Honda ANF125i Innova

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod ChipNF » 18 říj 2012, 18:19

Cus... ja se presvedcil ted asi o bud divnem serizeni motoru, nebo o kvalite naseho paliva.
Natankoval uz po druhe jsem natankoval nejaky ty 100oktanovy srace a jsem uplne v pohode.
s 95kou at od benziny, nebo od robinoilu mi vlna chytala po vetsinou 12-16 hodinove pauze tak, ze jsem musel lehce pridat plyn, aby se vubec roztocila, jinak chytla a chcipla napodruhe chytila v pohode. To je pomerne normalni delala mi to i BMW 1150 GS ale jen v evropskych zemich... na ukrajine, kde nepouzivaji bio slozky chytala naaadherne a taky mnohem lip jela...
Zkousel jsem i naprazdno 2x otocit klickem, aby se promichlo palivo v hadicich a to nepomohlo.
Dal mi to s klasickou 95kou delalo jeste to, ze pri rozjezdu za studena mi jakoby skytla, nezdechla ale skytla, docela blby, kdyz se clovek lekne.... takze beru Vervy a podobny srace, sice drazsi, ale pri te spotrebe je to asi jedno a motor je v pohode. Vykon asi urcite poznat nebude, protoze wave nebo innova uz tak zadnej vykon nemaji :-D :-D
Pamatuji si kdyz jsem laskoval s Ethanolem v III Golfu:) no tam to startovani a jizda byla za studena podobna.
Takze problemy se startovanim bych pricetl BIO (K.RVA) slozkam v palivech, ktery vazou vodu atd.. a vubec beno ma byt beno a lih patri po vypaleni do stamrdle ne do motoru... jestli to tak pujde dal, tak my budem chlastat benzin a autam bude odchazet tesneni pod hlavama a ventily diky chlastu v nadrzich...
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod drumbas » 18 říj 2012, 19:19

ja jsem stejneho nazoru
mam clio 1,2 a co jsem čepoval u nas
padala mi ručička volnoběhu směrem dolu
ted cca 2roky čepuju benzin v polsku a ručička se ani nehne
prostě drži volnoběh
nedavno sem ale čepnul zase u nas a zase ručička tam skakala jak na trampolině
oni polaci tam taky asi nic nemychaji
takže mě to utvrzuje v tom že budu dal tankovat v polske lidove
nehledě na to že benzin je tam levnějči
ted mi to vychazelo na nějakych36,20
mam to cca 12km takže se to oplati
vzlašt když eště tankuju do kanistru
mam eště dněpra a ten něco zežere
drumbas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 68
Registrován: 17 dub 2012, 07:01

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Dom999 » 18 říj 2012, 19:46

To sice pridavaji ale to co maji ne jako u nas ze nejni problem aby v benzinu bylo 50% etanolu.
Jinak s polskem mam taky na skutru zkusennost a to stejnou jako ty proste to lip jede a min zere. Jo a romu tesneni pod hlavou a ventylum.... Co je to za blbost podivej se na Ameriku tak etanol frci uz dlouha leta a kdyz budes chtit tak se na netu necha vystourat test benzin ethanol. A kdyz budes pozorne cist tak zjistis ze motor jezdenej 100 000km na ethanol je na tom lip nez motor jezdenej 100 000 na benzin.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 18 říj 2012, 22:18

Tak je mozny, ze to bylo benzinem. Ja si pumpy nak nevybiram, ale tohle bylo zrovna urcite u Shell, jelikoz okolo jezdim do prace a oni maj stejny ceny jako nedaleke Ono(asi nakej likvidacni plan Shellu proti Onu) A hlavne to dlouho stalo. I kdyz Silver Wing mi tohle nikdy neudelal a ten v ty garazi hnije taky casto dlouho.
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 19 říj 2012, 10:16

Takovéto škytnutí jak popisuje Chip se mi stane tak 2-3x za sezonu, nevím čím to může být, zatím nehodlám řešit, je to fakt zřídka. Startování bylo vždy na první ťuk i po zimě, jen letos na jaře jsem musel točít dýl. Ono když to nechytne hned, tak se zalije svíčka a můžeš startovat do aleluja. Je třeba naplno otevřít plyn a tak 10sec startovat, aby se svíčka vyfoukala. Pak by měl motor chytnout normálně. Je to v manuálu.

Jinak předevčírem jsem motorku poskládal a dokonce řadí a jezdí :mrgreen: . To staré těsnění bylo přilepené nějakým sráčem a šlo to dolů jen hodně ostým nožem. Skoro dvě hodiny jsem se s tím jebal. Nové stálo 316Kč- pěkná cena za kousíček vystřiženého papírku. No nic babí léto máme zpátky, jdu startovat. :D

P.S. taky jsem si seřídil spojku a řadí to teď jak po másle. Je to fakt lepší- ne že by to před tím řadilo blbě, ale teď to tam cvaká rychlosti snadněji.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod ChipNF » 19 říj 2012, 10:52

vozite nekdo nahradni dusi? kde ji sehnat jakej rozmer a jak narocny je ji prehodit?
ja mam lity kola a myslel jsem, ze je tam bezdusak, ale je tam taky duse... coz situaci trochu komplikuje.

Bezdusak je lepsi na opravy a kdyz nejde opravit, tak se da ufiknout ventilek a dat do nej dusi...

Tak jak to resite? uz to nekdo resil?

V pondeli delam uzavirku a objednavku veci, ktery jsou tusim na strance 70 tohoto fora...

Prida se jeste nekdo?
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 19 říj 2012, 12:57

8steve- nakopávat jsem nezkoušel, ale mělo by to fungovat, seřídil jsem to podle návodu. Otázka je, čemu říkáš hladké řazení, ono to cvaká pořád, pokud se zovna netrefíš přesně do zubů, ale zdá se mi to prostě hladší. Možná placebo? :mrgreen: Cvakání je cool, je to takové haarleyovské :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 05:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod mickielli15 » 19 říj 2012, 20:44

ChipNF píše:V tom stooktanovym palivu mozna pridavky bioslozek nejsou.. zkusim nekde zjistit.

nemusíš zjišťovat, udělal jsem to již před dávnými věky za Tebe, je to 4. příspěvek shora, celkově zajímavé vlákno:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=5328&st=0&sk=t&sd=a&start=255
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 20 říj 2012, 12:08

Ja vozim nahradni dusi v kufru, taky klice 14 a 19 na povoleni zadniho kola, ale nemam montpaky na sundani pneu. Posledni dobou vozim i opravnou sadu Slime(maly kompresor a kapalina do pneu) Uz sem jednou pichnul. Musel pro me prijet kamarada odvezt me dodavkou. Dusi jsem objednal v pneu servisu, cekal jsem na ni asi tri dny(stara jiz zalepit nesla)
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod saimon1 » 20 říj 2012, 14:39

Vali ty nemáš bezdušáky?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod ChipNF » 22 říj 2012, 20:03

No, ja myslim, ze na wave by teoreticky bezduse mohly byt, ale pochybuji, ze v tom rozmeru pneu se bezduse budou delat.

Poradite mi nekdo jakou dusi mam objenat?
Ono zjistit jaka duse do urcite pneu patri je docela veda a soucasne klasicke pneuservisy vubec nevedi:)

Vali: Nevis co tam ma byt za rozmer, a kolik za to muzou chtit?

Jsou vubec montpaky potreba? Nekdy to jde rukama:) Trochu jety bezdusovy mitasy jsem sundaval odrazel bocnim stojanem a sundaval rukama a nahazoval stamprli benzinu... pohoda, vanek:)

Jeste jeden dotaz, cim mazete retez? Z TDM 850 mam dobrou zkusenost s Castrolem, zdalo se ze maze a neodlitava, takze nebyla cela motorka od sracek..

Predni je 70/90 R17 zadní je 80/90 R17 a ted babo rad jak do toho vypocitat dusi?:-D

V pneuservisech na me rybizci a nanynky hledely jako puci:)

2,25/2,5 - 17 jak dopředu tak dozadu Indická výroba od prodávaná Continentalem je okolo 150-250Kč, ceny jsou zloděj od zloděje různé.

Mitas do svych plastu pise treba 2,5/2,75-17
[url]http://www.mitas.eu/index.php?stranka=400&scid=7&a_search[15]=&a_search[16]=90&a_search[18]=17[/url]
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 05:15, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 23 říj 2012, 12:47

ChipNF: ja vubec nevim, co mam za rozmer duse. Jen jsem to odnes do pneu servisu a rek at mi objenaj jednu navic a ze nechci cinskou, protoze ta kamosovi bouchla pri jizde ve svaru na Jawe 250 a prej paradni zazitek. Tak mi dali neco co nema ani obal a prej je to Mittas. Jinak sebou vozim tohle: http://www.autodily-tomes.cz/670-500240/slime-sada-na-opravu-pneu-slime-moto-power-sport na Innovu mam kapalinu pro dusovky a na Silver Winga pro bezdusaky. Tim kompresorkem jsem zkousel nafoknout uplne vypusteny kolo na Innove a pohoda.
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod TUNER » 02 lis 2012, 17:25

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 03 lis 2012, 14:45

Masakr :mrgreen:
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Dom999 » 03 lis 2012, 17:22

A to tu bylo takovejch reci ze se na tom vlastne neda ani jezdit. A ejhle ono kdyz clovek umi tak se s tim necha jet i na koleno.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 14 návštevníků

cron