od sedli » 15 bře 2015, 17:09
Na skútru byly dost neduhy. Přední plasty neseděly a nelicovaly už na první pohled na jedné straně se zadním plastem v oblasti kufru. Na jedné straně šroubek pod deklíkem pod řídítky nový, na druhé úplně orezlý. Plast na přední masce měl ulomenou klapku tak nedolíhal. Ty menší boční díly pod řídítky byly odřené, ale zalakované. Kdoví, proč se plasty měnily, co se se skútrem dělo a zda to lícování je jen vinou servisu.
Jinak kotuče jako nové, destičky taky a vše fungovalo. Ještě bylo zamlžené jedno přední světlo zevnitř. Víčko od oleje bylo uplně opotřebované, sice se mění olej každý rok, ale na 8.000 km fakt zdecimovaný. JInak projev motoru OK, jen mi přišlo že moc točí než táhne, ale tak jsou prej naladěný tyto skútry - vysokootáčkově. A taky jsem zvyklej na stříkačku. Skútr se nekroutil a zkušební jízda OK. Kamarád se i přes moje doporučení skrz ty očividné platy, absenci původní servisky s nějakým razítkem a km rozhodl skútr koupit, já bych do něj určitě nešel. Aspoň má půl roku ze zákona na motor. Výměnu pneu, olej a prohlídku variátoru sei musí zaplatit, to nedělají. Jak to dotáhli, tak prodávají.
Tak snad bude spokojen.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125