Diskuze o skútrech většího objemu.
17 čer 2014, 21:03
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti se značkou Capirelli? Vím, že je to Čínská výroba a nepotřebuji slyšet, že je to shit a podobné věci. Ano, jsou lepší, které stojí o x tisíc víc, ale o ty opravdu nemám zájem jelikož toho nenajedu tolik. Chci se jen zeptat. Zaujal mě nový skútr Grande Porto. Má někdo zkušenosti? Znám majitele Capirelli a servis mám ve městě, takže by to pro mě bylo přijatelné. Děkuji
-- 18 čer 2014, 20:17 --
Můžete i ke značce jak se vám zdá apod... Děkuji všem kteří napíši..
05 srp 2014, 10:13
Capirelli jsem měl a najel s ním cca 14000km nevím přesně protože se mi nuloval digitální tachometr. Měl jsem C Porto 125 tu oranžovou jak se teď doprodává. Vzhledově krásný, motor spolehlivý ale stále z toho něco padalo, takže doporučuji koupit si fixační tmel na šrouby a zajistit, popřípadě nejlépe nakoupit kvalitní šrouby a vyměnit co jde.
Žralo to kolem 3,5l takže spotřeba dobrá rychlost max 80 plus mínus pár km. Motor je sice slabý ale spolehlivý jediný problém s ním byl že se mi v bloku výfuku zalomily postupně oba šrouby. Naštěstí šly vyměnit. Koupil jsem si lepší variátor a skůtr se asi o 5km zrychlil.
Měl jsem ho 3 roky a gumové díly a těsnění nejsou kvalitní a začaly docela brutálně praskat. Žárovka ve světlech mi nepraskla ani jednou, problémem bylo samovybíjení baterie ale baterií to nebylo něco odebíralo proud, to jsem vyřešil tím že jsem dal na kabel baterie vypínač. Skůtr funguje i bez baterie akorát se musí ručně nakopnout. Koupil jsem na skůtr kufr a asi 3x jsme museli svařovat držák nosiče a musel se zesílit materiál ale nakonec to drželo. Originální pneumatiky jsou jako nesjetelné na suchu dobré ale za mokra je to jako jízda po ledě.
Když skůtr pár dní stál moc se mu nechtělo startovat karburátor jede na samospád a podtlak, takže se za pár dní vypařil benzín a nechtělo to naskočit dokud se nenasál. Jinak startoval vždy perfektně na škrtnutí. Servisní intervali co mi nutil prodejce 2000km a každá za 800 bylo dost ale po záruce jsem si to dělal doma za pár korun.
Plasty jsou krásné když je skůtr nový ale děsně praskají po 3 letec byly popraskané skoro všechny a to mi skůtr ani jednou nespadl prostě o zničily vibrace od motoru plasty jsou tvrdé a křehké.
Pokud mohu doporučit přešel bych čínskou zkušenost a koupil třeba i ojetý značkový skůtr. Dají se sehnat. Capirelli jsem koupil 2009 a před rokem jsem si koupil skůtr 2007 Gileru Runner a musím říct že je v lepším stavu a vypadá i lépe než Capirelli. Pokud chceš nové je tu Honda PCX ta se mi sice nelíbí ale motor a kvalita bude suprová, navíc spotřeba kolem 2l a jede to přes 90
13 srp 2014, 20:38
Já mám Grande porto už týden a nemůžu si stěžovat. Tolik úložných prostorů, napřiklad ty u řídítek se docela hodí na povinnou výbavu a dokumenty atd., cestující vzadu chválí pohodlí, zatím nejrychleji jsem s tím jel 99, pravda, bylo to sice z mírného kopce, ale nejel jsem na plný, "zajíždění" přece
. Spotřeba při prvních 100km udávaných 2,8. Pokud opravdu uvažuješ o koupi tohoto skútra, tak bez váhání do něj
( Docela mě ale sere neustále vychvalování vzhledu, hned první den mě zastavili 3 důchodci
) A ohledně barvy, vůbec, ale vůbec se neboj té britské závodní zelené, pasuje k tomu skútru nejvíc a ve skutečnosti vypadá mnohem líp než na obrázcích, bílá ujde, taková módnější, ale černou fakt neber, nic na tom skútru nevyniká. Pokud máš nějaké další dotazy tak PM
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 srp 2014, 07:18
Parada, taky jsem si už pořídil Grande Porto a zatím jezdí výborné též. Akorát v te černé barvě, me se líbil o mnoho více, ale zelená je též hezka. Mohu se zeptat odkud ses? Je super, ze je tu někdo kdo ho ma. Kolik mas zatím najeto?
14 srp 2014, 12:49
Tomu tachometru bych nevěřil jestli to bylo tachometrových 99 tak min 7 odešíst ale cca 90 na 125 z číny je dobré. I Runner mi přeměřuje cca 6km podle radaru co jsou po vesnicích. Když je nový tak by bylo smutné aby to nejezdilo. Ona se taky kvalita zlepšuje. V roce 2005 jsem dělal kurýra na Yuki to bylo děsný měli jsme 3 kousky a každý jezdil jinak, ve 2009 jsem si koupil Capirelli a bylo to lepší. Motoricky bez výhrad jen to že se mi povolovaly šrouby a držák na nosiči mohl být masivnější aby vydržel zátěž.
Velkou výhodou Capirelli je že má kotouče vpředu i vzadu prot jsem si ho zvolil bubnovku nechci. Taky měl krásnej digitální tachometr a zadní LED světlo.
Dnes bych si ho už nekoupil ale vzpomínám na něj v dobrém.
14 srp 2014, 15:09
-- 14 srp 2014, 15:10 --
No sme to stačí.Jelikoz mam kratce ridicak tak se natom naucim. Treba priste i silnější. Hned pri koupi jsem si nechal dat Kit a mam to z nejakych 5,4 kw dany na 8,5. Je to znat hlavne v akceleraci. Mel jsem moznost zkusit si na obou jet (s i bez). Ale se srouby mate pravdu, taky jsem tam nejaky utahnu. A jinak na jezdeni max 3 do tydne za pritelkyni cca 10 km vyhovuje. Je tu jeste nejaky dalsi majitel? Diky za postrehy.
14 srp 2014, 21:48
to veselyo: Z Opavy a najeto mám něco přes 400
to xladi: těch 99 km/h bylo GPSkových, tachometrům nevěřím
15 srp 2014, 06:11
Tak to je hezky
. Já jsem z Lanškrouna primo, kde sydli firma Cappireli a znám primo Majitele. Tak jsem zvedav. Mas tam nějaký úpravy nebo Kit? Budeš si kupovat nějaký oblečení? Rychlost je hezka.
15 srp 2014, 08:03
A co obsahuje KIT na těch 8,5KW vím že se prodávají na 50tky ale na 125 to před lety nebylo. Je to vzduchem chlazené tak těch 8,5 to asi bude už docela dost. Pamatuji jak jsme jeli do Polska a před Náchodem je takový táhlý kopec, asi v půlce ztratil skůtr tah, jelo to ale bylo to asi nějak moc zahřáté. Jestli jde někdo o 100km týdně tak to bych se rohodně nebál to vydrží věky, já jezdil cca 300km týdně do práce plus něco kolem a to už je dost. Jen bych si při tom menším nájezdu pohlídal akumulátor. Nevím proč se mi to vybíjelo ale nebylo to příjemné přijít po 4 dnech a baterka KO. A baterií to nebylo koupil jsem novou a navíc chytrou nabíječku. 99km přes GPS to je super na 125
15 srp 2014, 08:18
No oblečení se chystám si koupit tu Capirelli bundu, nevypadá hrozně a je za pěknej peníz. Co se týče úprav, tak to vidím na variátor Naraku a sekundární převod pro +10% max rychlost
kolik sis připlácel za ten kit? A je to zvýšení na 150cc nebo 160cc?
15 srp 2014, 08:53
To xladi: nabídli mi válec Naraku, primo v prodejně mi ho tam dali.
To kodls: je to zvýšení na 160 cc a stalo me to 5000 Kč i s montáži. Zkus to stojí to za to.
-- 15 srp 2014, 08:53 --
To xladi: nabídli mi válec Naraku, primo v prodejně mi ho tam dali.
To kodls: je to zvýšení na 160 cc a stalo me to 5000 Kč i s montáži. Zkus to stojí to za to.
15 srp 2014, 08:57
Za 5000 to jde já dal za nový variátor a řemen taky kolem 5000 i s prací ale jede mi to lépe. Jinak díly na Capirelli jsem kupoval tady
http://www.multimoto.cz ceny jsou nízké za stejné díly. Když porovnám díl na čínskou motorku tady a třeba v oficiálním shopu Capirelli nebo i jiným shopem s díly na tyto skůtry je to obrovský rozdíl v ceně přitom je to to samé.
15 srp 2014, 09:03
Paráda kouknu a uvidíme co dal. Ted budu hlavně jezdit. Ještě nejaky to oblečení. Chystas se na nějaký výlet? Už jsi zkoušel delší trasu?
-- 15 srp 2014, 09:09 --
Dikes za ten akumulátor. Čím jezdis ty?
15 srp 2014, 11:02
Jestli to bylo na mne tak já jezdím už Gilera Runner 200 rv. 2007 koupil jsem to od člověka co s tím skoro nejezdil do loňska měl najeto 5500km poctivých bylo to garázované super. A letos jsem přikoupil sportovní variátor a nový řemen(při rozjezdech to škubalo) Variátor jsem stejně chtěl vyměnit. Teď mám najeto necelých 12000km. Jede dobře ale zas papá kolem 4l.
Taky jsem měl 2 problémy. Odšrouboval se mi držák podsedlového kufru tak jsem musel vrtat do plastu, protože dostat se za ten plast by bylo na odstrojení půlky kapotáže a taky jsem měl prasklý kabel od indukčnní cívky. Když bylo vlhko tak to probíjelo a chcípalo za sucha jela super, naštěstí to bylo u kolena tak stačilo jen zkrátit na zdravou část.
Jo a koupil jsem si iridiovou svíčku, tu zase mají levnou na
www.demoto.cz
15 srp 2014, 11:31
Tak to byl určité dobrý kup. Vám se investice určité vyplatí, když toho tolik najedete. A a nějaké info o zaludnostech u Capirelli ještě nemáte? Přejí Vám mnoho šťastných kilometrů bez nehod.