Diskuze o skútrech většího objemu.
23 kvě 2016, 21:34
Richie koukám do manuálu na Nexe Euro 3 (podle obrázku karbec) a náplň 150 cm3.U manuálu na SR Max 2010 píší 250 cm3. Není možné že by se lišili dle modelu. A prosím tě sundaval si zadní kolo, taky se na to chystám, už jsem koukal dost mizerný přístup. A musím ještě zjistit, který ten šroub je výpustní. A jaký olej si použil dle specifikace tam má být API GL-3 já mám GL-4 tak snad by to nevadilo.
Naposledy upravil
bajza dne 23 kvě 2016, 21:53, celkově upraveno 1
23 kvě 2016, 21:53
Tak,či tak ani jeden údaj není platný,pokud je riska MAX podle přiloženého obrázku. Jenže potřebuju,aby mi někdo potvrdil,že to tak opravdu je. Pokud ano,musím trochu odsát
Kolo jsem nesundaval,ale přístup je fakt mizernej. Ideálně dlouhej imbus s kuličkou na konci a dělat to z druhý strany,jakoby skrz kolo.
Výpušťák poznáš jednoduše,je nejníž a jako jedinej nemá šestihrannou hlavu,ale imbusovou...
23 kvě 2016, 22:03
Manuál a google asi bych odsál na tu první rysku. Jaký olej si použil??
Hladina Hub olej (03_06, 03_07)
Ujistěte se, zda je olej v zadním náboji podle intervalů uvedených v naplánovaná
údržba stolu. Při kontrole hladiny zadního náboje oleje, postupujte následovně:
1) Umístěte vozidlo na jeho středový stojan, na rovném povrchu.
2) Odšroubujte měrku "A", osušte ji čistým hadříkem a znovu ji vložte jej šroubování
plně na své místo.
3) Vytáhněte měrku, aby se ujistil, že hladina oleje dosáhne prvního zářezu kombinuje na
dole, jak je naznačeno šipkou na obrázku; To je správné hladiny a musí zůstat
konstantní po celou dobu.
4) Zašroubujte měrku zpět a zkontrolujte, že je správně zajištěna na svém místě.
POZNÁMKA
Zářezy na HUB hladiny oleje MĚRKY, kromě jedním indikačním
Od maximální hladiny, odkazovat na jiné modely VÝROBCE
A nemají žádnou specifickou funkci pro tento model.
23 kvě 2016, 22:04
Super,díky. Pár mililitrů vytáhnu
23 kvě 2016, 22:11
Opravdu nemáš za co, je to docela chaos.Taky mne to čeká tak ti pak řeknu kolik mi vyteklo,ale já mám 2010 tak se to může lišit.
23 kvě 2016, 22:42
...no,zapátral jsem ještě v manuálu (rok 2007,karbec) a je to vše na itala
Píše se,že náplň má být
lehce nad druhý zářez odspoda. Jenže obrázek ukazuje zářez první (viz přiložené foto). Takže zase zmatek a vše jinak... pokud je lehce nad druhý zářez,pak je to zcela určitě více,než 150cm3
Stejně je to i se specifikací oleje,kdy se v kapitole "capacity" píše 80w90 API GL-4 a v kapitole o výměně se píše 80w90 API GL-3.
Osobně jsem tam dal Repsol Moto Transmition 80w90 GL-4. Myslím,že je to buřt,stejně tak asi i náplň. Logicky vzato,čemu může vadit situace,kdy je dáno více náplně,než je předepsáno???
23 kvě 2016, 22:49
Tak já ho tam dám taky mám tu převoďák API GL-4, nebudu kupovat jiný. Koukal jsem na ty specifikace a rozdíl je v nich ten, že trojka je slabě aditivována pro střední zátěž a silně aditivováná GL-4 pro vyšší zátěž. A kolik ho tam bylo na měrce než si ho vypustil nevíš? Nebo kolik ho vyteklo?
23 kvě 2016, 22:57
Já bych tam dal 0,2 l to je mezi.A na měrce taky tak nějak mezi a nechal bych to. Zítra ti kouknu kolik mám na měrce já.
24 kvě 2016, 08:25
... tak jsem na to ještě teď koukal a pokud si dobře vybavuju,jaká byla hladina v nádobě na vypouštění oleje,tak tam byla náplň cca 300 - 400ml
Zase úplně jinak
24 kvě 2016, 08:32
Ale to už mi přijde nějak moc to je více než dvojnásobek náplně. Předpokládám že to žádný přepad čí tlakový ventil nemá. Zkusím se podívat po nějakém technickém obrázku variátoru. Na něm možná bude vidět. Kam by se přelití oleje dostalo.
-- 24. 5. 2016 17:53 --
Tak já mám tak 1-2 mm nad první risku, a na konci risky je značka pro 500 4T, takže předpokládám univerzální pro více strojů.
24 kvě 2016, 19:39
Univerzální riska je to určitě,ale pořád mě mate manuál,kde se píše,že má být náplň lehce nad druhou risku a na obrázku je šipka u risky první
Jinak jsem už asi odhalil zdroj mojich problémů
20160524_172940.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 kvě 2016, 19:47
To je nějaké těsnění??Mám to tedy podle manuálu.Zítra nebo o víkendu vypustím a napíši, dnes nebyl čas byl jsem v práci od 6 do 18 a už se mi nechce nic.
24 kvě 2016, 20:30
Nexus 125ie Euro3(2007-2012)náplň 0,25l,kontrola po 10000km,výmena po 20000km.Nexus 125,Euro3(2007-2012)náplň 0,25l,kontrola po 6000km,výmena po 24000km.
24 kvě 2016, 20:35
Sago,díky,to je přesně to,co udávají mazací plány ...
Bajza,to není těsnění,to je kontrastní pružina spojky,která praskla a poškodila tím i (naštěstí jen) plastový vodítko. Pružinu mám nachystanou novou,ale vodítko nemám,takže opět stojím a neskládám ...