Honda ANF125i Innova

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod mzxy » 11 říj 2012, 18:12

Honda Innova 125ccm má v základním technickém popisu vydaném výrobcem, tedy Honda ČR u typu převodovky psáno MAN. Kdo o tom pochybuje, může se s důvěrou obrátit na Hondu. Honda Jarov není Honda, ale jen dealer. Na STK při evidenční kontrole případný zápis AUT vyhodnotí techniok jako admionistrativní chybu a vyhodí Vás, respektive Vás pošle na úřad k opravě záznamu na MAN.
I stará jawa měla na hřídelce řadící páky vějířovitou vačku ovládající pastorek vypínání spojky a dalo se řadit bez mačkání spojkové páčky....
AUT mají skůtry s variátorem, tedy se zařízením kdeté mění převodový poměr v závisosti na otáčkách a zatížení automaticky, bez mačkání jakýchkoliv páček.
Pokud jde o chyby v technickém průkazu, je tp propblém toho kdo je vystavuje, v tomto případě nějaký dealer.Oficiálně se na chybu přijde buď při první policejní kontrole, pokud narazíze na školené policisty, nebo po 4 letech při první TP, případně při prodeji při první evidenční kontrole. Do té doby budete jezdit na Innově s B-čkem, ale následně o něj na půl roku přijdete.
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod j3nda » 11 říj 2012, 19:31

Ja si myslim, ze rozhodujici je udaj v tp. Stejne jako 50ccm skutry s rychlosti nad 45 se s AM ridit nedali.
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 13 říj 2012, 10:49

Čau chlapi
Po delší době jsem opět zde :)
Předevčírem jsem se dal na výměnu oleje + čištění sítka a odstředivky po 12t. Probíhalo to podobně jako u Drumbase plus nějaká další sranda navíc. Takže demontáž stupaček, výfuku, nakopávačky, 10 šroubů z deklu ale ten držel jako přilepený a to doslova. Opatrným poklepáváním z druhé strany na takové přečuhující výlisky nakonec povolil ale za cenu potrhaného těsnění ( již objednáno v Hondě ). Pomaličku jsem dekl vysunoval a najednou cink a nějaká pružinka se topí v oleji pod motorkou- super. No nic, mohla být jen na jednom místě. Pak jsem rozebral odstředivku, nějaký černý bordýlek tam byl- vypucováno. V sítku jsem našel pár mrňavých hliníkových šponek a nějaké "chemlonové vlákna" jako Drumbas.
Když jsem tam šmejdil s tím hadrem, tak jsem šikovně zavadil o něco a vysypaly se na zem další dva díly- vačka a páka spojky :oops: Naštěstí jsem to předtím nakoukal jak to bylo a snad správně složil zpět. Nejhorší bylo trefit na tisícihranu ten správný zub a úhel. Docela blbě se tam dává zpátky ten dekl, aby se zas nevysypala ta vačka a pružinka z kulisy, jsou mršky hodně neposedné. Tak teď čekám na těsnění, po neděli to dám do kupy a doufám, že to bude dobře řadit, bo jak zas bude třeba vylívat olej a celé to rozebírat, tak mě jebne. :evil:

Drumbas- tobě se to těsnění nepotrhalo?
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod drumbas » 13 říj 2012, 11:40

těsněni bylo uplně dobre takže sem to neřešil
inač mazec ti povim sem byl rad že mi vypadl enom jeden dil a tobě se to rozsypalo no eště že si todal do kupy
tež sem měl strach že to bude cosik robit ale v pohodě jezdi řadi
inač to sytko se pucuje až po 12t
ja to měnil a bylo na tachošu5500
kamoš řikaal při každe vyměně oleja tak včil nevim

a kolik cca je rezerva
chci změřit spotřebu tak sem načepoval plnou
to jest po tu přepažku pod vičkem
a až i budu mit rezervu tak to chci zpočitat
nebo to dělate jinak

no plna je kolik
pry se tam vleze 3,7litru
to znamena 3,7litru po ti přepažku
a ted kolik je ta rezerva
bud těch 0,7litru tak 3litry zustanou
nechci jezdit uplně do mrtě a aby mi to chciplo
tak by se to taky dalo
myslim že uplně po okraj to bude tak necele 4litry
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 05:13, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
drumbas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 68
Registrován: 17 dub 2012, 07:01

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod janon » 13 říj 2012, 14:54

Nemusis jezdit do prazdne, staci tankovat a merit spotrebu stylem, jak pise 8steve plna-plna.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 13 říj 2012, 18:24

drumbas: normalne dotankujes plnou, opises si stav km. Rekneme treba, ze najedes 183km rosviti se ti rezerva. Dotankujes plnou rekneme treba 3l. A spotrebu si spocitas 3l : 183km = 0,01639 a to je spotreba na kilometr. Kdyz to vynasobis 100 vyjde ti spotreba na 100km.
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod drumbas » 13 říj 2012, 19:01

chapu tak sem to myslel jen nedokazal popsat
diky
drumbas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 68
Registrován: 17 dub 2012, 07:01

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 13 říj 2012, 20:21

3,7l je celý objem nádrže, tj až po víčko, mám to ověřeno, kdysi jsem to vyjezdil do sucha. Když začala trvale svítít rezerva, ujel jsem 55km do chcípnutí.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod ChipNF » 15 říj 2012, 13:38

mzxy: k tomu technicaku... a jak to tak vsechno vis?:) a ze jsi si tim tak 100% jistej. Pises jak Mirek Dusin :)
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod drumbas » 18 říj 2012, 06:09

renos píše:3,7l je celý objem nádrže, tj až po víčko, mám to ověřeno, kdysi jsem to vyjezdil do sucha. Když začala trvale svítít rezerva, ujel jsem 55km do chcípnutí.

maš pravdu
včera sem vycu zbytek benzinu abych zjistil jak to je
když blika jedna čarka je tam měně než 1litr benzinu
když sviti 2čarkyje ttam vice než 1litr ale meně než 1,5l
3čarky vic než 1,5
4čarky vic než 2l
5čarek vic než 2,5
6 čarek vic než 3litry
vleze tam opravdu 3,7litru
drumbas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 68
Registrován: 17 dub 2012, 07:01

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod ChipNF » 18 říj 2012, 08:43

Cau, na GSu jsem to resil tak, ze jsem odpojil hadici za nadrzi a klickem jsem otacel on of, tak dlouho dokud jsem nadrz nevypustil. Mam v planu toto udelat i na Wave a pritom sledovat rucicku, abych vedel jak na tom jsem. Rucka uz mi lezela a nabral jsem max 2,8 litru
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 18 říj 2012, 14:55

Zdar Innovisti a Waveisti :D Dneska jsem asi po dvou mesicich vytah Innovu a vubec se ji mrse nechtelo chytnout. Teda ona chytla, asi na podruhe. Pak chcipla po pridani plynu a uz jenom tocila starterem. Tak sem to asi na posesty nakop a potom uz v poho. Jaky mate zkusenosti vy po delsi odstavce?
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod angel2904 » 18 říj 2012, 15:01

Buď rád, že běží. Já kdysi půl hodiny startoval Jawu 250 panelku a když chytla, tak jsem ji pro změnu musel hasit :roll:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod saimon1 » 18 říj 2012, 15:04

Taky dobrý :lol: :lol: :lol: :roll:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 18 říj 2012, 17:41

8steve: nak vlhko nebylo. Startoval jsem to odpoledne v 11h. Uz me jednu chvili napadlo, ze snad budu vyndavat svicku, ale veril jsem, ze nakopavackou to ozivim. Coz nakonec vyslo 8)
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků