JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 22 srp 2011, 18:47

Ahoj - gratulace, takže ten doporučený variator Baotian R maká spolehlivě a tvůj dnešní příspěvek jen potvrzuje to, že ne všechny čínský mašiny jsou na pendrek a když se trochu poladí tak to taky dokážou - :shock:
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 23 srp 2011, 06:09

Hezkej výkon,to bych dneska už asi nedal. :) Jinak než psát projel jsem 2 nádrže,což mnohým nic neřekne,bylo by dobré,napsat třeba že cestou tam jsem natankoval 9 litrů a cestou zpátky 7 a průměrná spotřeba tak vyšla na 2,4 ....příklad ;-) A třeba by se hodila i průměrná rychlost ? Ale asi jsi neměl zaplou GPSku a nebo namontovanej tachec z kola .... ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 25 srp 2011, 18:12

Zdravím-tak jak jsem psal dal jsem na svůj eagle 72ccm kit ventily sací 0.8 výfuk 0.1 a zdá se .že to bude šlapat Zatím jen zkušení jízda asi 1km,ale motor jde do otáček,líp táhne -rychleji do kopce.No snad to bude dobré.Pod úlož. prostorem- nad krytem hlavy je nějaká plastová dutá skřín-je tam na něco?Musí tam být.
Dík.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 25 srp 2011, 20:15

Ahoj ten plast nad hlavou na kterej se ptáš je AirBox pro motory s kubaturou 125 ccm, kterej máme my s 50 ccm stejně vykuchanej(zjistil jsem to na stránkách JMStaru když si stáhneš soubory s technickou dokumentaci co tam mají,protože číňani delaj stejnýho EAGLA jen tam daj 125ccm motor),čili být tam nemusí,já už jsem ho taky dal pryč a budu si místo něj dělat kufřík na lékárnu a náředí atd .
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 26 srp 2011, 09:14

Ahoj , tak to bylo tou vůlí ventilů - to je dobře , že to běhá jak má - ten airbox pod sedadlem - přesně jak píše Halt Life - taky to sundáváme a dáváme tam udělanej kastlík na potřebný věci - žárovky, rezervní díly apod.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 27 srp 2011, 19:56

Ahoj
chtěl bych jezdit "potichu" 8) Tak se ptam,je možne tlumič výfuku potunit aby měl tichý chod ?
Napada mně rozebrat plašt tlumiče a vycpat ho nejakou hmotou........
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 srp 2011, 09:19

Ahoj , tyhle 4T mají charakteristický dutý brblavý zvuk , neměl jsem zatím možnost kouknout do střev výfuku ,ale pokud tam není žádná vycpávka v obalu , tak by tam mohla jít nacpat klasická vata do výfuků , ale nevím , jestli by to ztichlo tak, aby jsi jezdil potichu - tedy jestli je to vůbec možné po technické stránce - i když právě ten brblavý zvuk 4T právě většina ocenuje
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 04 zář 2011, 14:36

Zdarec.Tak už mi to stím 72ccm šlape jen jsen vyměnil svíčku-dal jsen tam c7hsa. Před tím -ta stará byla krýsně zbarvená do cihlova,ale tato je ted ůplně bílá. Čim to je a co bych měl udělat.
Díky
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 zář 2011, 09:49

Ahoj - bílá svíčka je znakem chudé směsi - chce to obohatit směs - pokud je tam otevřený filtr , tak bych zkusil větší trysku , nevím jakou tam ted máš , ale zkusil bych 88 a možná výš , vzhledem k obsahu motoru , samozřejmě po přetryskování je třeba seřídit karbec a pořádně dotáhnout příruby karburátoru - tudy to velice rádo saje falešný vzduch
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 05 zář 2011, 13:45

mám tam 85-ku,obohatit to jako tryskou pootočit do leva?
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 zář 2011, 13:53

Ahoj , ne jako dát tam větší trysku - podle mě je asi ta 85 malá na kit 79ccm , 85 trysku tam máme běžně na klasické serii a dokonce někteří až 88 - už jsem jednou tady doporučoval koupit celou sadu od Naraku a zkoušet a chce to hlavně pořádně seřídit karbec - bohatost a volnoběh
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 06 zář 2011, 19:54

Ahojte ,někde v odkazu ladění variátoru jsem četl ,že lze kombinovat gramáž válečků-třeba 3-pěti gramové a tři 3 šesti gramové.Chci se zeptat,jestli to fakt de?
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 07 zář 2011, 00:00

No,proč by to nemělo jít ? jasně že to jde.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 zář 2011, 09:21

Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 07 zář 2011, 20:45

:arrow: ,,jojo jde to....třeba 3x 5g + 3X 6g atd..... :wink:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 7 návštevníků