Honda ANF125i Innova

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Moduss » 09 črc 2012, 22:10

Tak porozmýšlej, pokud by jsi se rozhoupal do 3 týdnů, tak bychom byli prakticky již dohodnutí. Z mé strany by nebyl problém, jen ta zkušební jízda kdyby byla možná :D
Pro mne je lepší teď, než za mín po sezóně. Pokud však plánuješ koupi PCX až na příští sezónu, tak chápu že se jí nechceš nyní zbavovat. Máme asi oba stejný důvod.

Ale po 18.7. to se mnou už bude trošku špatný :)

12.7. edit:
Tak to vidím že se budu shánět dál jinde. Pokud bych nepochodil a ty jsi se do podzimu rozhoupal, tak můžem navázat zde, kde jsme nyní skončili.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 04:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Moduss

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 21 čer 2012, 22:43

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 13 črc 2012, 22:05

Asi místo těch velkých křížových šroubů na boku tunelu, viděl jsem tam na fotkách přidělaný takový košík. Ten háček na boku bude k ničemu, taška na tom bude nebezpečně blembat.

14.7. edit:
Tak k dnešku natočeno 10000km. 8)
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 04:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Bilok » 15 črc 2012, 15:10

Ve čtvrtek jsem taky překročil 10 000km :-)
8steve: Už jsi měnil ten olej, bylo něco na tom magnetickém výpustním šroubu?
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I


Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod janon » 18 črc 2012, 23:43

Aby vam ten magneticky sroub k necemu byl, v dobe celohlinikovych motoru...
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Bilok » 20 črc 2012, 20:30

Ta tvoje spotřeba je nějaká moc velká, typoval bych to na nějakou chybu v řízení motoru. Mě se nepodařilo ani ve dvou na plný plyn proti větru 80-90km/h udělat spotřebu větší než cca 1,8l/100km, ale byla v tom i jízda v jednou na benzínku, tak řekněme že to bylo 2litry/100km.
Nemáš třeba saze ve výfuku? U mě je výfuk vevnitř takřka bez sazí, když jedu normálně v jednom 70-80km/h tak je absolutně bez sazí.

Plexi ani kufr nemám, ale kdybych jel mimo město pomalou jízdou 60-70km/h tak budu mít spotřebu určitě pod 1,5l.
Zkus ty saze ve výfuku, mohlo by to něco napovědět.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 04:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod sedli » 21 črc 2012, 15:57

To nic není :-) Kdy jsi naposled nechal seřizovat ventily ?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod janon » 21 črc 2012, 18:49

8steve píše:...ventily jsou dělaný na garančce...

Videl si to na vlastni oci? Pokud ne, tak na 99% na ne nikdo ani nekoukl, natoz sahnul.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod sedli » 21 črc 2012, 19:02

Tak proč tam jezdíš chlape ? :mrgreen: TO sis je mohl rovnou nastavit když se k nim dokážeš dostat a změřit vůli ne? :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Dom999 » 21 črc 2012, 22:53

Proc resite furt ty garancky kvuly zaruce? Vzdyt treba u aut se nemusi je a i na tu prvni natozpak dalsi.
A kdyz ctu co platite za varancky obzvlaste treba ve vlaknu pcx tak kdyz si spoctes naklady na vic tak za to muzes mits mit go motoru jak nic
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Bilok » 22 črc 2012, 02:11

Tak těch sazí tam zas tak moc nemá, já tam nemám občas skoro nic, ale při horším benzínu a když to hodně vytáčím, tak by to mohlo byt jako to máš ty. Tedy co se týče sazí bude tvoje innova v pořádku :-)

K té vůli ventilů, docela by mě zajímalo až budeš v 8000 meřit vůli o kolik se rozšteluje, třeba ani moc ne a nebudem ji muset kontrolovat každé 4000km, ale třeba jen jednou za 8000km.
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod jawa23 » 22 črc 2012, 08:18

Hosi o tomto som aj ja uvazoval - 8.000 sa mi zda uz dost,ale na 6.000 by som kontrolu ventilov kludne natiahol.Samozrejme pri normalnej,pohodovej jazde,nie ked niekto jazdi stale na plny plyn...A hlavne pocuvat motor ci je zvuk stale v norme.Inak je velmi malo informacii ze ci vobec tie vetily byvaju rozstelovane pri kontrolach.
Uživatelský avatar
jawa23

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 09 čer 2012, 15:19
Bydliště: SK/TT
Skútr / moto: bolo:Jawa23Mustang,teraz:KeewayFocus50
Tuning / úpravy: séria,len odblokovaný

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod janon » 22 črc 2012, 10:16

Ale cenu za ventily si samo nauctuji, ackoliv na ne ani nekoukli.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 22 črc 2012, 21:02

Tak tohle chci uz dlouho!!! Dal bych i tech 30eur ale neumim to objednat. Na kolik by to vyslo s postovnym?
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 22 črc 2012, 21:09

Byl jsi rychlejší. U nosiče mi to hodilo poštu 26 EUR.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron