Honda ANF125i Innova

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 16 črc 2011, 17:53

8steve: Tak gratulace k novymu stroji, jakou mas barvu?

Jinak k ty rychlosti nemuzes se divit ze 125ka, ktera ma udavanou maximalni rychlost 94Km/h se ve 100-110 chova jak popisujes. Jak pises v kopcich se projevi maly obsah a vykon nicmene ma to razeni a na tachu je 3ka udavana az do 100km/h takze to chce vcas podradit, motorku roztahnot a zase preradit na 4ku.

Jeste k tvym otazkam:
1) Bocni stojan obcas pouzivam na rovine napr. kdyz zastavim pred obchodem, praci a podobne, motorka mi nikdy nespadla. Kamaradovi shodil vichr Innovu z hlavniho stojanu kdyz na ni mel kryci plachtu.

2)Vymena oleje je prvni po 1tis km pak ve 4tis, 8tis, 12ti proste po 4tis km.

3)Svetla se na motorkach nedaji vypinat asi od roku vyroby 2003 nebo 2004 nevim presne.
Naposledy upravil Vali dne 17 črc 2011, 21:09, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 17 črc 2011, 14:59

Ahoj 8steve,
tak konečně to tu zas někdo oživil. No jo, koní nebude nikdy dost že? Je třeba pamatovat, že je to vzducháč a vyšší výkon by už měl asi problém uchladit. Mě výkon pro mé účely naprosto stačí, na rychlé cesty prostě jezdím minimálně. Na cestování bych si pořídil něco většího- možná jednou :P . Boční stojan používám asi častěji než hlavní, připadá mi to stabilnější, právě proto, že je to tak nakloněné, z kopce samo nee. U nás v Hondě říkali, že na časové intervaly servisních prohlídek neberou ohled, takže jen km jak psal Vali. Jinak nosič na kufr mám Givi na necelé 2 litry, což je docela hodně. Tak přeju, ať jsi s vozítkem spokojený, jako my a spoustu bezpečných km bez karambolu a poruch ( ty se ale neočekávají :wink: )

Plexi- mám malého Puiga, stejné měl Oldik, ten ho potlačil Valimu a ten zas kámošovi. Já jsem si na něj zvyknul, ale pokud bych měl možnost si ho vyzkoušet předtím, tak bych ho asi nekoupil. Proud vzduchu to solidně odvádí mimo tělo- v horku můžu rozepnout bundu k břichu a vůbec ji nenafukuje, jen příjemně větrá. Zato na helmu to valí solidně- od 50 už vůbec neslyším motor, jen hučení větru. Ale zas to líp vypadá a možná bude lepší aerodynamika. Myslím, že ne.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 02:28, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 17 črc 2011, 21:16

8steve: Ja jsem poptaval v PARTSDEPOT.cz originalni plexi Honda na Innovu, ale uz se bohuzel nevyrabi. Pak je od Puigu jeste takova vyloha to asi bude fungovat dobre, ale vypada hrozne. To original Honda me stve sice bylo taky velky, ale asi by fungovalo a stalo pouze 1200kc.
Nosic mam taky Givi stal me lehce pod 2tis. Jeste Oldik jsem daval odkaz na nosic znacky Shad.
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 18 črc 2011, 22:00

Myslíš madlo? To zůstává.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Vali » 19 črc 2011, 22:12

8steve: popisuju to druhy- maly urceny pro SH-cko

Jeste mam z dneska naky postrehy ohledne rychlosti na tacho v porovnani s GPS. Dneska po praci jsem se byl s kolegou projet na Innovach, najeli jsme neco kolem 190km. Celou dobu jsem mel zaplou GPS a tak jsem porovnaval jak tachometr trochu lze tj : TACHO. 80 na GPS 74, TACHO 90 na GPS 83, TACHO 100 na GPS 90, TACHO 110 na GPS 94, TACHO 120 na GPS 105. Je to co si tak nak pamatuju muze to byt plus-minus nakej kilometr. Stejne lze treba i tachometr na Silver Wingu tam ukazuje 185 a na GPS je sotva 165.
Uživatelský avatar
Vali

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 273
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda ANF125
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 19 črc 2011, 22:49

Tak Biondi bylo i s fotkou na ebay.de, bohužel teď není, ale myslím že je to něco takového: http://www.yatego.com/motobike-parts24/ ... ild-neu---
Ermax na Innovu vyrábí dvě verze jedna za 119, druhá za 139€, levnější je čirá, dražší myslím s nějakým potiskem a kouřová. Kdysi taky měli fotky, teď mají nové stránky a fotky jsem nenašel. Katalog: http://ermax-scooter.fr/catalogue-Scooter-FR
Ještě by byla k mání origo Honda, ale s cenou jsou naprosto mimo: http://www.motobike-parts24.de/product_ ... -lead.html

22.7. edit:
Montážní sada byla v ceně, aspoň já ji v ceně měl. Jsem zvědav na tu čekačku. :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 02:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 27 črc 2011, 16:45

Rozjezdy zásadně za 1. Když už jsem v pohybu, jakémkoli, nechám 2. U rozjezdu za 2 mi připadá, že se dlouho hobluje spojka. Pokud dáš hned plnej, tak to asi zabere, ale tak neřádím, mám 105kg čisté váhy. Tak to si představit dovedu, ale stejně to valíš přes 1, tak mi ta zásadní výhoda nějak uniká. Nemám nic, bere hned. To jsem míval na 250 kyvce :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 02:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod Bilok » 31 črc 2011, 14:40

Měl jsem též od výroby velkou vůli na plynu, takže sem si ji seřídil a je to hned lepší.

Jinak mám už najeto skoro 9000km a bez jediné závady.
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 03 srp 2011, 22:43

Vůli na plynu jsem měl taky, taky jsem seřizoval. Palivový filtr nevím jestli má, ale to bych neřešil, v Asii určitě jezdí na větší hnůj, než u nás a jezdí jim to.

8.8. edit:
Používám oba způsoby- bez meziplynu prostě rychlost musí dostatečně klesnout a pak s citem pouštím, je to zcela plynulé. Meziplyn je třeba dát akorát, když dáš velký, tak to nejdřív zabere a pak brzdí, když malý tak to cukne, prostě to chce něco najezdit a zvykneš si. :wink:
To plexi dorazilo teda zázračně rychle, jsem zvědav na zkušenosti.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 črc 2013, 02:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 08 srp 2011, 07:59

Meziplyn, dá se na to zvyknout a pak to řadí pěkně.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 12 srp 2011, 21:09

Zajímavé, člověk by řekl, že ten vzduch kolem hladkého plexi bude obtékat snadněji, než kolem jezdce a ono ne. I ta maximálka se snížila podstatně. S tím mým malým plexi rozdíl v maximálce ani spotřebě nepozoruji. Jo ten tvůj nosič vypadá dobře, dal hodně práce?
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 21 srp 2011, 05:41

Vlastnost rámu. Já s ženou v hadrech cca 190Kg a měl jsem někdy v zatáčce právě při takovéto rychlosti plné ruce práce. Ono když vyhodíš ten dolní plast a uvidíš tu rámovou trubku, o zadní kyvce mluviti netřeba, je to jasný. Jako had. V jednom se to moc nezdálo, to jsem měl pocit z jízdy dobrý, ale ve dvou hotovo.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod renos » 24 srp 2011, 05:45

No já takovou závratnou rychlostí ve dvou ještě nejel a při sólo jízdě se mi to mírně vlní až kolem stovky. Mezi 70-80 pozoruji lehké chvění řídítek, ale to je vlastnost prý většiny motorek.

Koukám, že Olda upgradoval, gratuluji. Innovu prodals?
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod oldik » 24 srp 2011, 11:05

to Renos: na základě rodinné porady po prodeji Innovy byl odhlasován upgrade. Majitel si přijel přes 200km a na ní taky odjel. Další den jsem obdržel velmi pochvalné sms ohledně výkonu a spotřeby. Mám velmi dobrý pocit z kupce a dle vzájemně ztráveného dopoledne na magistrátě věřím, že je v dobrých rukou. Toho, že jsem ji koupil ani vteřinu nelituju. Za ty inzerovaný peníze (40 000,-) byly 1 den po podání inzerátu 3 kupci, kteří řešili defacto ihned odvoz. Takže i zájem mě velice potěšil. Jinak to tu budu sledovat dál. Přece jen je to zajímavý vozítko.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Honda ANF125i Innova

Příspěvekod pale » 24 srp 2011, 21:04

Ahoj všem, Innova mě docela zajímá, přemýšlím nad koupí. Není zde někdo poblíž Prostějova (Morava), který by mi Innovu blíže ukázal?
Yamaha X-max 250ie, 2007 (bývalo: Kymco Xciting 500ir,Triumph Bonneville,BMW R 1100 GS a další.)
pale

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 21 lis 2008, 10:40
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 ie 2007

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků