Pro upřesnění. Spojka se sice vymačkává sešlápnutím řadící páky, ale navíc to má odstředivku jako babeta. Ne varec, ale opravdu kalsickou odstředivku. Tzn. cvakneč za 1 a už při minimálním přidání plynu ti zabere motor, proto se to dá hodit na zadní, driftovat a podobný voloviny. Další je, že třeba na kvalt 3 přijedeš na křižovatku a zastavíš se zavřeným plynem. V min. rychlosti ti spojka rozepne. Potom si v klidu než blikne zelená nakvaltuješ co potřebuješ. Pokud potřebuješ hned za 1, tak dáš 2,1, pokud chceš neutrál, tak můžeš 3,4,N. Prostě pokud stojíš na místě, můžeš kvaltovat dokola oběma směry. Za jízdy tam ze 4 neutrál nedáš, je tam pojistka. Dojezd za kvalt 4 do zastavení neprovádím, aby došlo k rozepnutí spojky, je tam minimální rychlost záběru dost veliká, ale už od kvaltu 3 to jde v pohodě. Pokud vidím, že budu cca 3 vteřiny a dýl stát, zastavuju klidně na tu 3 a pak to během 1s skopu kam potřebuju. Právě to řazení se mi líbí, protože můžeš s plným záběrem popopjíždět za 2 nebo za 3 na 1/3 otáček motoru. Právě díky tomu řazení se spotřeba dostává na tak nízkou hodnotu. S varecem by ta spotřeba byla jako u PSi apod 125. Jinak právě díky té odstředivce jezdím min za kvalt 2, pokud je moto aspoň v minimálním pohybu. Tzn. jedu na křížení silnic téměř už s kvaltem 2 a spojka rozepíná, dojíždím setrvačností s rozeplou spojkou na volnoběh za 2 a zjistím, že nic nejede, tak otočím plynem, spojka velmi rychle sepne na plný záběr a už to tam láduju nahoru. Díky převodu kvaltu 3, který je zároveň silný i rychlý, dáváš až na extrémy všechny kopce od 60-80km/h. Jinak kvůli absenci spojky a možnosti pádu, kdy by ses držel plynu a pořád to roštoval, má innova náklonové čidlo. Jakmile se dostane do vodorovné polohy, odpojí to elektriku amusíš vypnout zapalování a znovu zapnout. Ono právě když si vezmeš konstrukci motoru, tak pokud beru běžné věci, tak se ti na motoru nemá fakt co pos...t. Na zahraničním DF, co jsem pochytil, to standardní závadu se pravidelně vyskytující to nemá. Díky odstředivce ani motor nemusíš vytáček, defacto ihned po rozjezdu je spojka celou další jízdu v plném sepnutí. Jo a tím pádem ani z kopce za 4 ti nerozepne, tzn. opravduje třeba se na innovu dívat jako na klasickou moto se vším co k tomu patří. Jinak díky 4 kvaltu a velkému krouťáku, který je k dispozici cca už od 3000 ot. není při klidné jízděbez kopců a silného protivětru a rychlosti i v obci cca 60km/h nutno řadit. Jinak používáš 3 a 4 kvalt. 1 a 2 pouze na rozjezdy, jinak ne.
edit:Nesedla, bylo by to zbytečný. Muselo by se to jinak zpřevodovat a už by tam byl kvalt navíc a ubíralo by to z pocitu pohodlné jízdy. Já se svými 100kg jezdím ve stavu zajíždění na 4 kvalt 80-85km/h. Tak nemám pocit, že motor nestíhá i v mírném kopci. Až zajedu, tak budu na pohodu jezdit kolem těch 90km/h standardní cestovní rychlostí. Problém je, že je to motorka velmi lehká, resp. v průměru o 20-30kg lehčí než ostatní 125ccm scootery. Musím z velmi čerstvých zkušeností říct, že v 80km/h kolemjedoucí kamión připraví nejednu horkou chvíli. Odfouknul mě až ke středové čáře
. Dokonce i protijedoucí je velmi, velmi cítit. Resp bych to přirovnal ke kolu s motorem.