Klouže při rozjezdu. Prosím poraďte co s tím může být a jak to odhalit. Je to čína a chtěl bych vědět kde na to vedou díly. Rok výroby 2007. Nějakej odkaz. Díky za každou radu všem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 09:08, celkově upraveno 1
Důvod:Přesunuto do správné sekce
Já bych se koukl na spojku ta může být opotřebovaná
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS
Daelimek píše:A jak jsi poznal, že klouže ?? Měl jsi rozdělaný variátor a viděl jsi to ?
VARIÁTOR MŮŽEŠ ROZDĚLAT TŘEBA 100x A STEJNĚ HOUBY POZNÁŠ V JAKOM STAVU JE SPOJKA TA JE TOTIŽ POD TIM "KLOBOUČKEM" VZADU.ALE TOBĚ DOPORUČUJU TO NEROZDĚLÁVAT BO DOPADNEŠ JAK S VARIÁTOREM
APROPÓ: KOLIK ASI VYDRŽÍ OBLOŽENÍ NA SPOJCE??? PŘEDPOKLÁDÁM ŽE KDYŽ MI TEN "KLOBOUČEK" ZMODRÁ JE TO ASI CELÉ NA VYHOZENÍ PÁČ SPOJKA UŽ NĚJAKOU DOBU KLOUZALA
PS: KDYBY KLOUZAL ŘEMEN TAK BYCH TYPOVAL ŽE BUDE V HA...U KONTRASTKA... JESLI SE PLETU VYVEĎTE MNĚ NĚKDO Z OMYLU
Jsem despota a ignorant... Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-p
Jak říká jel.el, první bych zkontroloval kontrastku a spojku, řemen až nakonec. Oddekluj variátor, zabrzdi zadní kolo a přidej. Uvidíč co se točí a co ne
OK vyzkouším a všem díky. Pak dám vědět. Chlapáci ještě pořád prosím o tip, kde na tohodle číˇnana sehnat ND? Nebo ten motor není čínskej. Nevíte prosííííím. Díky vřele.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 09:10, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Tuning / úpravy: mňo... variátor malossi, hliníková podlaha, alarm s dálkovým startem (ten mi ubral asi 10 let zivota, ale funguje skvěle), kit 72ccm Big Bore. Tak jsem si udelal pres zimu ladacek :)
16:52 edit: Poraďte jak povolit matku na variátoru. U kola co je spojka tak obložení OK. Ale nevím jak povolit matku na 17 klíč na variátoru. Zkoušel jsem podržet zapalko, ale bral jsem za to jako hovado a nerad bych zku.... rotor. Nahřát tu matku moc nemůžu protože je tak plastovej ventilátor (na variátoru) se zapalování jsem ho sundal. Máte někdo nějakej fígl? Je tam pravej nebo levej závit. Tak díky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 úno 2014, 09:12, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
piston stoper v zadnem pripade pouzit nemuzes... teda jestli nechces znicit ventily... nejlepsi je pneumaticka pistole (otazka sekundy)... jinam se prodavaji spesl pripravky, ale sou fakt predrazeny...
Tuning / úpravy: mňo... variátor malossi, hliníková podlaha, alarm s dálkovým startem (ten mi ubral asi 10 let zivota, ale funguje skvěle), kit 72ccm Big Bore. Tak jsem si udelal pres zimu ladacek :)