jako šnek cca do65km/h
svižnou jizdou se dostavam na 2-2,2na sto a stiham městsky provoz

ještě jeden odkaz pro zastance automobilovych oleju kteři ho lijou do svych motocyklu
http://www.oleje.cz/obsah/motocyklova_maziva
Odeslat odpověď