Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!
HONDA 125 MODE
13 zář 2013, 09:28
A máme zde novinku pro příští sezónu (2014). Cena cca. 65tis. Nelze ABS, vzadu jen buben a jen jedna pružící jednotka. Motor slabší než SH125 a rychlost cca. 95km/h. Barvy, černá, bílá a žůžová Vyrábět se asi bude v Číně, to ale nevím jistě. Proti SH je nižší a lehčí. Prostě holky, těšte se.
Tak do prveho prispevku by bolo fajn dat odkaz na podrobny clanok na skutrportal.cz pripadne z neho cerpat viac info a vyrabat sa bude podla mna vo Vietname (moj tip). Inak model presne podla mojho gusta, kedze som nizsej postavy a Vision mi v tomto vyhovuje. Mode ja taky vylepseny Vision
Naposledy upravil BrAtKo dne 13 zář 2013, 22:53, celkově upraveno 1
Líbí se mi čím dál víc, takovej pracantek, ale mohla by být nižší cena než u PCX. Výkon nemusí být špatný, má jen o 0,3 kW nižší, zato 1Nm navíc v nižších ot. + menší váha než klasika SH. I když osobně si myslím, že ty motory jsou všechny stejný...
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky
Re: HONDA 125 MODE
13 zář 2013, 22:36
Mně se teda nelíbí. Něco už jsem napsal, když se objevil ve vlákně SH125 - prostě se mi zdá, že všechny změny proti němu jsou ústupky. Ale pravda, konečně barva pro holky, z té musejí učurávat Vzadu nosič s přípravou na kufírek, růžový Louis Vuitton v krokodýlí kůži mu jistě bude slušet. A díky 14" galuskám vzadu je posez o 3,5 cm níž, což bych asi taky uvítal.
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!
Re: HONDA 125 MODE
15 zář 2013, 12:57
Ono to vlastne SH vůbec není, jedná se o základ Hondy Vision, proto je na zadku jen 14ka, jen jedna pružící jednotka a vpředu jen 220mm kotouč. Vižnu odpovídá i výška sedla. Jen motor to dostalo "vodníka". Pokud vezmeme v úvahu cenu 65 je to absolutní nesmysl, zvláště pokud se to vyrábí ve Vietnamu. Cenově by to mělo být někde mezi Vižnem 110 a PCX 125, tedy někde kolem 51, idealne 49. Pokud to čte nekdo z markeťáku od Hondy, ať se zamyslí. Výhoda proti Vižnu je modernější vodou chlazený motor se Star/Stopem. Má hodiny, ty nemá ani Vižn a ani PCX.
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))
Re: HONDA 125 MODE
15 zář 2013, 18:28
S tou cenou je to tak, jak píšeš. Pokud by to bylo 65tis., bylo by to sebevražedný i v rámci rodiny Honda. Snad by se dala ještě překousnout cena 55tis, ale to už stejně člověk bude nahlodanej PCX-em. Takže opravdu cena 51-53tis. by byla adekvátní... jinak se mi celkem líbí, zepředu se tváří jako nějakej bratranec Beverly, nebo některých Scarabeí... P.S. - teď jsem četl, že cena má být opravdu zpočátku zřejmě 64900.-, tak nevím, jak si jí obhájí. Bude masivní reklama cílená na ženy, manželky podnikatelů a teenagerky ze satelitních městeček? protože holkám velmi sluší i PCX i Vision. A oba mají poměr cena/hodnota lepší, než Mode. Ale nechme se překvapit... nezdá se mi ale, že by dvě písmena SH v názvu ospravedlnily cenu 65tis...
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!
Re: HONDA 125 MODE
15 říj 2013, 16:50
Tak na Jarově už je mají a cena něco kolem 64 peněz. Se tam budu muset na tu žůžovou krásku zajet podívat.
Pritelkyně o SH MODE uvazovala dokonce pro ní byla rozhodnutá, ale nakonec jsme koupili PCX 125 v červené. Ona je mrnavá má pouje 160 cm a na zem dosáhne lépe z PCX nez SH. Navíc to pružení, uložnej prostor atd... prostě v porovnání je PCX lepší a cenově to rozdíl není takový..
Ono to dohromady nepůjde. Cena bude odpovídat použitým dílům a vlastnostem. Je to stejně jako bylo SH125 a pak posun níž k pcx a visionu. Postupně se ubírá na všem a tím vznikají modely cenové dostupnější.stejně jako výroby SH v itálii s postupně přesun Indie atd.