Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod dejmon » 11 říj 2013, 20:00

Tak jsem selským rozumem a věděním z oblasti fyziky a pár dalších pomůcek (metr, válec) zjistil hmotnost originálních válečků. A to 11,5-12g (což je masakr na 125). Proto do kopců se jí nechtělo. Jináč už dorazily válečky 10,5g malossi. Zítra je tam hodím a až bude počasí, což doufám bude brzy, tak hned odzkouším. A dám tu zase info co a jak. Případně nakombinuju 9,5 a 10,5g na zkoušku. Někde jsem četl, že se to nedoporučuje mít nastálo. Tak mě zajímá jestli tomu tak opravdu je, nebo jestli to lze tak užívat dlouhodobě? Jízdě zdar. Sezona snad ještě uplně neskončila.
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod TUNER » 12 říj 2013, 07:10

To by mě zajímal teda ten selskorozumovofyzikální výpočet s dalšíma pomůckama ? )))

Namíchání 9,5/10,5 g ničemu nevadí.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod dejmon » 12 říj 2013, 08:44

Jednoduchý, vemeš metr a vyvážíš ho přes váleček (většinou to vychází v prostřed). Pak vemu váleček co vím kolik má gramů (čili 10,5) a váleček o kterém nic nevím. Jeden dám na jednu stranu a druhý umístím tak aby byla vyváženost. Přes vzdálenosti od středu pak lehce spočítám kolik má druhý váleček :D samo že to není tak přesně jako na váze co ti řekne desetiny gramu. ale na to zjistit jestli má váleček 11 nebo 12 g to je dostačující. Doufám, že teď někdo přijde s tím, že nezapočítávám tření na tom válci na kterém je to uložené :D.
Naposledy upravil dejmon dne 13 říj 2013, 15:01, celkově upraveno 1
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod krizik1 » 12 říj 2013, 09:06

Taky dost záleží na tom, jestli to vážíš po směru k ose otáčení zeměkoule či kolmo na osu :mrgreen:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 825
Příspěvky: 2308
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod dejmon » 12 říj 2013, 09:09

Že jsem toto nečekal :D to bych msel započíst toliko věcí... To u tej váhy taky nikdo nezapočítává takovéto spozdilosti :D Ale samodoma je lepší jak odhadovat.

13.10. edit:
Tak jsem zrovna přišel z venku a mohu zkonstatovat, že váha 10,5g je moc (navíc skoro totožná spotřeba jako s 9,5g s tím, že max klesla 100 dle tacho oproti 110 při 9,5). Ještě zkusím tu kombinaci 9,5 a 10,5 ->10g. Uvidíme jak to bude vypadat. Třebas nakonec zůstanou původní 9,5g a bude to. Ale ty vysoké otáčky mě ale štvou... Když s 9,5g jedu 60 při 7000rpm a něco, 70 při 7800-8000 a 80 při 8500-8700. Ještě muže být v současném nastavení potíž, že jsem neměl obyč vazelínu na maličko namazání varce, tak jsem to mázl grafitovou (zřejmě proto to bylo línější - špatný pohyb válečků) :-( Jináč kopečky mi přišlo, že to jelo stejně jako s 9,5g. Fakt nevím.

16.10. edit:
Tak poznatky s kombinací (9,5 a 10,5) -> 10g jezdí stejně kopce jako s 9,5. Maximálka ještě něbyla zkoušena, jelikož jsem hned za nějakou plechovkou... Ten provoz moc na zkoušení není... Ale do 90 to letí uplně luxusně. Dál jsem se moc nedostal právě tím provozem. Takže mám konečnou váhu s kterou budu jezdit nejspíš 10g. Jelikož mám 120kg, tak si moc vyskakovat nemužu... Chce to trochu schodit, aby to jezdilo ještě lepší... Těch 9,5g je ale taky dobrejch, ikdyž to leze hodně do otáček. Čili větší množství béňa. Spotřebu s 10g ještě musím zjistit, jelikož s tím není naježděno tolik kiláků, aby se to dalo dobře určit. Ale zatím bych řekl, že to bude slušný.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 lis 2013, 12:39, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod 5time » 26 lis 2013, 21:59

http://www.ebay.com/itm/Super-Bright-Re ... 5d40911818


zdar nemáte zkušenosti s tímto tuzingem?
5time

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 26 dub 2012, 21:12
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Yuki GS50, Benelli Cafenero 125
Tuning / úpravy: 80ccm set

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod dejmon » 26 lis 2013, 22:03

vypadá to moc dobře...taky by se mi takový světlo líbilo... ale je otázka jestli to má homologaci :D
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod TUNER » 27 lis 2013, 08:39

Jakkoliv barevně zbarvené světlo v hlavním světlometu samozřejmě homologaci mít nikdy nemůže....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod dejmon » 27 lis 2013, 08:56

Však právě... Proto ten smích ;-)
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod 5time » 28 lis 2013, 14:51

mno tahle myšlenka mne nejak nenapadla, děkuji za radu.

jinak asi jste nikdo nenašel nekde ochrany na klouby na řidítka? pokud víte co myslím
5time

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 26 dub 2012, 21:12
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Yuki GS50, Benelli Cafenero 125
Tuning / úpravy: 80ccm set

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod dejmon » 28 lis 2013, 15:20

Netuším nač potřebuješ chrániče kloubů. Většina motorukavic má chrániče integrované.
Keeway Outlook 125 LC : najeto 7,8tkm (bylo)
Majesty 400 - kočička majdička (nyní)
dejmon

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 08 čer 2013, 03:00
Skútr / moto: Majesty 400 kočka

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod Winterwolf » 28 lis 2013, 15:22

Jestli myslíš toto tak vím co myslíš a budeš muset koupit nějaké univerzální a přizpůsobit si je ke skůtru svému :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod 5time » 03 pro 2013, 21:13

dik to je ono
mnojono nejsem nějak právě zástupce takového kitovacího tuningu mám rád originální díly třeba přebarvit a tak lehce ale ne neco nekde pilovat a násilně pasovat to je už moje povaha
5time

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 26 dub 2012, 21:12
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Yuki GS50, Benelli Cafenero 125
Tuning / úpravy: 80ccm set

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod HonzaH83 » 18 led 2014, 22:38

Ahoj, dnes jsem tu poprvé. Rád bych si koupil 125 skůtra. Byl jsem rozhodnut pro kymco agility 125. Mám 2metry a 120 kg :-( když jsem se na motorku ostavil, měl jsem trochu problém s koleny u řidítek. Prodejce mi ještě posadil na předváděčku benelli caffenero 125. Celkově mi přišlo pohodlnější sedlo a vyšší řidítka. Na kymcu jsem jakoby trochu klouzal dopředu. Zase beneli v čr moc není, téměř žádné hodnocení. Zato kymco skoro jen klady. Hlavně ND jsou v DE a beneli to mají v itálii. Je zde delší čekací doba. Celkově mi ale jde k mé humpolácké postavě spíše benelli. A teď babo raď :roll:
NIC
SUZUKI BURGMAN 650 EXECUTIVE
Bylo:HONDA PCX 125 r.v.:2013
YAMAHA MAJESTY 400 r.v.: 2004
Helma IXIS JET H91 XL
http://honzh83.motorkari.cz
http://www.youtube.com/user/HonzaH83
BENZIN V KRVI, VÍTR VE VLASECH
Uživatelský avatar
HonzaH83

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 18 led 2014, 22:21
Bydliště: Rybnice
Skútr / moto: ----NIC---
Tuning / úpravy: ŽÁDNÝ

Re: Benelli Caffénero 125 / Keeway Outlook 125

Příspěvekod Lubik » 19 led 2014, 07:05

Skůtry Benelli = 100% nefalšovaná čína (Ta značka je dost zavádějící, ve skutečnosti to je Qianjiang) , z toho jasne vychází: kup si Kymco a budeš spokojený, Kymco je kvalitou o veliky kus před "Benelli"
Benelli dělá velké motorky, pak přišel číňan a jen využil slavné jméno a nalepil ho na čínský stroj.
Lubik
 

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků