Diskuze o skútrech většího objemu.
09 bře 2017, 19:13
Ano, zkušenosti mají i profi firmy. Na sklo ano, ale na Plexi ne - vydrží to v řádu jen několik týdnů a je to nesourodé. Jediné, co trochu funguje, je zatmavovaci sprej.
Odesláno z mého Lenovo Z90a40 pomocí Tapatalk
09 bře 2017, 19:18
Ok dik, myslel jsem si že to nebude zadnej zázrak
10 bře 2017, 01:00
A co pořídit tmavé plexi od Malossi já ho mám i když bych raději klasiku.Přemýšlím že přejdu na čiré. Viz. můj obrázek u nicku.
11 bře 2017, 15:10
Nesetkal jste se někdo s problémem rychle sjetých válečků ? Dal jsem nové od Malossi a po 200 km mají plošky jak kdyby měly 3tis km. Na předchozím skůtru jsem vždy používal Malossi a nikdy s tím takový problém nebyl. Nexus je 125 bez úprav, jen Malossi multivar.
13 bře 2017, 17:22
...co vodítka,dával jsi nový?
15 bře 2017, 11:59
Richie01 píše:Asi máš pravdu. Nebudu vymýšlet ptákoviny a dam tam origo silent
Díky za názor
Richie01 ked to máš ako na tomto našom videu tak je to OK!
https://www.youtube.com/watch?v=t2yTyP3OSNI
15 bře 2017, 19:32
Richie01 píše:...co vodítka,dával jsi nový?
Voditka byly volnejsi, tak jsem dal ted nova i s valecky a varec komple t vycistil.....ojeti jsem zjistil kdyz jsem kontroloval varec neb tam za studena neco klepalo...po pridani plynu nad 2000 otacek klepani zmizi, po zahrati to neklepalo vubec nebo jem obcasne zaklepbuti....doufal jsem ze to bylo tema voditkama, ale bohuzel ne...ma nekdo nejaky napad co by to mohlo byt ?
16 bře 2017, 08:47
marekaero: Měl jsem to samé na mém nexusu. Dělala to prý volná volnoběžka. Od výměny je klid.
16 bře 2017, 12:01
tohle je karbec, to by volnoběžku mít nemělo
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 bře 2017, 21:17, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
16 bře 2017, 13:45
Já mám taky karbec. Volnoběžka nemá nic společnýho s tím, zda to je karbec nebo stříkačka. Pokud vím, tak volnoběžka se nachází hned za variátorem.
16 bře 2017, 15:39
...to klepání je údajně normální jev. I na zahraničních forech všude čtu,jak je to normálka (za studena),ale co to je a jak se toho zbavit jsem se ještě nedozvěděl. Klepe mi to taky...
-> nevěnuju tomu pozornost a jezdím. Až se to bude chtít projevit,tak se to projeví
JRM66: Jak jsem po sléze zjistil,tak tomu silentbloku nakonec vůbec nic nebylo. Byly vychozený ty plastový pouzdýrka a samozřejmě všechny ložiska byly vyrezlý a tudíž KO. Po výměně jsem zatím najel jen cca 150Km,ale vše se zdá mnohem lepší. Hlavně aby to vydrželo (ťuk,ťuk,ťuk,..)
Moc díky za pomoc formou zpráv
16 bře 2017, 18:35
Tom28 píše:Já mám taky karbec. Volnoběžka nemá nic společnýho s tím, zda to je karbec nebo stříkačka. Pokud vím, tak volnoběžka se nachází hned za variátorem.
stříkačka má jinak provedeno startování.....karbec má jen pastorek na ozubenou řemenici....i podle schematu u karbecu volnoběžka není
16 bře 2017, 18:54
marekaero: Tím pádem v servise mě nabulíkovali. Třeba tou volnoběžkou myslel tu řemenici, co já vím. Přiznám se, že to mu úplně nerozumím, jen tlumočím, to co mi řekli.
19 bře 2017, 11:03
Tak jsem vratil zpet remen a klepani se uplne zminimalizovalo a po cca 1min zmizi uplne.....takze bud je novej remen nejakej spatnej, nebo jen potrebuje zajet. Puvodni je Dayco, ten novej je Malossi
03 dub 2017, 11:24
Zdravím nemáte někdo zkušenost cca. hodina jízdy a po zhasnutí motoru a po chvilce nastartování mi začala blikat diagnostika (oranžové "griování") a ukazatel chladící kapaliny blikal a ukazoval max. teplotu zastavil jsem vypnul motor a za okamžik znovu nastartoval. Teplota hned normální žádné blikání. Děkuji všem za postřehy. Už se mi to jednou stalo, ale tam nevím kdy to začalo. Ale po zhasnutí motoru to zas přestalo. Napadá mne pouze čidlo teploty. Někde jsem četl že snad je stejné jako u škodovky ale to nemám ověřené.