Cus... ja se presvedcil ted asi o bud divnem serizeni motoru, nebo o kvalite naseho paliva.
Natankoval uz po druhe jsem natankoval nejaky ty 100oktanovy srace a jsem uplne v pohode.
s 95kou at od benziny, nebo od robinoilu mi vlna chytala po vetsinou 12-16 hodinove pauze tak, ze jsem musel lehce pridat plyn, aby se vubec roztocila, jinak chytla a chcipla napodruhe chytila v pohode. To je pomerne normalni delala mi to i BMW 1150 GS ale jen v evropskych zemich... na ukrajine, kde nepouzivaji bio slozky chytala naaadherne a taky mnohem lip jela...
Zkousel jsem i naprazdno 2x otocit klickem, aby se promichlo palivo v hadicich a to nepomohlo.
Dal mi to s klasickou 95kou delalo jeste to, ze pri rozjezdu za studena mi jakoby skytla, nezdechla ale skytla, docela blby, kdyz se clovek lekne.... takze beru Vervy a podobny srace, sice drazsi, ale pri te spotrebe je to asi jedno a motor je v pohode. Vykon asi urcite poznat nebude, protoze wave nebo innova uz tak zadnej vykon nemaji
Pamatuji si kdyz jsem laskoval s Ethanolem v III Golfu:) no tam to startovani a jizda byla za studena podobna.
Takze problemy se startovanim bych pricetl BIO (K.RVA) slozkam v palivech, ktery vazou vodu atd.. a vubec beno ma byt beno a lih patri po vypaleni do stamrdle ne do motoru... jestli to tak pujde dal, tak my budem chlastat benzin a autam bude odchazet tesneni pod hlavama a ventily diky chlastu v nadrzich...