Diskuze o skútrech většího objemu.
05 dub 2010, 09:38
Takovou spotřebu jsem neměl ani na babetě
, tzn. je to ideální vozítko do práce !
05 dub 2010, 10:26
Mám takový dotaz, jakou to má konstrukční rychlost? Jako jestli to může na dálnici. Ne že bych chtěl brázdit Evropu, ale v našem krásném městě už tuto vymoženost taky máme a zrovna mi to v jednom úseku pasuje, ale s padesátkou tam prostě nemůžu.
05 dub 2010, 15:08
Já jsem koupil také před měsícem. Ještě jsem chytnul poslední kus v červené. Mám 180cm a 105kg. Zatím po cca 250km mi bere 2,3l/100. Je fakt, že kvalt 1,2 vytáčet absolutně netřeba, ale i ve fázi zajíždění 4 řadím, až mám za 3 rychlost po rovince lehce na 60km/h a v nepříznivých povětrnostních podmínkách a do mírného kopce 70km/h. Zatím jsem ani na rozjezdy atd. neměl víc jak půl plynu, spíš zatím jezdím kolem 1/3 plynu a pozvolna čekám až se rozjede na požadovanou rychlost. Rozhodně za to nervu. Jinak 4 kvaltu sedí rychlost aspoň 70km/h, lépe 80km/h. Pak pěkně reaguje na plyn, vyjede i lecjaký kopec a poradí si i s protivětrem a hlavně nemám pocit, že bych motor trápil na nízkých otáčkách. Super je udělaná 3 kvalt, má sílu i rychlost. V mém případě jsem nenašel zatím kopec, u kterého bych musel podřadit na 2, ale chce to aspoň 60km/h. Konstrukční rychlost je psaná 95 km/h, ale je to blbost. V jednom nebude problém 110/120km/h. I na zahraničních fórech (hodně jsem četl, než jsem ji koupil) píšou v originálním provedení v 1 osobě 120km/h a ve dvou téměř vždy 100km/h. Je fakt, že i přes zajíždění jsem zkusil plné zatížení a nebyl problém, akorát jsem víc točil. Samozřejmě mi to nedalo a i na 4 kvalt jsem jen na okamžik zkusil otočit plynem více než jezdím a zatáhla velmi pěkně.
Ohledně motoru bych nenašel jedinou chybu. Naprostá bomba je vstřikování a ohledně zvukového projevu je na tom daleko lépe než třeba yamaha xt 125, se kterou jsme to porovnávali. Já ji vzal za akci 45 000,-. V téhle ceně bych řekl, že konkurenční moto bych hledal velmi těžce. Resp. bych vůbec nenašel.
Startování na drc kdykoli, reakce na plyn naprosto úchvatné. Jak jinak se stříkačkou. Provedení plastů atd. bezchybné. Jedninné co bych vytknul je pružení bez možnosti nastavení a nádrž na necelé 4l. Jsem od Brna, tak benzinku mám na každých 5-ti km, ale i tak by mohly být 3l k dobru. I když je mi 30let a původně jsem chtěl nějakou 4v 600 (asi hondu CB 600), vzal jsem na nátlak manželky tenhle stroj jako záležitost, na které se cca 1-max. 2 roky musím vyjezdit a pak mám povolenu větší kubaturu. Tohle si samozřejmě nechám, vzhledem k provozním nákladům a pořizovací ceně.
Trochu jsem se rozepsal, ale tahle motorka si rozhodně nezaslouží, aby o ní bylo napsáno tak málo, jak tomu na českých www je.
Jinak ND a nějaký nosiče mají na sunrisebazaar.com/shop/
Ještě jsem jako první zkoušel nahradil kolíbku řazení klasickou pákou a nedoporučuju. Po cca 20km jsem se velmi rychle vrátil ke kolíbce, která je naprosto fantastická i s ohledem na spřažení řazení se spojkou a s tím spojené trošku delší kvaltování.
Nakonec dám z 10-ti bodů 9,7b. 0,3 bodů strhávám za tlumiče.
Přeju novému majiteli hodně šťastných km nakonec bych jen potvrdil výběr - dobře jsi koupil.
Ahoj Olda
Jinak k předešlému dotazu, na dálnici úplně v pohodě. Troufnu si říct, že pod 90km/h ti rychlost nemá šanci klesnout. Pokud neberu třeba pár prudších kopců na trase Brno-Praha.
05 dub 2010, 15:57
Karel23 : Na dálnici to smí.Jak už jsem psal, bez problémů to stačilo PS.Při jízdě po dálnici tachometrových 80-115 Innova v klidu stíhala a pouze při maximálce PS zůstávala nepatrně vzadu. Ale rozdíl bych typoval tak 2-3km/h.
05 dub 2010, 16:28
Supér, další innovista, už nebudu sám
. Olda to popsal vyčerpávajícím způsobem, nezbývá než se vším souhlasit. Ta moje spotřeba bude daná asi mou muší váhou 75kilo. 60kou jezdím už na 4ku, ale jen po rovinkách, do kopců to samozřejmě nedusím a podřazuju.
05 dub 2010, 18:21
Bodeť by to nejelo. Variátor sežere i 30% výkonu. Mám starou Hondu 3 kvalt automat 4T a natrhne po 30 letech kdejaký dnešní pajdě pr....,...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 14:18, celkově upraveno 1
09 dub 2010, 17:05
Včera konečně dorazil topcase s držákem, ale ještě jsem to nestih našroubovat, snad o víkendu. Jinak najeto přes 400km teď většinou po městě a vše ok. Štve mě ale jedna věc- proč sakra soudruzi od Hondy nemohli na palubku přidat digitální hodiny to fakt nechápu. Když mám rukavice, tak na ty na ruce se prostě nedostanu. Uvažuju, že koupím nějaký levný bezdrátový cyklokomp, ale nevím jak a kde ho připevním. Na zrcátku to asi bude vypadat blbě. Má někdo nějaký tip
09 dub 2010, 17:26
Těch hodin je škoda, ale je to jen detail, který se dá lehce napravit
Co jsem koukal, tak jsem viděl hodiny (samozřejmě na jiných tipech scootů) nalepený nebo by možná šel použít nějakej držák. Nevím jak je řešený oplastování u řidítek, ale napadlo mě
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... C000000MOF ...... něco podobnýho i když nejjednoduším a nejlevnějším způsobem bude nalepení
09 dub 2010, 17:28
Renos: Tak to jsme na tom stejně. Hodiny jsem tu už taky řešil ve vláknu o Leadu. Dají se sehnat u Luise, ale ty jsou docela drahý na to aby ti to tady v Čechách někdo ukradl. Já to prozatím vyřešil právě tím cyklocomputerem ( z Lidlu za pá kaček, kabelový - nutno prodloužit) a montáží bez vrtání, takže to pak půjde shodit bez poškození plastů. Měl jsem představu klasických digitálních autohodin se svítícíma číslicema, jenže to je všechno dost velký (mám doma hodiny do Favorita, ale ty tam fakt nedostanu). Ten cyklocomp má nevýhodu, že v noci nesvítí (nebo jen chviličku po zmáčknutí tlačítka, ale ten už je zase dražší). V každém případě mi na Leadu ukazuje cca. do 65 km/h, pak už se kolo točí moc rychle a senzor nestíhá a ukazuje o dost nižší rychlost .......
09 dub 2010, 18:36
jj u tacha na kolo je třeba vybírat model, který je s vyšší maximálkou, bohužel v lidlu takový nemají
09 dub 2010, 19:24
Já myslím že to bude spíš tou vysokou frekvencí kterou se magnet míhá kolem snímače. Na Innově by to dělat nemuselo, má větší kola ....
09 dub 2010, 20:17
Teď mě napadlo- na kole mám comp VDO dokonce s výškoměrem, dá se dokoupit jen držák s kabeláží a pak jen přehazovat. Ten kablík by mi tam ale asi nevoněl. Že nesvítí, mi nevadí- po tmě jezdím jen do práce přes město, kde je světla dost. No ještě se porozhlédnu po těch bezdrátech a uvidím.
10.4. edit:
Tak dnes jsem držák s kufrem našrouboval, montáž trvala asi hoďku a půl, jen jsem musel odříznout dva malé kousíčky plastu ze sedla, protože nešlo docvaknout. S kufrem to vypadá o něco líp si myslím.
11 dub 2010, 05:30
Nj, až se vyčasí, tak něco fotnu, v garáži to není ono.
11 dub 2010, 10:17
Já ho koupil nedávno (45 000,-). Za dnešní cenu 41900,- ho považuji bezkonkurenční. ND dle info prodejce by v Hondě neměl být naprosto žádný problém. I cena by měla být příznivá. I když ne u nás, přece jen toho po Evropě jezdí tolik, že díly budou, když už naše moto dávno nebude. Jinak základní díly jsou na
http://www.sunrisebazaar.com/shop/. U nás ohledně dílů a doplňků žádný rozmach nečekej. Vzhledem k velkému množství prodejen a servisů honda a zmiňovanému rozšíření tohoto stroje mě vůbec o nedostatku ND nenapadlo uvažovat.
Dle zahraničních fór by neměl být větší problém při normálním ježdění požadované hodnoty najetých km dosáhnout.
Co se mi na této hondě líbí je, že výkonem konkuruje velmi dobře ostatním 125, které vypadají daleko nabušeněji. O spotřebě nemluvě.
Jinak dle ohlasů, při standardním ježdění ND netřeba. Když shrnu veškeré poznatky, tak poměr cena výkon bude asi dlouho v této kategorii nepřekonána, když neuvažuji o vzhledu, který mnoho potenciálních kupců odradí. Z oblasti ženského pohlaví jsem se setkal pouze s názorem "ty jo, to je krásná motorka". Mám ji v červeno oranžové a je fakt moc pěkná.
http://www.motocykl-online.cz/galeria.php?cikkid=2520