Zdravím pánové,
jelikož již dva roky jezdím na Innově tak s dovolením přispěju do tohoto vlákna.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=77673Vlastním ročník 2006 (tedy karburátor), najeto 22tis. km, z toho mnou asi 6 tis. Jinak mám ještě i jiné stroje ale Innovu jsem si koupil hlavně na dojíždění do práce, popojížďky atd.
Po předchozím náctiletém majiteli má pár šrámů na plastech (kdyby jste věděli kde sehnat za rozumné peníze přední masku tak dejte prosím vědět - napr. nejaky asijský e-shop, mám slepované úchyty, ale je jiná než na stříkačce).
Po koupi jsem měnil olej, destičky, vzducháč, řetězovku, svíčku, obě pneu. Ještě by potřebovala baterku, zatím to řeším nakopávačkou, ani mi to nevadí.
Pastorek jsem zkoušel o zub větší, ale vrátil jsem se k originálu protože rozjezdy byly trochu vlažnější.
Zadní tlumiče dost "houpou" asi budou KO, letos to ještě dojezdím, ale v zimě budu muset dát nové.
Přední pneu 70/100-17 jsem dal origo Dunlop TT900 (moc na výběr v tomto rozměru není, pokud vím tak ještě Heidenau, ta je překvapivě dražší). Na zadku mám rozměr 80/90-17 (na rozdíl od novějších stříkaček, které mají stejný rozměr jako vepředu), zde mám výrazně větší výběr, napoprvé jsem dal Mitas M-06.
Spotřeba mne nejprve mile překvapila, 1,6 - 2L / 100km ale to jsem jezdil pouze po Praze. Teď jezdím z Mnichovic do práce asi 27 km z větší části okresky a spotřeba se nyní drží na nějakých 2,2 L / 100km. Zajímavé tedy je, že městká jízda stylem brzda-plyn se na spotřebě projevuje lépe než plynulá rychlejší jízda. Přesto jsem i s touto hodnotou relativně spokojen, když ale koukám na hodnoty stříkaček, tak berou min. o půl litru méně, takže tiše závidím
Na druhou stranu karburátor je jednodužší řešení a tudíž míň možností že se něco vysere.
Takže celkově vzato jsem se stroječkem spokojenej. Ještě škoda že boční plasty nejsou trochu šiřší aby tak netáhlo na kolena. Taky na palubce by mohly být hodiny a denní trip. Howgh.