Honda PCX 125 - volná diskuze

Diskuze o čemkoli.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Emik75 » 26 zář 2013, 01:56

Kolik tě ta deka stála a kde jsi ji koupil?
Jinak co se týče systému start/stop: Já než vyjedu, tak to dám zahřát na hlavním stojanu se zapnutým systémem, než se obuju a obléknu, tak akorád se zahřeje a zhasne. To je tak za cca 3-5 minut. Ale s tímto systémem jsem nikdy problém neměl, zatím (musím zaklepat :-) ).
Pneu jsem zatím neměnil, ale co vím, Dunlop jsou dobré, někde jsem to četl.
Na blikající rezervu jsem dojel 48 km, a to jsem vážil 132 kg. Ale kolik max. jsem ještě nezkoušel. Možná i záleží, co tankuješ, já jezdím na 100 octanový Racing benzín z Benziny.
Uživatelský avatar
Emik75

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 09 bře 2013, 02:17
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: Honda PCX 125 ccm, 2013 - Bílá perleťová
Tuning / úpravy: Plexi Givi, Kufr Kappa K35N

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod TUNER » 26 zář 2013, 06:42

satanachist - žena si na kolo koupila ten samej a jak jsem ho viděl,hned jsem jí nakázal aby ho běžela vrátit. Vysvětlil a ukázal jsem ji proč a sama uznala že mam pravdu. Ne že by to byl zpracováním totální propadák,i když to za značkovým pouzdrem (osobně mam CellularLine Interphone SM54) značně pokulhává. Největší problem je že pouzdro není v držáku nijak jištěno. Žádný zasunutí a "zacvaknutí" kdy se pak musí "něco" zmáčknout a odjistit aby šel držák opět vysunout....žádnej pojistnej řemínek pro případ že by i toto selhalo.....to jsou hlavní důvody vrácení. Hned při prvnim sjezdu v terénu by pouzdro vyletělo a nedejbože i s telefonem spadlo pod kolo a je vyděláno. Pouzdro v držáku bylo opravdu na volno a bylo potřeba jen minimální sílu na zasunutí/vysunutí.
Pokud by bylo pouzdro nějak rozumně jištěno,tak je to určitě super výrobek za bezkonkurenční cenu.....ale riskovat mobil v ceně x tisíc se nám nechtělo. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod BrAtKo » 26 zář 2013, 09:16

No nic nebrani dat si tam remienok cez ocko zipsu a okolo zrcatka (mam podobne puzdro, ale pouzil som asi 2x). Ale faktom je, ze co mam interphone puzdro na iphone tak to drzi ako das a som v nom aj totalne zmokol, navigoval som za silneho dazda a nic, ani kvapka, vsetko krasne utesnene a to som mal aj nabijaci kabel z toho vyvedeny. A na zaciatku som si aj interphone istil remienkom o zrcatko, ale potom som zistil, ze je to zbytocne a uz som toto doplnkove istenie zrusil.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod zemlik » 26 zář 2013, 16:43

Co se týká toho systému start-stop tak mně osobně se dvakrát stalo, že při přidání plynu prostě nic :( , takže jsem musel tlačit :evil: , poprvé jsem baterku nabil, týden byla v pohodě a pak po druhé už šla pryč a koupil jsem novou
Uživatelský avatar
zemlik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 18 led 2010, 20:04
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda 125 PCX, Baotian Tanco- to bylo:-)
Tuning / úpravy: LS2+Pinlock- slída proti zamlžování hledí, LED parkovačky a osvětlení SPZ, DIGI hodiny v přístrojovce, zásuvka pod sedlem

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod satanachist » 26 zář 2013, 19:06

TUNER píše:satanachist - žena si na kolo koupila ten samej a jak jsem ho viděl,hned jsem jí nakázal aby ho běžela vrátit. Vysvětlil a ukázal jsem ji proč a sama uznala že mam pravdu. Ne že by to byl zpracováním totální propadák,i když to za značkovým pouzdrem (osobně mam CellularLine Interphone SM54) značně pokulhává. Největší problem je že pouzdro není v držáku nijak jištěno. Žádný zasunutí a "zacvaknutí" kdy se pak musí "něco" zmáčknout a odjistit aby šel držák opět vysunout....žádnej pojistnej řemínek pro případ že by i toto selhalo.....to jsou hlavní důvody vrácení. Hned při prvnim sjezdu v terénu by pouzdro vyletělo a nedejbože i s telefonem spadlo pod kolo a je vyděláno. Pouzdro v držáku bylo opravdu na volno a bylo potřeba jen minimální sílu na zasunutí/vysunutí.
Pokud by bylo pouzdro nějak rozumně jištěno,tak je to určitě super výrobek za bezkonkurenční cenu.....ale riskovat mobil v ceně x tisíc se nám nechtělo. ;-)

Tak nevím, ale mě drží jako přibité. Trochu silou zacvaknu do držíku a v pohodě. Prvně jsem jej vyzkoušel bez telefonu na hrbech a opravdu drží.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Tom79 » 26 zář 2013, 21:39

Emik75 píše:Kolik tě ta deka stála a kde jsi ji koupil?
Na blikající rezervu jsem dojel 48 km, a to jsem vážil 132 kg.

Deku jsem koupil tady - http://ixtem-moto.com/Tablier-scooter-B ... 37212.html
Je dražší než Tucano, ale co jsem Tucano viděl, tak Bagster je asi líp vyrobený. Po celém přední hraně má silnou gumovou ochranu, která přiléhá poměrně těsně ke skůtru. Jestli je větší teplo v tom a nebo tamtom ale posoudit nemůžu. Líbí se mi ale díra na klíček s magnetickou krytkou a integrovaný kryt na sedlo, který je víc než dostatečný.

Já jsem lehká váha, se mnou ten skůtr žádnou práci nemá, takže je super, že můžu víceméně počítat s tím, že cca 50 km se ještě dá ujet po rozblikání rezervy. Do práce to mám asi 16 km a po cestě 7 pump :) Díky za info.

zemlik píše:Co se týká toho systému start-stop tak mně osobně se dvakrát stalo, že při přidání plynu prostě nic :( , takže jsem musel tlačit :evil: , poprvé jsem baterku nabil, týden byla v pohodě a pak po druhé už šla pryč a koupil jsem novou

Po kolika kilometrech/letech se ti to stalo? Jak říkám, můj má sice jenom rok, ale už 7.300 najeto.
Obrázek
Tom79

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 zář 2013, 22:50
Bydliště: mimo CR
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: deka Bagster Boomerang, kufr Givi, vyhřívané kryty na řídítka Bagster Box-Heat

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod fleet.admiral » 27 zář 2013, 05:34

7 300 km je na takový moderní 4taktní skútr nic. Toho se bát nemusíš.

Jinak zvažuji prodej svého PCX, letos jsem najel jen 250 km, to je o ničem. Model 2012 (facelift), celkově natočeno asi 950 km, po 1. garančce. Stav nového kusu, nikdy jsem s tím nejel ani v dešti, jen jednou z práce mě potkalo pár kapek. Nechám i s držákem a kufrem GIVI. Kdybyste věděli o někom, kdo má zájem, ať hodí SZ.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod zemlik » 27 zář 2013, 09:42

tak r.v. je 2011 najeto jsem měl když mi ta baterka odešla cca 6000km, jenže nejsem první majitel bohužel už třetí, takže nevím co ti dva předchozí majitelé dělali ( myslím hlavně v zimě, jestli zazimovali nebo nechali baterku celou zimu ve skůtru), ale to už je jedno, novou baterku mám vyšla mě něco málo přes 500,- kč, což si myslím není zas tak moc. Přes zimu ji pěkně vyndám a občas dobiju, jak jsem to dělal u staré číny :P
Uživatelský avatar
zemlik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 18 led 2010, 20:04
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda 125 PCX, Baotian Tanco- to bylo:-)
Tuning / úpravy: LS2+Pinlock- slída proti zamlžování hledí, LED parkovačky a osvětlení SPZ, DIGI hodiny v přístrojovce, zásuvka pod sedlem

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Kill Frenzy » 27 zář 2013, 09:57

Co sa tyka baterky, jednalo sa asi o chybny kus.

Ja mam 11 490 km, Start-stop od novoty pouzivany neustale, cez zimu som baterku nechal zapojenu (statie v nezateplenej garazi), skuter chytil na prve stlacenie starteru, len som 2x zapol a vypol kluc v zapalovani, aby cerpadlo natahalo benzin.
Uživatelský avatar
Kill Frenzy

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 87
Registrován: 01 čer 2012, 12:47
Bydliště: Senec
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 300

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Tom79 » 27 zář 2013, 13:16

O motor se nebojím, o baterku jo :) Taky nevím, co s ním předchozí majitel dělal, byl to firemní skůtr. Můj totiž asi zůstane přes zimu na zastřešené terase, leda bych se hodně posnažil a uklidit v garáži, aby se tam vešel vedle auta, ale to nevidím moc realisticky :)
Obrázek
Tom79

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 zář 2013, 22:50
Bydliště: mimo CR
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: deka Bagster Boomerang, kufr Givi, vyhřívané kryty na řídítka Bagster Box-Heat

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Brraun2 » 27 zář 2013, 19:43

Ahoj všem.Tak jsem se po měsíci čekání taky dočkal a dnes si konečně přivezl domů novou PCX 125.Malinko se projel (70km) a zima na kolena byla docela slušná.Už včera jsem si objednal deku Tucanourbano Termoscud,tak doufám,že mi sezónu alespoň trochu prodlouží.A první dojmy ze svezení?Trochu mě bolí prdel a problém se zrcádky.Jsem prostorově výraznější typ a ať jsem je nakláněl všelijak vždy jsem viděl nejméně do polviny svá ramena.Snad to ještě doladím.Jinak jsem maximálně spokojený.
Uživatelský avatar
Brraun2

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 10 srp 2013, 20:12
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda PCX 125 Modrá metalíza Petrol
Tuning / úpravy: Plexi Ermax+25cm,Hodiny Clocks4Bikes,Kufr Givi,Deka Tucano Urbano,Zásuvka 12v

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod illegal » 27 zář 2013, 20:18

Ja som sa dnes tiez bol povozit, dal som cca 90 km, z toho 30 na serpentinach a bolo to fajn, ale uz bolo citit zimu. Snad to nebola posledna jazda v tomto roku :) Kazdopadne sezonu hodnotim uspesne, ako novacik som to celkom zvladol a za 3 mesiace mam najazdenych uz 2050 km.
PS: bol som na dovolenke v Gibraltare a vyskyt PCX je tam hodne vysoky. Takmer na kazdom parkovisku tam stalo aspon jedno. Bol som aj v Spanielsku a tam to az take vyrazne nebolo, preto ma to zaujalo :)
Obrázek
Don't dress for the ride, dress for the SLIDE.
Uživatelský avatar
illegal

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 229
Registrován: 12 dub 2013, 15:07
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Analogove hodiny, 12 V zasuvka, sedlo bez bobku

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod 1Jiricek1 » 27 zář 2013, 21:59

Nevite nekdo jaky je prumer riditek, Chci tam dat vyhrivane gripy. Jinak super stoj po 6100 Km zatim stale i za deste a silneho vetru krasna spotreba kolem 2 -2,3. (holt mam jen 90Kg i s vybavou :D ) Jinak maximalku stale da a neklesa :twisted: . Jen za deste na tech nasich silnicich se to ve 100Km/h chova na origo pneu, jako by to melo defekt (plave)
Doufam ze nez prijde zima tak tachometr ukaze 8000 a zazimovani :cry:
Uživatelský avatar
1Jiricek1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 30 čer 2013, 17:03
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: LeoVince Cobra racing, Sedlo, Vyhrivane gripy, vario Daytona 12,5gr / 10,5gr Takegawa ,Brisk - AR12ZS, +76,2mm delka

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Acada » 30 zář 2013, 16:28

Tak se pridavam k tem, kterym se prestavaji libit defaultni pneu. Jsem si dneska pekne uzil. Jel jsem do pravotocivy 90° zatacky (pripojeni z vedlejsi na hlavni). Chtel jsem vjet do odstavneho pruhu abych se nekrizil s tema co jedou po hlavni. Ale pri teplote 5°C jsem v ty zatacce zacal citit takovy divny pocit, jako bych tak nejak ztracel kontrolu. No nakonec jsem neupad, ale projel jsem az do hlavniho pruhu. Nastesti ti na hlavni byli dost daleko.

Podotykam, ze nebyl zadnej pisecek, jen bylo vsechno tak nejak mokry od rosy.
Acada

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 26 čer 2012, 14:06
Skútr / moto: NC 750X bývalo: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Zvednutý řídítka, zapalovač na řídítkách.

Re: Honda PCX 125 - volná diskuze

Příspěvekod Winterwolf » 01 říj 2013, 10:18

Je třeba si uvědomit že k ránu je pod 7°C a vlhké silnice :roll: Nedá se jezdit jako za 30°C.... Jinak Michelin City Grip stále drží i ráno při 3°C na mokrých kostkách 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jimmy a 4 návštevníků

cron