Diskuze o skútrech většího objemu.
19 led 2016, 13:47
Dobrý den.
Je tu někdo z okolí Hradce Králové co má zkušenosti s GO motoru případně repasemi opravami?
Mám 2 Yamahy Xmax 125 a jeden se mi zdá začal žrát olej cca 500 ml/ 1000 km (je to normální?)
Doporučte mi někoho kdo by mi opravil/vyměnil/zrepasoval/generálkoval motor. Kolik to cca stojí?(válec, píst, ložiska, těsnění,simeringy atd + práce)
Předpokládám že shánět jiný motor je blbost(může na tom být stejně).
Rád bych si tento skůtr nechal - 2010 a mám ho moc rád:-) do silnějšího nepůjdu.
Případně pokud by se měnil válec tak bych šel i do tuningu...ale u mne platí spolehlivost > výkon
Rád bych už skůtr neprodával a jezdil...
Děkuji za názory
Kuba
-- 19 led 2016, 13:07 --
jinak moto nekouří a startuje na první brnknutí tak nevím:-(
19 led 2016, 19:10
Nepišeš koľko to ma nalietano, ale obvykle by stačilo dekarbonizovať piest, pripadne podľa potreby nove piestne krúžky a guferka na drieky ventilov. Robil som aj auto motor ktorý mal cez 200tkm kde sa odkarbonizovali piesty, zakarbonizované drážky od stieracích krúžkov vedia pekne zvyšiť spotrebu oleja. A ver mi že nove a pôvodne krúžky boli skoro na 98% nerozpoznatelné na opotrebenie, teda za predpokladu že bol motor solidne mazany a spravne chladeny. Pred každou výmenou oleja aplikujem čistič sajrajtu v motore ktorého ulohou je rozpustiť pripadne nánosy opaleného a zapečeného oleja.
19 led 2016, 21:17
Popravdě nevím co máš na mysli zakarbonizovanyma drazkama, nicméně motor má najeto 30 tis km.
Kdyby olej mizel do spalovacího prostoru tak to snad kouří?!
A kdyby mizel jinam tak mám loužičku pod maxikem v garáži....ani jedna varianta není...
Mastné saze ve výfuku nemám...
Je pravda že mám otevřený výfuk YASUNI...kupoval jsem nový...je zevnitř černý ale ne mastný...
20 led 2016, 12:11
Jestli je těch 30000km poctivých tak tak to je na GO docela brzo, ten motor by měl dát při dobré údržbě klidně 100000km.
Dle zkušeností lidí jsou tyto motory náchylné na větší žravost oleje při dlouhodobém ježdění na plný plyn, pak ti dost oleje jde odfukem na hlavě do airboxu.
20 led 2016, 12:55
no hadička co vede z airboxu ta se zátkou( odlučovač) je čistá a prázdná.
Tam si ublinkne Maxik jen málokdy:-)
Kdyby mizet olej do spalovacího prostoru tak to kouří modře ne? Jako 2T
Jinak teď je Maxik na repas vydlice plus ložisko řízení.
Dumam nad tím motorem, letos přes sezónu budu olej sledovat a uvidí se, zda se mi to brzo na GO ale kdo ví jak se k tomu choval předchozí majitel:-(
20 led 2016, 12:59
30t km na GO to je blbost. Pokud to dostavalo co melo, tak to musi bejt akorat pekne zajety.
20 led 2016, 22:26
Zkus,
Havrda Hradec Králové,ten ti snad poradí a třeba i opraví.
20 led 2016, 23:27
Tak na ten karbon pomáhá VIF benzín aditiv. Ve SM na toto dělali test, kde sledovali tento parametr. Možná by to stálo za to tomu takto pomoci ovšem za předpokladu, že to jezdí.
Jinak za spotřebu oleje může zapečený stírací kroužek anebo ztvrdlé gufera ve ventilech, jak zmiňoval kolega výše.
- - - Ty drážky v pístech pro kroužek má zřejmě na mysli.
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
27 kvě 2016, 19:15
Tak jsem se posunul a na 1000 km to spolkne 400 ml oleje.
Půjdu postupně. Ve středu mi změří tlak ve válci a buď to budou kroužky nebo gufera na ventilech, uvidím:-(
Klidně bych nechal motor komplet udělat ale sehnat na to ty pravé ruce