Radek: ta suzukina je pěkná dost, trochu podobný ja honda ps. To by mě zajímalo jakou ti daly záruku? na 2 roky,to je jasný. A km? nic, neomezeně?Dva roky a je nám jedno kolik, třeba 100/tis. km a pak novou zdarma
Jako ono mě to zas tak nes...., pač v základu je @ povedenej kousek,stejně jako všechny tyhle 125ky a 150ky od hondy , a diž se nad tím zamyslím, ten drát je tam tak trochu na h.... zavěšenej a jak se furt klepal tak se ukejval k rostrhnutí no, mohlo mě to napadnout rovnou. To s tím olejem bude možná fakt banalita pač když jsem ho prokoumával, tak rozvody dobrý- řetěz napnutej, ventily ačkoliv nemám měrku na tom byly stejně jako na tom náhradním, tak buď jsou v pytli na obouch a nebo je to redy na obouch, vačka je lehce jetá, gufero na klice lehce prosakuje ale koukal jsem že je vyndavácí z karteru takže ho neni problém čenžnou,ovšem vakl na ložiskách už asi ničím nezlepším, stejně tak ložiska a gufera v převodovce,sice neteče jen opravdu lehce prosakuje. To jak je na tom vál to zjistím až to rozmontuju samozdřejmě,ale podle toho jak to jezdí to nebude tak zlí, Jen pro zajímavost, nejvíce oroseno od oleje bylo pod víkem, když jsem to čistil tak jeden z těch záludných otvorů kterým vedou hadicí kamsi zpět do motoru byl uplně ucpaný ňakejma sazema nebo co to bylo, na tom náhradním to bylo z polovyny ucpaný, samozdřejmě že se můžu plíst,to uvidím až časem ale třeba je to od nějaký ventilace tlaku a když to nešlo kudy mělo tlačilo to olej přes víko,kdo ví.
Každopádně abych to nějak zakončil,ona tahle úprava byla už dopředu nevyhnutelná a dlouho plánovaná, s tím že až tam dám ten druhej motor tak si tam střelim i ty 16kový kola,pro větší pohodlí. Dnes to budu dodělávat tak sem hodim fotku tohodle @sh...