Diskuze o skútrech většího objemu.
24 úno 2016, 20:53
...regulátor není z nejdražších dílů,takže mě to až tak moc netrápí. Neříkám,že jsem z toho nadšenej,ale znám i větší tragédie
Změřím a uvidíme...
24 úno 2016, 21:20
Jen aby to skončilo u toho regléru
Prvně projdi fšechny spoje, kontakt na baterce, ukostření a když to nebude dobíjet tak proměřit altík než budeš objednávat reglér.
25 úno 2016, 06:46
Jak je známo,údaje na palubních ukazatelích nejsou z nejpřesnějších,proto bych to napřed změřil multimetrem,jak to dobíjí ve skutečnosti. Regulátor by měl regulovat aby to nepřebíjelo. Pokud to dobíjí méně,jak již bylo psáno,než objednávat nový regulátor změřil bych kolik dává zapalování,aby nebyl problém v něm.
27 úno 2016, 06:13
Nevíte někdo velikost díry v brzdovém kotouči u Nexíka ? Chci si koupit zámek s alarmem. A stroj mám v garáži u kamaráda. Našel jsem 5 nebo 5,5 mm. Děkuji
27 úno 2016, 11:58
Naměřil jsem +/-7,6mm ...
-- 27 úno 2016, 12:22 --
Taky jsem dneska měřil ono dobíjení a jsem zmatenej jak lesní včela. Osobně si myslím,že je dobíjení nedostatečné. Naměřil jsem následující:
1) Dobíjení na volnoběh (zapnutá potkávací světla) -> 13,6V
2) Dobíjení při 2500ot/min (zapnutá potkávací světla) -> 13,9V
3) Dobíjení při 5000ot/min (zapnutá potkávací světla) -> 13,9V
4) Dobíjení v rozsahu volnoběh až 4000ot/min při zapnutém směrovém,potkávacím a dálkovém světlometu -> 11,5V
Poznatek - při dobíjení 11,5V neklesají otáčky,motor nechcípne. Osobně si myslím,že je na čase pomalu řešit dobíjení. Nejprve však koupím novou baterii,protože po testu zátěžákem vím,že je tato těžce na hraně.
A další poznatek - palubák lže o cca 0,5V (ukazuje o to míň)...
27 úno 2016, 13:32
Díky takže koupit s 7 mm čepem.A k dobíjení mám jen info z mého palubního počítače a dobíjí to 14.5-14,7.A určitě bych taky nejdřív měnil baterii.Může mít vliv stav elktrolitu,oxidace i stav desek. Má osobní zkušenost u velké autobaterie v dieselu. Byla rok stará a do cca -3 stupňů v pohodě, ale když bylo -10 nechtělo se jí, při reklamaci zjištěno poškození jedné olověné části a baterie vyměněna.
27 úno 2016, 19:07
My sme zrovna včera merali moju beverlinu troma merakmi a každý ukázal iné hodnoty síce v rozsahu jednej až dvoch desatin. Následne som premeral od regleru k baterke a tam to bolo podľa návodu vyššie všetko vo vzornom poriadku, dalšie meranie samotného magneta už bolo nad moje zakladne elektrikárske chápanie! A kedže bateria je nova tak stopy po nižšom výkone dosť jasne vedu iba k magnetu!
28 úno 2016, 22:58
Měl bych dotaz ohledně baterky, jestli mě to někdo dokáže objasnit.
Baterku jsem po sezoně vyndal ze skutru nechal nabíječkou (Lidl) nabít na plno. Teď jsem ji znovu připojil na nabíjčku že ji dobiju ale na displeji nabíječky se mě ukáže hodnata přes 15,2 V a nabíječka hodí error a přestane nabíjet. Co to znamená, že je baterka stále plně nabitá nebo je naopak poškozená?
diky
28 úno 2016, 23:07
Premeraj bateriu merakom, podľa mňa je skôr kaput nabijačka, tažko pochopiteľne aby sa baterka akýmkoľvek samovoľným záhadným procesom prebila na viac ako udrži.
28 úno 2016, 23:44
ahoj gileraci
Letos už 2 vyjíždky a pecka
)) chtěl jsem se zeptat zda už někdo namontoval varoš jcosta, popř zkušenosti, ještě se to do česka pořádně nedostalo. Máte někdo zkušenost? Popř výměna kolíku ve variatoru... předem dík
28 úno 2016, 23:51
Já dnes nikde docela zima a mrholení.Na jcosta jsem nekoukal.Ale líbil by se mi výfuk Akrapovič, ale ta cena!!!!!
29 úno 2016, 00:01
Viac rozhodne nejakej osminke pomôže väčší valec aspoň 200ccm, ako nejaky špeci tutti varec, mimochodom za chviľku bude jeden k predaju priamo v cz.
29 úno 2016, 00:03
Jasně výfuk moc nepřidá snad 0,5 kw a necelý nm. Ale zvuk a vzhled bude znát. Víš nějaké podrobnosti o tom válci.
29 úno 2016, 01:04
tých 0.5kw prida len v pomere k hmotnosti lebo ho dosť odľahčiš, ten valec budem vedieť až zajtra!