Zdravím příznivce 50 ccm čínských skútrů dnes jsem se stal také jedním z vás
Měl bych pár otázek týkající se mého nového skůtru Rhon Speed 50 YY LH50QT-C1.
Dnes jsem ho složil poté co mi přišel v krabici. Nalil jsem benzín Natural 95 + olej 2T v poměru 1:50 a k tomu 2T olej do dávkovače. Nalil jsem do baterie přiloženou tekutinu a počkal jsem cca 1 hodinu až se články nacucají. Při prvním nastartování naskočil

sice nejde pořádně za plynem a má takové dusivé stavy, občas chcípne, ale toto všechno bych přirovnal k novému motoru. Nechal jsem skútr v garáži a rozjel jsem se po birokratickém kolečku. Pojišťovna, dopravní inspektorát: zde jsem narazil na první problém, kterým je neupřesněný rozměr rávku kola

zítra se rozjedu na STK a nechám si za 200,- kč přeměřit kola za to dostanu papír a budu moci opět na inspektorát

certifikace (čínská) musí projít schválením, takže budu čekat do příštího pátku na značku a technický list

Samozřejmě kdo by to vydržel nejezdit

přijel jsem do garáže, vytáhnu skútra a hle nechce naskočit pomocí elektrického startéru

použil jsem proto nožní startování. Právě v tomto se chci zeptat vás, kdo s tím má zkušenosti v čem může být problém? Možná bych se přikláněl i k poruše startéru, ale po druhém nastartování

pokud je skútr nastartován tak mu problikávají světla, ale to bude asi slabou baterií, je možné, že když je baterie slabá, že startér ani necukne?
Děkuji všem za rady.
S pozdravem Láďa.
A tady ho mám zvěčněného:
wwwsunnainfo.jpg
4444444.jpg
77777777.jpg
Tak už mi z reklamky poslaly pár návrhů jak by mohla ta samolepka vypadat. Pokud budete někdo chtít, zašlu v obálce
Rozměry cca 15 cm na délku a 3 cm na výšku.
A cena? 1 samolepka přijde na 30 kč a je na přenášecí fólii.

Je jich šest tzn. že pokud budete chtít předposlední napište číslo 5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125