bajza píše:Tak tohle všechno už mne také napadlo, mám možnost půjčit si na filtry stahovák, takový hák s článkovým řetězem. O povolení se nebojím, jde mi hlavně o dotažení, ta drážka vypadá bytelně. Spíš jsem přemýšlel vyzkoušet nějaký klíč jenž by zapadl šikovně do drážky. Nějaké vyzkouším a pokud se zadaří, napíši co jsem použil. Mnohem lepší řešení je ten konec se šestihranou hlavou. To povolit i dotáhnout je pohoda. Na staré škodovce, s vnitřním filtrem zas byl šroub. Také to nebylo ideální řešení, ale pár vychytávek existovalo. Díky za nápady. Bude to má první výměna oleje na Nexíkovy, tak se jen ujišťuji, abych byl připraven. Ještě k olejům trochu jsem hledal, abych našel specifikaci API SL, ta nabídka nebyla zas tak výrazná většinou tam byla API SJ což by zřejmě také nebyl problém. Přemýšlel jsem o MOTUL SCOOTER POWER 4T 5W40 ale našel jsem u něj v eshopech jak SL tak SJ. A když jsem ho měl v ruce, byli na něm vyznačeny snad čtyři specifikace včetně SL i SJ. A SJ byla zvýrazněna. A i REPSOL MOTO SCOOTER měl API SJ. Bohužel oleje Eni nejsou v eshopech příliš zastoupeny zvlášť ty motocyklové, ale našel jsem dva obchody kde je nabízely a tak jsem skončil u nich.
Ja na povolovanie a utahovanie filtra pozivam plochy sroubovak,ktory sa zmesti na plocho do twj drazky a pekne povolim a dotiahnem.Pouzivam to takto uz nejake roky.