ono, mezi námi, každá výměna válečků a vodítek a vyčištění variátoru musí bejt vždycky znát takže pak jinej varec kterej budeš dávat při pravidelném servisním intervalu se může chovat skoro stejně- nadšení že to lépe jede atd.... a vlastně to jsou (možná)jenom vyhozený peníze potom za ten "lepší varec".
To bys musel vyměnit varec za jinej při zánovním vnitřku, kdy to jezdí jak má, abys měl správnej a čerstvej náhled ohledně chování toho či noho variátoru.
Moc nad tím přemýšlím a zatím jen špekuluji.
Vnitřek mám obnovenej, lítá to 120 po dálnici a já jsem spokojenej.
Strejdova nová yamasaki jezdí 80tkou.
Takže teď bych spíš šel do decentního tuningu pomocí LED žárovek a tím i by mělo dojít ke snížení spotřeby.....
to je teď moje nové téma+přemýšlím jak by to vypadalo, kdybych za přední kolo namontoval kulatý světýlka denního svícení LED a přepínačem vypínal přes den H4.
Pak přemýšlím jak mezi zrcátky vynést hrazdičku a na ní dát držáček na navigaci....