Zdravím majitelé tohoto modelu skůtříka. Nejspíše vás napadne,proč zakládat nové téma o skůtrovy který je v mnoha ohledech podobný a modelům Dylan,SH,PSi a mnoho dílů mají stejných?
Tedy Koupil jsem toho skůtříka (r.v. 2004) od kolegy z práce 18.5.tohoto roku a tacho ukazoval 81500Km ,tet ukazuje 87400 a pořád jede. Pořád má spotřebu 3l/1OOkm a jediné na čem se zub ujetých kylometrů podepsal je mizení oleje cca 1dl/200km ,motor je z vrchu lehce orosený,a při startu nekouří,možná že si dá prostě chlapec panáka na rozjezd.
CBS u tohoto skůtra bylo jednoduše demnontováno,u pravé brzdy je vymontována spojka(šrob+matka) co je propojena s kladkou na lévé tedy zadní brzdě.
Vzduchový filtr se za celou dobu prý měnil a čistil jen jednou a to při 82000km.
Lanko zadní brzdy ruplo v momentě kdy jsem demontoval zadní kolo,jako náhradu jsem o proti originálu za 8kyl zvolil čajnu za 130kč která sice neměla přesné rozměry jako origo ale nacpat se dala a funguje dobře.
Měněny byly i zadní pakny cca 300kyla od RMS,né že by se brzdný ůčinek výrazně zlepšil.
Další měněná součástka byla příruba mezi karbecem a takovou vzduchovou chobotnicí z plastu co vede do vzducháče,díl jsem obednal přímo u hondy a do 3dnů byl na stole za 2kyla.
Prasklý držák motoru byl bez problémů opraven,ale připohledu na konstrukci je mi jasné že se není čemu divit.
To jsou tak přehledem všechny technické informace,které by vás mohly pro začátek zajímat.
Tedy to držák jak má bejt myslím že si zaslouží mít vlastní téma, prosím ostatní majitélé nechť jsem přidávají své názory a zkušenosti,pro potěchu nás ostatních. Děkuji.