Řidičák B = 125ccm

Diskuze o čemkoli.

Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Laminator » 07 dub 2011, 14:02

http://www.ct24.cz/doprava/auto-moto/11 ... ho-ridice/

konečně rozumný nápad

Řidičský průkaz vydaný v jakémkoli státu Evropské Unie,je plně akceptován ve všech členských zemích Evropské Unie.
Omezení(harmonizační kódy),které jsou uvedeny za platnou skupinou v řidičském oprávnění jsou uváděny součíslím,které jsou stejné ve všech členských zemích Evropské Unie.
Omezení se vztahuje na celou danou skupinu bez vyjímky.
Velice diskutovaný harmonizační kód 150 (od roku 2013 je tento kód nahrazen kódem 79)což je omezení pro skupinu A1 a to ze 125cm3 na objem 50cm3.
Tímto omezením jsou zvýhodněni držitelé řidičských průkazů skupiny B.Odůvodnění je ve věkové kategorii.Skupinu AM mohou získat osoby minimálního věku 15 let.Pro skupinu A1 je to 16 let.Jelikož držitelé řidičských oprávnění skupiny B jsou osoby ve věku 18 let,tak bylo přistoupeno k novelizaci v udělování řidičských oprávnění.
Omezení uvedená v řidičských oprávněních jsou plně v kompetenci Obecních úřadů-odbor dopravy a součinného orgánu-Ministerstvo dopravy ČR.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod foky » 07 dub 2011, 14:12

Tohle v životě nemůže projít, to by se trošku přelo s jejich letošním návrhem -> na velkou moto od 24 let apod. :?

PS: A dle mého skromného názoru - jsem spíš proti.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Winterwolf » 07 dub 2011, 14:14

no jestli to projde tak to nedopadne dobre..... :|
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Rady » 07 dub 2011, 14:16

Zrejme to projde, protoze se jedna o sjednoceni v ramci EU. Ta skupina bude ale omezena a tak lze jezdit pouze na motocyklech s automatickou prevodovkou, coz je skutr.
Zemerem je snizit provoz os. aut ve vetsich mestech.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod foky » 07 dub 2011, 14:20

Jestli to projde, tak to nedopadne ani trochu dobře.

Považuju to ještě za vetší blbost, než posunutí hranice na An na 24let.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Laminator » 07 dub 2011, 14:20

Nemyslim si že je to špatný nápad. Když by se tomu nastavily mantinely např (věk) .Například já bych to ocenil,ikdyž se právě chystám do autoškoly na kurz
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Seti » 07 dub 2011, 14:22

... a výsledkem možná bude přehršel bazarových nabídek různých padin za zlomek jejich ceny.
Naposledy upravil Seti dne 07 dub 2011, 14:23, celkově upraveno 1
Gilera Runner 50 PureJet FL: Malossi multivar, U24ETR/Malossi Redsponge, 2,7L/100km
Uživatelský avatar
Seti

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 92
Registrován: 11 úno 2011, 12:14
Bydliště: Plzeňsko
Skútr / moto: Gilera Runner 50 PureJet

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod foky » 07 dub 2011, 14:22

Největší chyba je (a ta přetrvá), že budeš dělat "B" na auto, ale nenechá tě nikdo v autoškole svést na 125ccm skútru v rámci výuky.

U 50ccm je to celkem sranda, ale dneska 125ccm "lítaj" běžně přes 100km/h, což může bejt problém -> a bude.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Rady » 07 dub 2011, 14:27

Podle mne by zrejme doslo u skupiny B k nejake zmene. Napr. zkouska jizdy na skutru. Zase si ale nemyslim, ze by soucasni drzitele B jizdu nezvladli. Vestinou se za pomoci druhych nauci vice jak ve autoskole a pravidla sil. provozu snad znaji.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Slayer » 07 dub 2011, 14:28

Docela pádný argument od fokyho.. s tím souhlasím.. já tedka delám ridícák na motorku a musím rict, ze je docela rozdíl myslet si teoreticky jak se to řídí a pak si to jít zkusit..
ex: Piaggio Skipper 125 4T AC žlutý, *31.05.2002, +13.10.2011 (sestřelila mě ženská).. najeto 17888 km
tel.: 732 279 579
Uživatelský avatar
Slayer

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 05 led 2011, 16:21
Bydliště: Havířov

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Neos50 » 07 dub 2011, 14:29

tak k tomuhle se taky přiklánim když to podmíněj základama na tom skůtru je to smysluplný.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Rady » 07 dub 2011, 14:32

Seti píše:... a výsledkem možná bude přehršel bazarových nabídek různých padin za zlomek jejich ceny.


Skupina "B" je az od 18 let, takze zase tolik se toho prodavat nebude :)
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jira851 » 07 dub 2011, 14:37

Jestli to projde prodávám svojeho skútříka a jdu do PCX které jsem si nekoupil jen kvůli papírům, protože mě větší motorky vůbec nelákají a jen na skůtříka se mi větší řidičák dělat nechtěl. Nemyslím si, že je to nebezpečný jestli to bude od 18 let a člověk bude muset mít trochu rozumu už kvůli tomu že bude řídit auto, na skůtřiku by se mněl taky chovat.
jira851

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 19 bře 2011, 16:20
Bydliště: Sever Moravy
Skútr / moto: Nyní už jen SUZUKI BURGMAN 125
Tuning / úpravy: Válec Malossi sport 70ccm, Open filtr,Tryska č90,Malossi Multivar,Leovince TT,Kontratka +60%

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Laminator » 07 dub 2011, 14:41

Rady píše:Podle mne by zrejme doslo u skupiny B k nejake zmene. Napr. zkouska jizdy na skutru. Zase si ale nemyslim, ze by soucasni drzitele B jizdu nezvladli. Vestinou se za pomoci druhych nauci vice jak ve autoskole a pravidla sil. provozu snad znaji.



přesně tak..
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jira851 » 07 dub 2011, 14:57

Tak nějak jsem to myslel :)
jira851

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 112
Registrován: 19 bře 2011, 16:20
Bydliště: Sever Moravy
Skútr / moto: Nyní už jen SUZUKI BURGMAN 125
Tuning / úpravy: Válec Malossi sport 70ccm, Open filtr,Tryska č90,Malossi Multivar,Leovince TT,Kontratka +60%

Další

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron