Diskuze o skútrech většího objemu.
30 kvě 2017, 09:57
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda by někdo neměl na vypůjčení a vyzkoušení generátor proudu na Kymco Agility 125 r.v. 2008/2009? Motorka je v osučasné době v servisu již po 3, kde mi bylo řečeno, že tentokrát je určitě chyba v generátoru proudu. Rád bych si ověřil po předchozích 2 závadách, zda to tak opravdu je a zda se koupí nového generátoru vše vyřeší nebo ne.
Předem děkuji za odpovědi/rady, níže je uvedený popis co a jak motorka dělá/nedělá, co s ní bylo děláno a co mi k tomu řekli v servisu.
Martin
Moto má najeto cca 10 tisíc km, původně ji koupil expřítel manželky s tím, že motorku nechal následně upravit/poladit. Dělal to člověk, který se motorkam i zabýval, sám závodil, motorka běžela krásně, jela o dost lépe, než sériová, což bylo potvrzeno i v servisu. Jediné, co o té úpravě manželka ví, že je "otevřená", více nic. Bohužel ten člověk, co ji ladil, tak zemřel (na motorce) a tudíž nikdo neví, co se s ní skutečně dělo. Na skútru je laděný výfuk. Motorku jsem po nějaké době, co stála vzal, po nastartování přes kabely rozjezdil a bez problémů jezdila, najezdil jsem s ní snad více jak 1000 km, do práce, vše bez problémů (i dálky - 150 km v kuse, atd.). Po nějakém čase začala chcípat, když byla na volnoběh, když jsem pustil plyn za jízdy a dojížděl třeba na semaforech, atd. Vyměnil jsem svíčku, motorka den běžela, jak měla a po dni zase to samé s tím, že už nechtěla ani ráno chytit, tak jsem vyndal svíčku, po dání zpět chytila, ale zase pak přes den chcípala, atd. Tak jsem dal motorku do servisu, vše vyčistili, prý bordel v karburátoru, seřídili plus prý startér potřeboval vyčistit a promazat. Vše prý vyzkoušeno, vyřešeno, odvezl jsem motorku, vyzkoušel, projel, motorka jezdila, dojel jsem domů, vše ok, ráno už motorka zase nechytla. Takže po cca 100 km opět do servisu, opět řečeno tím, že to byl bordel v karburátoru a rozladěné plus, že laděný výduk nedělá podtlak, jaký by měl, takže to může být i tím a proto se to občas dít bude. Vše vyčištěno, seřízeno, vyřešeno. Vyzkoušeno, 14 to občas zkoušeli, atd. Odjel jsem na motorce. Začala chcípat, když jsem se vrátil domů, tak ještě běžela, ráno už ne. Volal jsem do servisu, že to necháme na jaro, že když se na motorce trvale nejezdí, může to být problém. Po cca 14 dnech v servisu, že to je generátor proudu, že prý to zkoušeli z jiné motorky, ale zaručit, že to poběží nemůžou, protože je motorka upravovaná, po nějakém čase, co jsem řekl, že zkusím sehnat někde třeba jinou motorku po bouračce nebo díly jsem jim zase volal a odpověď, že to je určitě ono, že se zdrojem to běží, ale bez zdroje ne, ale že to je upravené. Tím to zatím nějak skončilo. Před těmito problémy motorka běžela krásně, chytala ihned, žádný problém, jela parádně. Kromě toho i v servisu říkali, že prý vlivem sportovního výfuku a toho, že je poladěná tam jde pomaleji palivo, takže když se přijede a motorka nechytí, tak prý až za chvíli, až tam palivo doteče. Že se to stalo i mechanikovi. Když jsem se ptal, zda tedy není špatný nějaký podtlak, tak prý ne, ale je to tím výfukem. Těžko tedy vědět, co a jak. V podstatě motorka najela cca 200 km od 1. servisu a je v servisu už potřetí.
30 kvě 2017, 23:33
Moje rada zní - zkusit novou baterku. Teď jsem měl podobné problémy a bylo to tímhle.
31 kvě 2017, 07:17
Díky za tip, ale moc šancí tomu nedávám, baterku jsem před startem nabil a ještě abych jí netrápil, tak jsem měl kabely hozené do Oktávky, kde je cca 70Ah baterka, ta by 125 měla nastartovat hned.