Kódování nového klíčku

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Kódování nového klíčku

Příspěvekod ogre » 06 úno 2013, 11:18

Ahoj, nevite prosim nekdo jestli jde vyrobit nahradni klic?
Mam jen jeden servisni( cerveny) s IMObilizerem a chtel bych si nechat udelat novy...
Diky za jakoukoliv odpoved
Uživatelský avatar
ogre

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 01 čer 2011, 18:00
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Gilera nexus 125
Tuning / úpravy: Stock

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod janon » 06 úno 2013, 12:40

Pokud mas cerveny cipovaci klic, tak koupis klic s cipem zajdes do servisu a tam vse provedou, je to otazka 2 minut. Alespon tak to probiha u Yamahy (nebylo potreba nic, nez jen klic, kodovaci klic a moto).
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod horrabin » 06 úno 2013, 13:32

Klic s cipem si nechas udelat v nejake vetsi vyrobne klicu pobliz kde bydlis (kde bydlis ?) (treba tu). Naprogramovani s imobilizerem si provedes sam. Info zde. Gilera by to mela mit stejne jako Piaggio.
Nebo by meli zaridit primo v Gilere - A-Spirit, Motoprestige.

Jinak Google ti poradi - PZP na tvojeho Nexuse za 1100,-.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod ogre » 07 úno 2013, 15:12

Super diky moc, necham si dneska vyrobit klicek a navod jak ho naprogramovat jsem nasel v servisnim manualu.
Díky za info...

15.2. edit:
Zdarek, dneska jsem si nechal vyrobit klic, ale pasuje pouze do nadrze do spinacky nee, takze super, penize v prd...
Reklamace pry vubec, kdyz pasuje na nadrz....
Asi to budu muset resit nejak jinak :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 lis 2013, 17:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
ogre

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 01 čer 2011, 18:00
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Gilera nexus 125
Tuning / úpravy: Stock

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod koudáček » 15 úno 2013, 18:30

Já jsem si taky nechal dělat náhrdní klíč,ale mám imobilizér tak jsem musel sehnat zámečníctví kde to dělají,klíč byl na objednávku za týden jsem přijel zámečník naprogramoval vyzkoušel všechny zámky já zaplatil 2.000Kč a za 15 minut jsem byl pryč.
koudáček

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 16 črc 2010, 19:20
Skútr / moto: X-MAX 125,KYMCO PEOPLE GTI,APRILIA ATLANTIK 125

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod ogre » 15 úno 2013, 18:35

Taky mam Imo, klicek se objednaval, za tyden prisel,nakodoval, vybrousil podle originalu, vsechno vypada ok.
Jen s nim nejde otocit ve spinacce, ale nadrz otevru v pohode, coz je divne.
Uživatelský avatar
ogre

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 01 čer 2011, 18:00
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Gilera nexus 125
Tuning / úpravy: Stock

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod MilosVee » 15 úno 2013, 18:45

Asi špatně nakódováno, jinak ně nenapadá, proč by to nemělo fachat.Mechanicky ten klíč bude asi o.k. když jde do nádrže, a ten špatný kód nejspíš neodblokne immo spínačky..Tak bych to viděl já.

Reklamovat když to nefachá tak jak má, a nenechat se odbýt.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod ogre » 15 úno 2013, 18:49

No prave ze je to mechanicky problem...Nejde s nim ve spinacce otocit..Originalem jo..
.Imo je mimo hru, nemam tam baterku.
Pravda budu to muset reklamovat, uz po 3.
Diky za rady a tipy
Uživatelský avatar
ogre

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 01 čer 2011, 18:00
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Gilera nexus 125
Tuning / úpravy: Stock

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod jackm » 15 úno 2013, 19:17

Když jsem si nechával dělat kopii klíče na svůj skútr, tak mi pasovalo jen ke kufru.
Do startéru šel zastrčit, ale nešlo s ním otočit.
Takže jsem byl 2x v zámečnictví, kde jsem si nechal dělat kopii a tam to musel "doladit" zbrousil ho, byl tedy moc vysoký a teď funguje bez problémů. (a nic za to nechtěl, bral to jako reklamaci)
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod amaize » 15 úno 2013, 19:52

ogre : pokud nejde mechanicky otočit ve spínačce (i spootočením řidítek - to vyzkoušej) a nádrž odemkne pak je vada někde v broušení , buďto máš vychozenou spínačku nebo nádrž(zámek) a nebo bude třeba jen něco málo dobrousit , tam se bude těžko hledat kde je chyba , tady je těžko ti i poradit
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod celda1970 » 15 úno 2013, 20:21

Když máte jen jeden klíček,není takhle lepší vyndat z něj chip,zasilikonovat ho ke spínačce a pak si můžete
udělat více klíčů bez chipu.......???? A vyjde to o dost levněji ... :shock:
Peugeot Satelis 125 ABS Peugeot 307sw silver Oxygo 1.6 HDi 80kw..2007
černá metalíza "2008"
Ex.- Simson elektronik. 1986
Ex.-MZ 150. 1992
Uživatelský avatar
celda1970

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 181
Registrován: 25 říj 2012, 22:16
Bydliště: Cheb Spáleniště
Skútr / moto: Peugeot Satelis 125 ABS 10/2007
Tuning / úpravy: Origo nosič na kufr Peugeot,kufr Kappa K37N ,brzdové světlo a blinkry do kufru,proužky na kola.

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod janon » 15 úno 2013, 21:06

Celda1970: A neni lepsi skutr jednou nastartovat a nevypinat motor? Proc ten cip nezasilikonuje ke spincce vyrobce? :mrgreen: Ceskej clovek a jeho zlepsovaky... :roll:

ogre: Chyba bude asi v pouzitem polotovaru klice, pravdepodobne bude potreba nekde dobrousit, jen musis zjistit kde. Mel jsem to podobne u klicu k autu.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod wochomurka » 15 úno 2013, 21:17

Vyrobit klíček na koncernovku Piaggio není žádnej problém. Stačí ti jakýkoli klíč, kterej funguje. Nechal sem si ho dělat na Vespu, ten samej jsem dostal i k Beverly. Když jsem ho nechal dělat k Vespě, stál mě 1400kč. Nepotřebuješ žádnej servisní. Prodejce mi říkal, že ten samej dělá na Fiaty.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod Repka13 » 15 úno 2013, 21:22

Když mi dělali novej klíček na XJR,tak do víčka od nádrže a k podsedlovce byl o jeden zoubek kratší,takže na novej klíček jsem musel vymontovat zámek ze spínačky,nestačil z podsedlovky...vypadá to stejnej případ....
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Kódování nového klíčku

Příspěvekod janon » 15 úno 2013, 22:34

Repka13: Rikam, je nutne pouzit spravny polotovar. Kdyz jsem delal klic, tak jsme vybirali ze 3 polotovaru a promerovali suplerou. Na prvni pohled to vypadalo stejne a ve finale tam byl drobny rozdil.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků