Capirelli

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Capirelli

Příspěvekod Fera » 21 říj 2014, 19:34

kodls píše:
veselyo píše:Mám problém. Mám jak jsem již zmiňoval Capirelli Grande Porto 125 v černé a jezdí perfektně nemám si zatím na co stěžovat, ale teď jsem zjistil , že mi chybně ukazuje rychlost, do 50 Km/h je to v pohodě a ukazuje jak má, ale dál tam zůstane i když jasně jedu rychleji. Neřešili jste též nějaký takový problém. Prosím poraďte co s tím, kdyžtak zajedu do servisu ten je blízko, ale kdyby přece jenom někdo měl zkušenost, tak bych to zkusil opravit sám. Děkuji


Jo taky to mám, prý od žárovek jde moc tepla a ten kablík od tachometru se nějak posere, takže běž tam kde jsi to koupil a oni ti to vymění a zaizolujou

Měl jsem podobný problém. Původně mi bylo řečeno, že je to údajně od žárovek, které vlivem zahřátí měly blokovat běh ručičky tachometru. Je to ale trochu jinak. Ručička tachometru se "kousla" o pouzdro tacha, stačí jí podložit, nebo krapátko zkrátit.

-- 21 říj 2014, 20:00 --

Mám Grande Porto asi 3 měsíce a najeto necelé 2 tis. km. Moje poznatky: stejně jako xladimu se mi odšrouboval držák podsedlového kufru, to bylo asi po 300 km, spravily to kontramatky. Horší to bylo asi při 1500 km, kdy se mi vlivem vibrací povolil výfuk, takže taky dotažení. Problém se zaseklou ručičkou tacha mě potkal asi při 1000 najetých kilometrech, spravilo to její zkrácení. Jinak jezdí bez problémů, beru to jako vychytávání much :-)
Spotřeba podle toho jak moc to člověk honí, průměr zatím dělá asi 2,6 l /100 km. Na rovince to jede i přes 90 (dle radaru), při lehčím sklonu a s větrem v zádech tachometrově přes 105, ale tady skutečnou rychlost zatím nevím - prověřím přes gps příští sezonu. Dlouhé a náročné stoupání mu nesvědčí, chybějící koně jsou znát. Jinak pneu nerady mokro, bacha na to.
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

Re: Capirelli

Příspěvekod koho2 » 27 led 2015, 14:21

Zdravím vás. Som tiež majitelom Capirelli Grande Porto 125 a zatial som sním spokojný. Tento rok plánujem isť na nej do Chorvácka do Medilinu Pridal by sa niekoto?. Plán ja takýto: Odchod niekedy v Júly. Prvá noc je na Balotone v cempe potom dlašia už v meduline tiež v cempe. V meduline pobudnúť tak dve noci a potom isť cez Slovinsko,Taliansko do Rakúskich Alp na Grossglockner a tam v cempe prespať a na koniec isť na Orlík. Môj kontakt je koho2@azet.sk.
koho2

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 18 lis 2014, 15:41
Skútr / moto: Capirelii Grande Porto 125

Re: Capirelli

Příspěvekod veselyo » 11 bře 2015, 14:55

Dobrý den, mate také problém z vytahnutim akumulátorů? Mate nějaký typ nebo pomůcky jak to lépe vydávat? Děkuji.
veselyo

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 17 čer 2014, 20:52

Re: Capirelli

Příspěvekod Fera » 13 bře 2015, 22:39

Vytáhnout baterku mi ještě jde poměrně snadno, horší je dostat jí tam nazpět...hlavně pak do vodorovné polohy. Fígl na to nemám, tedy nemohu poradit, ale každý další pokus je lepší a lepší ...
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

Re: Capirelli

Příspěvekod veselyo » 17 bře 2015, 10:25

No já ji na zimu vyndal a neslo to moc snadno. Bral jsem to přes zadni kolo. Tak to děkuji , to se mám o víkendu na co tesit :D Jak to tam davate vy?
veselyo

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 17 čer 2014, 20:52

Re: Capirelli

Příspěvekod Fera » 20 bře 2015, 15:02

Já to tam dávám přímo přes ten prostor, který vznikne po odemknutí toho deklíku nad baterií. Zase tak tragické to není. Když se tam ta baterie vloží, a pak se prsty pravé ruky chytne na konci, vleze na své místo již bez problémů. Jak říkám, chce to cvik.

-- 20 bře 2015, 14:05 --
Naposledy upravil Fera dne 22 bře 2015, 10:12, celkově upraveno 1
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

Re: Capirelli

Příspěvekod tydeet » 20 bře 2015, 16:40

to fera : Asi si dej inzerát na jiné místo, protože po přečtení příspěvků tohoto vlákna by Tvůj skútr koupil jen masochista .... Takové množství závad a kritiky na tak malém prostoru se jen tak nevidí.
Uživatelský avatar
tydeet

100+
 
Reputace: 58
Příspěvky: 141
Registrován: 23 srp 2012, 13:34
Bydliště: Praha
Skútr / moto: yamaha neos 50, honda pcx 125

Re: Capirelli

Příspěvekod lanoux » 21 bře 2015, 17:07

Jsem majitelem Capilleri grande porto od léta 2015 a mám na něm nalítáno okolo 2000.Před tímhle skútrem jsem měl Kymco 125 které mělo nalítáno asi 25000 a dnes vůbec nevěřím že to samé najedu i na tomhle stroji. Od prvního týdne jen problémy. Na pohled je sice fešák, ale to je tak vše.
Hned první týden jsem musel koupit novou baterii, protože to co tam bylo snad ani nebyla baterie. Po zakoupení baterky jsem si naivně myslel že to mám vychytaný, když v tom mi začaly stále svítit brzdovky i bez brždění. Po vychytání tohoto problému mi stejně něco žere napětí v baterii takže nikdy nemám jistotu že naskočí. O ´volných šroubkách ani nemluvím, opěrku za zadkem jsem málem ztratil,
úložný prostor pod řídítky raději vůbec nepoužívám, protože pak se jen těžko zamyká. Jet po dlažbě je zážitek, to mám strach ,že ho rozeberu za jízdy jak drnčí plasty digi ukazatel jde taky dost divně a tedˇ jako třešnička na dortu se mi vyboulila přední pneu opět čínské výroby. Nejlepší na tom všem je, že se na baterii ani pneu nevztahuje záruka takže tedˇ už jen čekám až se vysypou žárovky a bude to komplet.
lanoux

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 21 bře 2015, 16:10

Re: Capirelli

Příspěvekod krizik1 » 21 bře 2015, 17:55

Mohl bych klidně napsat, že jsem to říkal. Neudělám to. Proč? Protože tohle si prostě nikdo nezaslouží. Je to prostě svinstvo takovýhle svinstvo prodávat. Ty se drž a příště už si zase vybereš líp. Prodejce "TOHOHLE" by měl jednostopý národ odměnit koupelí v koši ve Vltavě, nebo možná sterilizací, aby tu prosperující společnost neměl kdo převzít :evil:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Capirelli

Příspěvekod TUNER » 23 bře 2015, 12:20

lanoux píše:Jsem majitelem Capilleri grande porto od léta 2015 a mám na něm nalítáno okolo 2000.Před tímhle skútrem jsem měl Kymco 125 které mělo nalítáno asi 25000 a dnes vůbec nevěřím že to samé najedu i na tomhle stroji. Od prvního týdne jen problémy. Na pohled je sice fešák, ale to je tak vše.
Hned první týden jsem musel koupit novou baterii, protože to co tam bylo snad ani nebyla baterie. Po zakoupení baterky jsem si naivně myslel že to mám vychytaný, když v tom mi začaly stále svítit brzdovky i bez brždění. Po vychytání tohoto problému mi stejně něco žere napětí v baterii takže nikdy nemám jistotu že naskočí. O ´volných šroubkách ani nemluvím, opěrku za zadkem jsem málem ztratil,
úložný prostor pod řídítky raději vůbec nepoužívám, protože pak se jen těžko zamyká. Jet po dlažbě je zážitek, to mám strach ,že ho rozeberu za jízdy jak drnčí plasty digi ukazatel jde taky dost divně a tedˇ jako třešnička na dortu se mi vyboulila přední pneu opět čínské výroby. Nejlepší na tom všem je, že se na baterii ani pneu nevztahuje záruka takže tedˇ už jen čekám až se vysypou žárovky a bude to komplet.

Pokud to máš nové,tak bych si určitě nenechal nabulíkovat že se na tuto nebo tamto nevztahuje záruka. Pokud to brání řádnému užívání stroje,pak to musí prodejce převzít jako reklamaci a nech si o tom sepsat reklamační protokol.

.....jinak vítej z budoucnosti,zřejmě je tento stroj tak dobrý že cestuje časem,já holt si na léto 2015 musím se svým stočeným italem ještě počkat. :mrgreen:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Capirelli

Příspěvekod lanoux » 23 bře 2015, 16:24

Za ten šotek v léta páně se omlouvám, cestovat s tím tedˇ bohužel nejde ani po asfaltu natož v čase. Je to samozřejmě rok 2014. Fakt je ten, že motorku jsem koupil novou přes e-shop moc se mi líbila a jěště jsem na ni čekal asi 6 týdnů. Už při výměně baterie jsem byl taktně upozorněn na bod 11, vyloučení ze záruky se týká akumulátor, pneumatiky a žárovky. Tak ty dvě první položky u mám zdárně za sebou.
lanoux

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 21 bře 2015, 16:10

Re: Capirelli

Příspěvekod TUNER » 24 bře 2015, 08:52

Tak ono kupovat motorku přes e-shop už mluví samo za sebe....skútr není rohlík ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Capirelli

Příspěvekod Fera » 08 dub 2015, 18:17

lanoux píše:Jsem majitelem Capilleri grande porto od léta 2015 a mám na něm nalítáno okolo 2000.Před tímhle skútrem jsem měl Kymco 125 které mělo nalítáno asi 25000 a dnes vůbec nevěřím že to samé najedu i na tomhle stroji. Od prvního týdne jen problémy. Na pohled je sice fešák, ale to je tak vše.
Hned první týden jsem musel koupit novou baterii, protože to co tam bylo snad ani nebyla baterie. Po zakoupení baterky jsem si naivně myslel že to mám vychytaný, když v tom mi začaly stále svítit brzdovky i bez brždění. Po vychytání tohoto problému mi stejně něco žere napětí v baterii takže nikdy nemám jistotu že naskočí. O ´volných šroubkách ani nemluvím, opěrku za zadkem jsem málem ztratil,
úložný prostor pod řídítky raději vůbec nepoužívám, protože pak se jen těžko zamyká. Jet po dlažbě je zážitek, to mám strach ,že ho rozeberu za jízdy jak drnčí plasty digi ukazatel jde taky dost divně a tedˇ jako třešnička na dortu se mi vyboulila přední pneu opět čínské výroby. Nejlepší na tom všem je, že se na baterii ani pneu nevztahuje záruka takže tedˇ už jen čekám až se vysypou žárovky a bude to komplet.

Co jsi tam dal za baterii? Já mám původní a vše absolutně bez problémů...jak baterka, tak žárovky. Nepřevalil si novou baterkou napětí v obvodu?
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Fera v 09 dub 2015, 20:40.

Re: Capirelli

Příspěvekod Fortkiller » 11 čer 2015, 07:26

Tak jsem se byl včera projet na Grande Porto 125 a nejede to špatně na to, že to má jen 5,5kw... Spíš mě zarazilo, jak málo místa má jezdec za řidítky.
Nemáte s tím někdo problém? neumím si s tím moc představit jet delší trasu...
Fortkiller

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 26 dub 2015, 07:07
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Maxon Ardour 50 4T
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, 72ccm válec, spojka sport

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron