Diskuze o skútrech většího objemu.
03 čer 2010, 15:09
To je blbost, ceny jsou ve vetsine pripadu nizsi jako treba u Burgmana B650.
03 čer 2010, 19:59
podle mě je to divný stroj, ani ne skútr ani ne motorka, ani ne auto. nedokážu si to v hlavě zařadit. střecha určitě nesplní to co v autě a plexi na skútr má svoje opodstatnění
03 čer 2010, 20:59
Motor je z Aprilie Leonardo, plasty budou asi drahé.
05 čer 2010, 15:52
Našel jsem překlad článku časopisu Roller ve kterém řešily ceny náhradních dílů.U článku je srovnání cen je mezi nimi C1 tak dávám k nahlédnutí.
POZOR ceny jsou udávány výrobcem tedy originální je tam ještě srovnání s neorigiinálem.
Také tam píši,že u BMW C1 je doporučený interval na výměnu řemenu 7500km.A servisní prohlídka při 15 000 km stojí kolem 500 eur.Neřekl bych že díly jsou na BMW dražší než konkurence některé jsou, jiné zase ne.Drahý bude především origo servis.Upozorňuji že článek je starý a ceny už určitě neplatí ale pro srovnání myslím dobré.
Roller.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
23 srp 2010, 20:48
Zdravím,
taky mám jednoho krasavce doma
23 srp 2010, 21:04
Ahoj, to je ten z Aukra ? Odkud jsi ?
23 srp 2010, 21:12
Prodával sem ho na aukru, nakonec sem si ho nechal. Jsem z Prahy.
23 srp 2010, 21:16
Já ho na Aukru sledoval. Je pěknej. Já jsem z Týnce nad Sázavou, 22 km od Krče
To se můžem někdy potkat. Nevíš jak se na tom nastavujou hodiny ? Těma dvěma gumovýma tlačítkama to nejde.
23 srp 2010, 21:19
Ahoj, o něco podobného se teď pokouší Malaguti
http://www.malaguti.cz/img/upload/63b7e ... 9766eb.jpg Ale je to sundávací a jeto pro dva.
23 srp 2010, 21:21
To je ale nanic, musí na tom být helma
23 srp 2010, 21:26
hodiny se nastavujou tema gumovejma tlačítkama, jednou se mi to povedlo.
Zítra se na to podívám. Už tak pěknej není, zkoušel sem co vydrží. Pravá strana sedřená, bez zrcátka.
Jinak cestování na něm je super, kamkoliv přijedu, sem středem pozornosti. Musí na něj člověk zvyknout.
Ještě scháním střešní okno, ale 18 000,- se mi za něj dávát nechce. pak by byl v plný palbě. Je to drahej koníček
23 srp 2010, 21:31
Mě by se hodil origo kufr. Kde sháníš díly ?
23 srp 2010, 21:34
většinou všechno objednávám z ebaye, je to levnější a řekl bych že i kvalitnější.
kufr pod 500 EUR se dá sehnat z těží, i když se někdy zadaří. je bez zámku, ten stojí dalších 20 éček
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictoruž sem něco takovýho zkusil, je to jiný než ten bavor.
měl sem pučenou tříkolku pro dva se střechou, nějaká čína. Nebylo to nic moc.
Bavorák je zatím u nás jako jedinej schválenej bez helmy, jestli teď neudělily vyjímku ještě někomu jinýmu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 črc 2013, 19:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
23 srp 2010, 22:20
To že na C1 nepotřebuješ helmu je asi dáno tím, že to má pevnej rám, a máš bezpečnostní pásy.
11 zář 2010, 02:35
Na C1 mě fascinuje, jak si jedeš v pohodlí a ženskou naložíš do větru, do deště, nechráněnou při bouračce a ještě má výhled jen na do široký kapotáže.
Ale stejně je to úžasný stroj. Mezi skůtry něco jako dálníky mezi motorkami. U dálníků už je kombinace motorky a větroně dotažená do dokonalosti.